• Een paar dagen terug heb ik een film gekeken ^^
    Hoewel ik de hele film niet gesnapt heb (t ging over Alexander de Grote) heb ik hem wel afgekeken, alleen om het feit dat Jared Leto (zanger van 30 Seconds To Mars voor de mensen die t niet weten ;p) erin meespeelde ^^

    En stiekem, vond ik m in de film best wel sexy [a] :3




    Inspiration can hit you any time

    Ik vind Jared een scumbag. Hij kan zingen en acteren en hij weet hoe hij een show neer moet zetten maar ik vind zijn persoonlijkheid (die hij aan fans en vreemden toont) verschrikkelijk .___.


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Zijn ogen zitten écht te dicht op elkaar :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pagan schreef:
    Ik vind Jared een scumbag. Hij kan zingen en acteren en hij weet hoe hij een show neer moet zetten maar ik vind zijn persoonlijkheid (die hij aan fans en vreemden toont) verschrikkelijk .___.


    Wat is een scumbag? ;X


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind dat hij mooi kan zingen, maar meer niet echt..


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ken hem alleen van 30stm

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 19:13 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    He's a great singer, and he's handsome.
    Ik heb zijn acteerwerk wel nog nooit gezien.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind zijn acteerprestaties niet echt geweldig (en dan heb ik het over die Chapman film waarin ik hem heb gezien). Doet niets af aan zijn talent om te zingen en te performen though, want daar is hij geweldig in. =)


    ars moriendi

    Ugh, ik mag die gehele kerel echt niet. :')

    Ik heb niet echt iets met hem. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Clopin schreef:
    Ik vind zijn acteerprestaties niet echt geweldig (en dan heb ik het over die Chapman film waarin ik hem heb gezien). Doet niets af aan zijn talent om te zingen en te performen though, want daar is hij geweldig in. =)


    Hmm die film heb ik niet gezien,, maar in de film waarin ik m zag spelen vond ik dat ie t wel goed deed opzich (:
    En inderdaad, zingen en performen, daar is ie zowiezo goed in ;p


    Inspiration can hit you any time


    They fell in love, didn't they?

    Scrooge schreef:
    Zijn ogen zitten écht te dicht op elkaar :')


    Let it come and let it be

    Oh God, daar vind ik hem echt lekker.:9~


    everything, in time

    Ohh ja, hij speelde die gast die een geheime relatie zou hebben gehad met Alexander. geschiedenisnerd
    Love the film


    Cool, neat, swell -Cry

    Paynelinson schreef:
    Ohh ja, hij speelde die gast die een geheime relatie zou hebben gehad met Alexander. geschiedenisnerd
    Love the film

    Hoe heet 'ie? Het lijkt me een gave, interessante film. Is ook geschiedenisnerd


    I can't even think straight.