• Het ik kijk altijd uit het raam als het onweert


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Wie is of was het er mee eens dat deze titel afgekort kon worden?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Wie is of was het er mee eens dat deze titel afgekort kon worden?


    dit.


    En om OT te zijn: ik ben niet bang voor onweer, ik vind het altijd prachtig om het te bekijken! :3
    Hoewel een straat verderop gisteren de bliksem is ingeslagen, bij kennissen van ons, dat is wat minder..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb schrik voor onweer. Als er veel donder bij zit. Nu ja, schrik. Ik kan er echt niet goed tegen. Leunt voor mij dicht bij een fobie aan. Hoewel het echt alleen de donder is.


    Ex astris, sciencia

    Cairde schreef:
    Wie is of was het er mee eens dat deze titel afgekort kon worden?


    dit, maar verder vind ik onweer juist mooi ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik houd van onweer.


    You are beautiful, you are love.

    Ik hou echt zo erg van onweer. Het ontspant me altijd heel erg :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik heb me in de tuin gezet met een muziekje op de achtergrond.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind onweer altijd prachtig als ik veilig binnenzit. Tijdens het kamperen/fietsen/wandelen/iets anders buiten, is een heel ander verhaal.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben het al gewoon geworden nu het bijna iedere dag onweert


    I'm a girl in the world

    I honestly don't care. Ik kan meestal niet tegen harde geluiden, maar mij maakt onweer echt niet uit zolang ik maar ergens binnen ben. Ik heb er wel van kunnen genieten aangezien ik niet kon slapen van de warmte. :')

    Love it... Behalve als ik op bed lig en al half slaap.. Dan schrik mijzelf kapot xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    normaal vindt ik het prachtig, jammer genoeg was ik gisteren een horrorfilm aan het kijken, Onweer is niet zo onspannend als er iemands hoofd in stukjes wordt gehakt :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    -> Slotje, er is al een topic over het onweer


    I am an idiot, I move.