• beroemde meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool voor beroemdheden en rijke jongens, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?



    Meisjes
    - Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain - Faisean [1.3]
    - Melanie Iglesias a.k.a. Tyler Romano. - Monticia [1.2]
    - Emma Rose Roberts a.k.a. Reed Jobs - Bakkali [1.2]
    - Elizabeth Gillies a.k.a. Eliah Brewsworth - Aeternum [1.5]
    - Gereseveerd Carly Rae Jepsen a.k.a. Justin Jake Hale - Go



    Jongens
    - Lil Twist [1.1]
    - Marc Bartra Aregall - Monticia [1.3]
    - Justin Bieber - Appa [1.3]
    - Christopher Paul Colfer - Aeternum [1.5]
    - Harry Styles - Styles [1.5]


    Randomize van de kamers Kan Altijd nog veranderd worden!!
    Harry - Elizabeth a.k.a. Eliah (5)
    Lil Twist - Melanie a.k.a. Tyler (4)
    Louis - Emma a.k.a. Reed (7)
    Justin - Ariana a.k.a. Ignacio (3)
    Marc - Carly a.k.a. Justin ( 6)

    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan



    Het begin.
    Iedereen komt aan op school en van te voren heb je al gehoord welke kamer je zat. Het is zondag 13:00. maandag moeten ze weer naar school.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [MT]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Actually ben ik niet blij met mijn kamerindeling, haha. Maar goed, het is maar zo. Mt.]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:42 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Monticia schreef:
    [MT]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mt. Zal vanavond pas reageren, want ben nu een drankje aan het doen met een vriend ;3 ]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain

    Ik deed mijn pruik even goed en zette nog wat streepjes bij mijn lippen. Luid zuchtend duwde ik de auto deur open. Vanaf nu ging ik door het leven als Ignacio Jay Celain. Ik ging mijn familie missen maar dit was de enige Daltonschool voor beroemdheden bij mij in de buurt voor beroemdheden en dat juist moest een jongensschool zijn. Verhuizen was geen optie want dan was het meteen naar een ander land. Dit is namelijk ook nog de enige daltonschool voor beroemdheden in Amerika. Ik keek richting de deur en nam even diep adem. Ik haalde een hand door mijn pruik en kamde het even. Ik keek weer richting de deur en deze keer waagde ik een poging om er na toe te lopen. ''Ik ben er klaar voor'' mompelde ik in mezelf. 'AYE KAPITEIN'' grinnikte ik daar achter. Ik nam een typische jongensloop aan en liep regelrecht naar de deur die ik opende. Mijn koffers waren lichtblauw. Ik zit in kamer 3 met Justin Drew Bieber. Ik ben zo bang dan hij me zal herkennen aangezien ik heb 2 dagen geleden met de believetour nog heb gezien.

    [Wie voor Ariana of Lil?]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Zitten de jongens al op de school of komen die ook gewoon aan?]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aeternum schreef:
    [Zitten de jongens al op de school of komen die ook gewoon aan?]
    [Gewoon aankomen de vorige jaren zaten ze wel op school dit is dus niet hun eerste jaar.]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 22:01 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Styles
    Met veel meer tegenzin als normaal, was ik naar school vertrokken. Ik kon het niet uitstaan dat ik dit jaar niet bij Louis was ingedeeld en het had mijn humeur, verschrikkelijk verpest. Het zou dan ook niet lang duren, voordat ik daar de boel op zijn kop zou zetten, totdat er geruild zou worden. Louis was mijn maatje. Die mochten ze niet zomaar in een andere kamer stoppen, met iemand anders. Ja, ik was nogal snel jaloers ingesteld en misschien kwam het omdat ik al aardig lang een oogje op die jongen had, maar het was vooral mijn beste vriend. En die wilde ik graag bij me hebben. Ik zou mijn gevoelens toch nooit laten zien. Dat was onmogelijk. Ik trapte harder het gaspedaal in en mijn auto vloog over het kruispunt, zodra het stoplicht op groen sprong. Ik sloeg de afslag af en al snel was ik bij mijn bestemming. Ik parkeerde mijn auto en deed het goed op slot, nadat ik mijn koffers uit de achterbak had getrokken. Vervilt en nog altijd met een norse uitstraling liep ik naar de grote voordeur en trok deze open. Op naar een nieuw jaar.

    [wie voor Harry?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Harry Styles
    Met veel meer tegenzin als normaal, was ik naar school vertrokken. Ik kon het niet uitstaan dat ik dit jaar niet bij Louis was ingedeeld en het had mijn humeur, verschrikkelijk verpest. Het zou dan ook niet lang duren, voordat ik daar de boel op zijn kop zou zetten, totdat er geruild zou worden. Louis was mijn maatje. Die mochten ze niet zomaar in een andere kamer stoppen, met iemand anders. Ja, ik was nogal snel jaloers ingesteld en misschien kwam het omdat ik al aardig lang een oogje op die jongen had, maar het was vooral mijn beste vriend. En die wilde ik graag bij me hebben. Ik zou mijn gevoelens toch nooit laten zien. Dat was onmogelijk. Ik trapte harder het gaspedaal in en mijn auto vloog over het kruispunt, zodra het stoplicht op groen sprong. Ik sloeg de afslag af en al snel was ik bij mijn bestemming. Ik parkeerde mijn auto en deed het goed op slot, nadat ik mijn koffers uit de achterbak had getrokken. Vervilt en nog altijd met een norse uitstraling liep ik naar de grote voordeur en trok deze open. Op naar een nieuw jaar.

    [wie voor Harry?]


    [[Elizabeth?]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elizabeth Gillies a.k.a. Eliah Brewsworth
    Zuchtend haal ik mijn hand door mijn zwart met groene lokken die ik vanaf nu niet meer zou kunnen zien. Ik pak mijn zwartbruine, middelmatige pruik en die zet ik langzaam op. Ik werk de make-up nog wat bij op mijn gezicht zodat ik meer op een jongen lijk en dan stopt de auto. Ik zucht en geef mijn moeder nog een kus op haar wang voordat ik uitstap. Ik sla het portier van de auto dicht en ik loop langzaam richting het enorme gebouw. Ik had van te voren gehoord dat ik een kamer deel met Harry Styles. Ik kijk om me heen en ik klop nog kort op de pruik zodat die helemaal goed zit, zo ongezien mogelijk. Dan loop ik door de grote deuren, mijn koffers achter me aan slepend. Ik probeer zo mannelijk mogelijk te lopen wat niet al te gemakkelijk is. Ik kijk om me heen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Harry Styles
    Ik trok mijn koffer achter me aan en slenterde de gang in. Maar voor ik de trap op kon lopen hoorde ik de deur wil. Met de hoop dat het iemand was die ik kende draaide ik me weer om. Maar het was een nieuw gezicht en ik kende het dus niet. Net als mijn nieuwe kamergenoot. Van die naam had ik ook nog nooit gehoord. Ik ging even met mijn hand door mijn krullen en twijfelde even. Uiteindelijk liet ik mijn koffer staan en met een huppel liep ik op de nieuwe jongen af. 'Hi!' Een glimlach sierde mijn lippen. Ondanks mijn bui, kon ik moeilijk iedereen meteen op de kast jagen. Dat kwam wel als Ik niet kreeg wat ik wilden. 'Jou heb ik hier nooit eerder gezien?' Ik stak vriendelijk mijn hand uit. 'Harry.' Stelde ik mezelf netjes voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Justin Drew Bieber

    'Ja, ik heb Jeremy gebeld en ook van Jaz en Jax afscheid genomen. Op Twitter staat het, Instagram, ik zal nergens last van hebben, goed? En ja, ik bel je gelijk als er wat is ook al snap ik niet wat er nou kan gebeuren' mompelde ik. 'Je weet zeker dat-''Ja, ik weet zeker dat ik alles heb, dat ik weet wie mijn kamergenoot is en dat soort dingen' Het was heel lief maar wel irritant. 'Sorry, het is gewoon dat ik je alweer moet missen. Je bent al zo vaak weg' klonk het wat zachter. 'Niet verdrietig zijn, zie het maar als een tour. Jij kan alles doen wat je wilt en ik ben gewoon even weg' zei ik. 'Goed, goed. Dan hang ik wel op. Ik hou van je' Glimlachend keek ik naar het gebouw voor me. 'Ik ook van jou, mam. Doei' zei ik waarna ik ophing. Mijn iPhone stopte ik in mijn broekzak. Het was nou niet bepaald leuk dat je moeder maar doorging aan de telefoon, maar het was wel heel lief. Snel liep ik het gebouw in. Al snel zag ik een jongen. 'Hi, ik ben Justin. Ben jij heel toevallig Ignacio?' vroeg ik hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ariana Grande a.k.a. Ignacio Jay Celain

    Ik nam de sleutal van de vrouw aan. ''Bedankt'' mompel ik met een zwak glimlachje. Ik had me voorgenomen om gewoon de hele tijd te gaan mompelen. Dat maakt het makerlijker om mijn stem te vervormen. Ik had een doek gebonden om mijn vrouwelijke vormen en ik hoopte vurig dat het zou werken. Ik had dan ook het geluk dat ik middelmatige had en niet die van Beyonce. Mijn stem vervormen is het probleem aangezien ik echt een vrouwelijke stem heb. Ik sprong even naar achter toen ik een stem hoorde die verdacht veel op die van Justin leek. 'Hi, ik ben Justin. Ben jij heel toevallig Ignacio?' Ik wou zeggen dat ik al wist dat hij Justin heette maar dat was dom. Ik knikte ''Ignacio inderdaag'' grijnsde ik met de meest vervormde rare stem ooit. ''Kamer 3 hebben wij''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Melanie Iglesias a.k.a. Tyler Romano.

    Ik kijk nog een keer in de autospiegel van mijn broer's auto en knik goedkeurend. Ik draai me om naar mijn broer en ik kijk recht in zijn grijnzende gezicht. 'Niet te geloven wat je kan leren van een make-up styliste.' grinnikt hij. 'Doe normaal' grijns ik. 'Sorry. Broertje.' grinnikt hij en hij trekt me in een knuffel. 'Succes.' zegt hij. 'Thanks.' glimlach ik en ik pak mijn tas. 'We skypen!' zeg ik en ik sla de autodeur dicht. Ik kijk naar de grote school en hoor op de achtergrond mijn broer weg rijden. Dit is dus mijn nieuwe thuis, voorlopig. Ik zou mijn kamer delen met ene Christopher Moore.. Ik wist dat hij ook wel bekend stond als Lil Twist. Echt, geweldig dit.. Ik loop naar binnen en loop naar de balie voor mijn sleutel. Ik heb mijn spullen al snel en ik knik naar haar. Het is een wonder dat ik mijn stem zo goed kan vervormen. Kamer 4... Ik loop de trappen op en loop naar de deur met 4 erop. Ik open de deur met mijn sleutel en kijk om me heen. Ik zie nog niet snel iemand. Ik loop een ruimte in met een leeg bed en gooi mijn tas erop. En nu maar, uitpakken. I guess..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Lil twist

    ''Bedankt mevrouw witlof'' grijnzend kijk ik haar aan. Ruw duwt ze me de sleutels in de handen. Ik haal mijn schouders op en draai me om. Ik zag er de grap wel van in aangezien je docenten altijd bij hun achternamen moest noemen en zij Witlof van haar achternaam heette. Ze was een of andere geleerde uit Nederland en blijkbaar was witlof eten in Nederland. Ik heb het nog nooit gegeten en gezien ookal ben ik al zeker z'on 3 keer in Nederland geweest. Grijnzend duw ik de deur open. Het was jammer dat ik deze keer geen kamer met Justin deelde maar doordoor zou ik mijn pret niet door laten verpesten. Ik kijk even naar de jongen die een van de kamers inloopt. ''Hee'' gil ik en duw de deur hardhandig achter me dicht. Ik liep naar de overgebleven kamer en duwde me koffers erin. ''En hoe heet jij'' glimlach ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,