• De vijfennegenste al!

    (typing)
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:34 ]


    -

    Au, m'n oor.

    :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh, heerlijk, al die mensen melden die vragen naar kudo's. (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Walternate schreef:
    Oh, heerlijk, al die mensen melden die vragen naar kudo's. (krul)

    stop it ron stop


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zo frustrerend als je de kans niet krijgt om de opleiding te doen die je wilt doen.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Whut the fuck, duuuúde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You're such a dumb fuck. You need to shut up. You bring a picture of me every time you get your haircut. Impostor!
    Ah heerlijk dit. :Y)

    Gvd. Takkekinderen -_- Stond er maar stroom op de deurbel *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    Gvd. Takkekinderen -_- Stond er maar stroom op de deurbel *.*

    Sorry :(


    I recycle my thoughts.

    I just told the biggest lie ever... Ik ben echt een trut.

    Oh, i love him so much! Het voelt zo compleet met hem, zoals het nog nooit gevoeld heeft. Niemand heeft mij ooit zo kunnen raken. Zo een wederzijds vertrouwen dat ik niet kan begrijpen, niet kan verklaren. Het is te mooi. Als ik zou weten hoe het voelt om je soulmate te vinden, dan zou ik zeggen dat ik hem nu wel gevonden heb. Hij is gewoon te perfect voor mij!

    Yes, this girl has found her perfect boyfriend. And he loves her back (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat een rot forum. Niet dit forum natuurlijk. Ik probeer wat in te stellen op mijn profiel van een forum site van een band waarnaar ik luister. De site is traag en als ik wat wil opslaan is er niets opgeslagen. Ik wil een profielfoto uploaden, is het bestand te groot, terwijl het bestand niet te groot is...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat in hemelsnaam is een kuddo, en waarvoor dient zoiets...


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Thysia schreef:
    (...)

    Moet andersom :3

    Omg, Fail!! Lol, dat ik dat fout had O_o


    -

    Mijn nieuwe laptop is echt onbeschrijfelijk mooi. Gewoon perfectie.


    "Well, well. Look who we've got here!"