• Because I think everyone is still asleep here :Y)
    Het is vakantie, en ik ben al om 8 uur wakker :'D
    Ik ben wel benieuwd hoelaat jullie altijd opstaan in de vakantie.
    Sooo tell me :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bij mij wisselt het heel erg per dag, maar vandaag was ik om half 8 wakker omdat ik om 10 uur moet beginnen met werken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Omdat ik mijn kamer uit gekookt wordt is het rond 9 uur


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Verschilt heel erg, als ik heb afgesproken ben ik er meestal wel wat eerder uit. Heb ik dat niet, ben ik meestal rond een uur of half elf wakker.

    Eh. Vandaag was het half acht. Meestal kwart voor negen, zoiets. Met dit weer toch


    Ex astris, sciencia

    8 uur was t gedaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Normaliter slaap ik uit, maar ik moet zo werken...


    Bad decisions make good stories.

    Moet vandaag werken, dus ik ben om 9 uur opgestaan.
    Als ik gewoon kan uitslapen, dan maak ik daar meestal ook gebruik van ^^ Dan sta ik tussen 10 en 11 ergens op ;p Tenzij het is zoals de laatste dagen: moet ik werken of om een andere reden vroeg op, wil ik mn bed niet uit, kan ik uitslapen, wordt ik al om 8 uur wakker -.- xd


    Inspiration can hit you any time

    Ligt er echt aan hoelaat ik ga slapen. Gisteren was dat rond drie uur geloof ik, dus dan word ik pas om half 10 wakker.

    Om half 8 :Y) Toen ging ik squats doen & andere oefeningen en nu ga ik naar de sportschool. meghehgehe.


    To infinity and beyond •

    Kwart voor zes, lang leve kranten :Y)
    Maar daarna ga ik weer naar bed en slaap nog een paar uur, ligt eraan hoelang omdat ik ook nog bij de mac werk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat kan verschillen. Gemiddelt om 9u


    Queer zijn is gewoon alles

    Meestal sta ik om half 10 op, nooit later.


    •*• Lululu •*•

    Als ik niet vroeg op hoef om één of andere reden, rond een uur of negen. Maar woensdag en donderdag moest ik om zeven uur al op, vanwege m'n werk. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik was om half acht wakker omdat ik alles ging versieren aangezien mn broer achtien is geworden.
    Maat de laatste twee dagen tot tien en anders tot half acht ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vandaag was ik volgens mij kwart over acht wakker.
    Op zaterdag moet ik altijd kwart voor acht opstaan, omdat ik half 10 op de club moet zijn om te gaan schieten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."