• One Direction.
    Wie kan er nu nog om deze vijf jongens en naam heen? Ze zijn de grootste en bekendste band van het moment.
    Behalve een tour, film en parfum is ook een nieuw album niet te missen. Deze zal anders worden dan nu voorgaande. Het word allemaal veel en veel groter uitgepakt.
    Voor de nieuwe single The Best Song Ever die binnen een paar weken verschijnt, is precies dezelfde planning gemaakt.
    One Direction en het management hebben besloten om opzoek te gaan naar een aantal look-a-likes om mee te laten spelen in videoclip.
    Dit is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, want toen One Direction dacht dat ze hun look-a-like(s) hadden gevonden bleek niets minder waar te zijn. Het uiterlijk mocht misschien wel lijken, maar het karakter leek in de verste verte niet op de van de jongens. Zeker niet als meerdere personen zich voor een rol meldde en er nog conflicten ontstaan ook.


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Styles
    -Liam James Payne: Gereserveerd: Maberu
    -Niall James Horan: CandyFloss
    -Louis William Tomlinson: Beanies
    -Zayn Jawaad Malik: Depay


    Look-a-likes
    (Dit zouden er twee per een persoon kunnen worden, mocht dat nodig zijn)
    - Look-a-like Harry: Marcel Ashton Lockwood Beanies
    - Look-a-like Niall: Percy Wynn Thysia
    - Look-a-like Louis: Vintain Jackson ApexPredator
    - Look-a-like Zayn: Veronica "Nikky" Dare. Go
    - Look-a-like Liam: Alawn Robin Carrick Appa
    - Look-a-like Louis: Luke Willy Thomson Licorne


    Overige rollen:
    - Regisseur/Director: Dawnelle ''Dawn'' Bow Frankle Cairde
    - Assistent-Visagist: D. Von Hesseling Chilaw
    - Gereserveerd: JustLovegood
    -



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 18:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 11:34 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Look-a-like Liam
    Naam: Alawn Robin Carrick
    Leeftijd: Achttien jaar
    Nationaliteit: Brits/Amerikaans
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Ik zit in de trein naar mijn halfzus, samen met mijn kleinere zusje dus ik kan het pas rond vanavond verder invullen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 9:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry.



    Niall



    Liam



    Louis kon ik niet vinden...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Harry.



    Niall



    Liam



    Louis kon ik niet vinden...


    Ja vandaar, ik kan 'm ook niet vinden.


    I can't define who I am.

    Rol: Look-alike van Louis
    Naam: Vintain Jackson
    Leeftijd (16-21): 21 jaar
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Vintain voelt zich altijd veel volwassener ten opzichte van de rest. Aangezien hij ook één van de oudste is, klopt dit ook wel. Door zijn serieuze karakter kan hij grapjes niet echt waarderen. Hij vindt mensen snel kinderachtig en wordt dan boos. Irritaties lopen bij hem snel op, vandaar dat hij soms nogal agressief uit de hoek kan komen. Vintain heeft best vaak ruzie met mensen, maar lost dit niet op met geweld maar met woorden. Hij kan mensen vaak bang maken en slecht laten voelen door zijn woorden. Als Vintain je echter aardig vindt, is hij een rustige en vriendelijke jongen met wie je goed kan praten. Door zijn hoge intellectuele niveau heeft Vintain graag diepgaande gesprekken met mensen. Bij mensen die Vintain niet kent, gedraagt hij zich zwijgzaam en kil, en ook oplettend. Toch heeft hij een soort onvermijdbare charme over zich heen, wat hem ook mysterieus maakt. Als het op meisjes aankomt is Vintain een echte gentleman; romantisch en lief.
    Uiterlijk:

    Vintain draagt een bril met donker montuur, waar zijn lichte ogen kritiserend doorheen kijken. Zijn haar is donker en altijd zorgvuldig naar gestyled. Vintain draag het liefst nette kleding. Het is voor hem niet raar om op een normale dag in pak rond te lopen.
    Extra: De toen nog puberende Vintain verloor zijn vader op 14-jarige leeftijd. Dat is waarschijnlijk de reden voor zijn bittere gedrag tegen sommige mensen. Toen zijn vader stierf nam deze al het plezier weg uit Vintain's leven, en hij heeft dit eigenlijk nooit teruggevonden.


    I can't define who I am.

    Rol: Zayn's look-a-like.
    Naam: Veronica "Nikky" Dare.
    Leeftijd: 17.
    Nationaliteit: Frans.
    Karakter: Nikky is een liefelijke, onzekere meid. Ze heeft veel moeite met haarzelf prijsgeven en vrienden maken.
    Uiterlijk:




    Varry :'D


    Extra: Veronica speelt al vanaf haar 4e piano en kan dit blind.

    [Ik maak haar innerlijk nog.]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 18:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik pas straks alles in de beginpost aan en dan vul ik de mijne ook in.
    Ik ga eerst terug naar mijn bed, want heb knallende koppijn, zie de letters dansen en laten we het er maar ophouden dat ik gewoon ziek ben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ohh, I'm sorry. Had nog niet gezien dat je deze RPG al had aangemaakt Naomi! (Ik ben vandaag héél traag van begrip >.< )


    Reality's overrated.

    Rol: Look-a-like Harry
    Naam: Marcel Ashton Lockwood
    Leeftijd (16-21): 19 jaar
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Marcel is een van de liefste jongens die je kan tegenkomen. Alleen zien mensen dat vaak niet, omdat ze al afhaken bij zijn uiterlijk. Hij is een typische nerd; gel in het haar, een ‘dikke’ bril, een strakke broek en een spencer. Hij houdt van school en van huiswerk. Hij heeft nog nooit iets slechts gedaan in zijn hele leven en ook niets gedaan met meisjes. Negen van de tien keer zit hij met zijn neus in te boeken zodra je hem tegenkomt. Hij zal dan ook niet heel snel opkijken, omdat hij gewoon niet weet hoe om te gaan met iemand van iemand. Dit terwijl je heel goed met deze jongen kunt lachen. Het is een goede vriend, maar het is niets meer dan een klein, onzeker angsthaasje.
    Uiterlijk:



    Extra: Cute as a button every single one of you.


    De aanpassingen komen later.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Zayn
    Naam: Zayn Jawaad Malik
    Leeftijd (16-21): 19
    Nationaliteit: Brits - Pakistaans
    Karakter: -Komt-
    Uiterlijk:



    Extra: -Komt-

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 18:55 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    -Ik heb trouwens Virginia "Ginny" Dare veranderd in Veronica "Nikky" Dare.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Boobear
    Volledige naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar
    Nationaliteit:Brits
    Karakter: Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is biseksueel, iets wat het misschien wel verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:



    Extra: -


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Go schreef:
    -Ik heb trouwens Virginia "Ginny" Dare veranderd in Veronica "Nikky" Dare.-


    Aangepast


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WhiteToms schreef:




    Waarom doe je me dit toch - weeral - aan, Naomi?


    Reality's overrated.

    Maberu schreef:
    WhiteToms schreef:




    Waarom doe je me dit toch - weeral - aan, Naomi?


    Waarom doe ik je wat weer aan?
    Nee, nee,nee ik ben onschuldig


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer