• One Direction.
    Wie kan er nu nog om deze vijf jongens en naam heen? Ze zijn de grootste en bekendste band van het moment.
    Behalve een tour, film en parfum is ook een nieuw album niet te missen. Deze zal anders worden dan nu voorgaande. Het word allemaal veel en veel groter uitgepakt.
    Voor de nieuwe single The Best Song Ever die binnen een paar weken verschijnt, is precies dezelfde planning gemaakt.
    One Direction en het management hebben besloten om opzoek te gaan naar een aantal look-a-likes om mee te laten spelen in videoclip.
    Dit is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, want toen One Direction dacht dat ze hun look-a-like(s) hadden gevonden bleek niets minder waar te zijn. Het uiterlijk mocht misschien wel lijken, maar het karakter leek in de verste verte niet op de van de jongens. Zeker niet als meerdere personen zich voor een rol meldde en er nog conflicten ontstaan ook.


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Styles
    -Liam James Payne: Gereserveerd: Maberu
    -Niall James Horan: CandyFloss
    -Louis William Tomlinson: Beanies
    -Zayn Jawaad Malik: Depay


    Look-a-likes
    (Dit zouden er twee per een persoon kunnen worden, mocht dat nodig zijn)
    - Look-a-like Harry: Marcel Ashton Lockwood Beanies
    - Look-a-like Niall: Percy Wynn Thysia
    - Look-a-like Louis: Vintain Jackson ApexPredator
    - Look-a-like Zayn: Veronica "Nikky" Dare. Go
    - Look-a-like Liam: Alawn Robin Carrick Appa
    - Look-a-like Louis: Luke Willy Thomson Licorne


    Overige rollen:
    - Regisseur/Director: Dawnelle ''Dawn'' Bow Frankle Cairde
    - Assistent-Visagist: D. Von Hesseling Chilaw
    - Gereserveerd: JustLovegood
    -



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 18:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik een bij-rol, gewoon een meisje dat daar helpt :]?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik dacht dat je een bijrol voor mij zou reseveren?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zal het er beide bijzetten.

    ( WhiteToms -> Beanies)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Look alike Niall.
    Naam:
    Percy Wynn.
    Leeftijd (16-21):
    18.
    Nationaliteit:
    Percy is Brits.
    Karakter:
    Percy is een lieve jongen die met iedereen het beste voor heeft. Desondanks is hij heel koppig en gaat niet uit de weg voor een gevecht. Percy is niet zo ijdel, maar wel trots op zijn spieren. Hij is altijd in voor een geintje, maar heeft vaak stemmingswisselingen. Percy kan ook snel boos worden en is gauw op zijn teentjes getrapt. Als hij erachter komt dat hij ongelijk heeft, discusseert hij wel verder aangezien hij heel koppig is. Percy heeft ook een stille kant en dan houdt hij ervan om te lezen. Hij staat erg positief in het leven en ziet van vele dingen het goede in, zo ook in mensen. Dit is één van zijn beste eigenschappen. [Wordt nog aangepast.]
    Uiterlijk:


    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 14:20 ]

    Thysia schreef:
    Rol: Look alike Niall.
    Naam:
    Percy Wynn.
    Leeftijd (16-21):
    18.
    Nationaliteit:
    Percy is Brits.
    Karakter:
    Komt eraan.
    Uiterlijk:


    Extra:
    -


    HE'S HOT :Y)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 23:05 ]


    I can't define who I am.

    Rol: Bijrol- Assistent-Vigasist.
    Naam: D. Von Hesseling. -wordt altijd met D aangesproken. -
    Leeftijd (16-21): Negentien jaar, verjaard op 30 Oktober.
    Nationaliteit: Brassiliaanse moeder en Engelse vader.
    Karakter: D is een rustig meisje dat altijd uiterst geconcentreerd is als ze werkt. Dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat ze dat ook is als ze niet werkt. D is buiten haar werk om even kinderlijk als Louis. Avondjes naar een club slaat ze nuet zomaar af wat meestal maakt dat ze de volgende ochtend een kater heeft van hier tot jewelste. D vond het altijd leuk om te zingen en kreeg vaak complimentjes, tot ze een video op Youtube plaatste en allemaal haat kreeg. Sindsdien is ze gestopt met zingen en neuried af en. Toe nog zacht een liedje als ze aan het werk is.
    Uiterlijk:


    D heeft lang lichtbruin haar dat tot ongeveer haar middel reikt, haar ogen zijn zo donkerbruin dat ze haast zwart lijken. Ze is van gemiddelde lengte; 1,78 m. Haar lichaamsbouw is sportief en lenig. Dat komt doordat haar ouders (vooral vader) haar pushen om te sporten. Haar vader (William) is een leider van een kleine engelse maffia die vaak aanslagen plegen op belangrijke mensen overal ter wereld. Haar moeder (Questria ) is een lieve en uiterst aardige vrouw die veel om D geeft en haar daarom soms te vaak pusht. D's ouders zijn gescheiden en eigenlijk wil D haar vader niet zien door wat hij doet. Haar moeder zegt dat ze het beter wel kan doen. Soms heeft D bij een bepaalde gebeurtenis een flashback, haar vader is nirt de zachtaardigste man en behandeld zijn dochter met harde hand. Vandaar dat ze goed kan schieten en altijd oplettend is. Als ze iets weigerde te doen volde daar meestal een pak slaag op en nu denkt ze er niet eens meer over om tegen haar vader in te gaan.
    Extra: ze vind Niall uiterst schattig, maar ze crusht toch echt op Leeyum. Ookal weet ze dat hij niet te bereiken zal zijn.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 6:06 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Rol:
    Niall James Horan
    Naam:
    Niall James Horan
    Leeftijd (16-21):
    19 jaar oud
    Nationaliteit:
    Iers
    Karakter:
    Niall is een verlegen jonge als je hem niet goed kent, maar als je hem kent dan is hij een stuk minder verlegen. Vroeger werd hij op school gepest, waardoor hij nu nog steeds soms erg aan zichzelf kan twijfelen. Hierdoor is hij ook verlegen bij het ontmoeten van nieuwe mensen en in gezelschap van mensen die hem niet kennen, bang dat ze roddels over hem gaan verspreiden die niet waar zijn en dat mensen die dingen ook echt gaan geloven en hem hierdoor gaan haten. Daarom hecht Niall zich niet snel aan mensen, bang dat ze teveel over hem te weten komen en deze dingen tegen hem gaan gebruiken. Zijn vertrouwen winnen is moeilijk, maar als je dat eenmaal hebt gedaan is hij een goede vriend. Sinds Niall omgaat met Harry, Liam, Zayn en Louis is die onzekerheid afgenomen en doet hij meer dingen die hij leuk vindt zoals eten. Hij wilde een nieuwe start me nieuwe vrienden en dat heeft hij gekregen.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Hij houdt van eten!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 11:17 ]

    Mag ik een tweede Louis look-a-like? :Y)


    "Family don’t end in blood”

    Kan ik mijn Liam look-a-like vervangen door een bijrol? Ik heb het nogal druk op Quizlet, en deze RPG is geweldig, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dat is allebei mogelijk (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: The one with the curly hair
    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Harry heeft een sprekende persoonlijkheid. Hij is enorm spontaan en misschien een beetje gek. Hij is erg levendig en aanwezig en is bijna altijd goed gehumeurd. Hij is een positieve bron en zal altijd het glas half vol zien.
    Harry is iemand die je heel erg mag, of haat. er lijkt geen tussenweg te zijn en dit komt omdat Harry heel goed weet wie hij zelf is. Hij zal zich nooit aanpassen aan iemand en kan redelijk arrogant en egoïstisch zijn. Je moet hem maar nemen zoals hij is en als je dat niet staat, kan je oprotten. Toch zal je wat missen, want Harry is een goede vriend. Het maakt hem niet uit wat of wie je bent. als je aardig tegen hem doet, zal hij aardig tegen jou doen. Hij zal het altijd voor zijn vrienden opnemen en aan je zijde staan. Al is hij niet zo'n hele goede luisteraar. Daar praat hij veel te graag voor en hij kan ook niet zo heel lang stilzitten. Harry is een enorme chaoot en hij is altijd alles kwijt. hij heeft nog nooit gehoord van opruimen en hij laat altijd alles achter zich slingeren. Misschien niet zo leuk voor de medemens, maar Harry heeft er geen problemen mee. Tot hij weer eens wat kwijt is, wat hij op dat moment toch echt nodig heeft. Hij moet zich niet gaan vervelen en altijd iets om handen hebben anders word hij heel vervelend en gaat hij zich als een klein kind gedragen. Hij wilt graag aandacht en houd totaal niet van alleen zijn.
    Uiterlijk:



    Extra: Harry is Biseksueel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Louis look-a-like
    Naam: Luke Willy Thomson
    Leeftijd (16-21): 20 jaar
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: komt
    Uiterlijk:


    Is het erg dat dit een tekening is, die ik overigens niet zelf gemaakt heb? Hij ziet er zo namelijk net iets anders uit dan de echte Louis, maar lijkt er wel op.
    Extra: komt

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 12:48 ]


    "Family don’t end in blood”

    ik zou graag een bij rol willen reserveren een bij rol kan dus ook gewoon iemand zijn die daar werkt met een gigantise chrush op 1 van de jongens toch?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    ik zou graag een bij rol willen reserveren een bij rol kan dus ook gewoon iemand zijn die daar werkt met een gigantise chrush op 1 van de jongens toch?


    Dat is mogelijk (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    jeej dan reserveer ik er 1 post de beschrijven van dag nog ik laat al wel weten dat ik op 10 augustus voor een week naar frankrijk ga dus niet kan schrijven.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins