• Because I think everyone is still asleep here :Y)
    Het is vakantie, en ik ben al om 8 uur wakker :'D
    Ik ben wel benieuwd hoelaat jullie altijd opstaan in de vakantie.
    Sooo tell me :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Meestal om half 10 of late, tenzij ik ergens heen moet.


    Do what people say you can't.

    Tussen 9 en 10


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Imladris schreef:
    Tussen 9 en 10


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Thuis wordt ik meestal rond half elf wakker, maar vandaag was het drie uur 's ochtends, omdat het keihard begon te onweren en ik mijn eigen tentje overeind moest houden. "Nee hoor, scheerlijnen hoeven er niet in! Die heb je niet nodig, het stormt hier toch nooit!" Dankje, pap. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat verschilt voor mij elke dag, omdat ik lekker geen werk of zo heb. Maar vandaag was het ongeveer kwart over tien. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    vandaag was 12 uur maar eerder deze week was het iets na 10. Toen ik op reis was stonden we op rond half 9.
    En volgende week ben ik alleen in de dag dus dan zal het wel later worden ;d


    effort never betrays you

    Je username c:

    Bij mij is het steeds weer anders. Meestal tussen 8:00 en 10:00.


    Caution first, always.

    Twaalf of één uur :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vandaag was het 5 uur >.< Ik werd wakker van het gezoem van een mug en kon niet meer slapen door de hitte..

    Maar meestal in de vakanties rond half 10.


    :)

    Nou ! Ik ben in de vakantie om half 6 wakker.
    Omdat:
    1. Ik zo'n lief, klein, schattig vogeltje op mijn kamer heb staan.. Die hard begint te schetteren zodra het zonlicht mijn kamer bereikt.
    2. Het zo ontzettend warm is, dat ik uit bed smelt. (:

    Maar ik blijf dan vaak nog liggen tot ong. 8 uur ofzo.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik ben altijd strandaard om half 6 wakker.
    Dan ga ik om 6 lezen en om 7 uur ga ik dan computeren ofzo.
    Of ik ga stiekem op de tablet, als dat lukt, en niet iemand anders hem heeft-,-.
    En we ontbijten in de vakantie om half 9, doordeweeks kwart over 7, meestal.

    Maar mijn broer slaapt het liefst tot half 1 uit:')

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 14:50 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Hangt af van dag tot dag. Deze week sta ik meestal op tussen 8-9. Zondag om 6u.
    Vorige week stond ik vaak op tussen 6u-6.30 op trektocht.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik moet de hele week werken dus dan om half 7. Als ik dan tijd heb om uit te slapen is het vaak zo'n 11-12 uur.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Meestal tussen half 12 en kwart voor 1.

    Newton schreef:
    Je username c:

    Bij mij is het steeds weer anders. Meestal tussen 8:00 en 10:00.

    Oh dankje! c:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.