• De vijfennegenste al!

    (typing)
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:34 ]


    -

    Holy shit ik realiseer me nu pas dat ik daar 149 abo's bij heb... en ik heb het op inactief gezet. OEPS hahaha :'D

    Een bak vol ijs gevonden in de vriezer. :Y)

    Draculea schreef:
    Een bak vol ijs gevonden in de vriezer. :Y)


    Ö

    Weinig zin om te gaan werken.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Wierook, heeeeerlijk.

    Jee, een opdracht af van een wedstrijd, morgen maar even kijken en nu een andere maken

    Perzik is zo lekker *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geweldig hoe close je met iemand kan worden op zo'n korte tijd.
    Het was gewoon geweldig, hopelijk zie ik 'm snel terug. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    OMGOMGOMG. Fringe is zó spannend. Mindfuck. Omfg.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 16:22 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bah, bah en nog eens Bah.


    Tijd voor koffie.

    De tweede keer was ie nog leuker :')


    Caution first, always.

    Fuck, mijn draad is uit mijn beugel geschoten D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wauw gisteren de poten uit mn lijfgelopen backstage op een modeshow. Modelen aankleden, aansturen, sierraden om enz. Iedereen voorzien van eten en drinken. Iemand tijdens de show in minder dan 5 minuten compleet omgekleed met nieuwe sieraden. Ik ben kapot, mn rug is het niet eens met gisteren en het liefst zou ik een pakje pijnstillers weg slikken MAAR het was het allemaal waart.

    als iemand interesse heeft welke modeshow: http://3voor12.vpro.nl/lokaal/utrecht/nieuws/2013/juli/-SD13--Somnia-Romantica--kostuums-uit-vervlogen-tijden-.html

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 17:31 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    Wauw gisteren de poten uit mn lijfgelopen backstage op een modeshow. Modelen aankleden, aansturen, sierraden om enz. Iedereen voorzien van eten en drinken. Iemand tijdens de show in minder dan 5 minuten compleet omgekleed met nieuwe sieraden. Ik ben kapot, mn rug is het niet eens met gisteren en het liefst zou ik een pakje pijnstillers weg slikken MAAR het was het allemaal waart.

    als iemand interesse heeft welke modeshow: http://3voor12.vpro.nl/lokaal/utrecht/nieuws/2013/juli/-SD13--Somnia-Romantica--kostuums-uit-vervlogen-tijden-.html

    Gaaaf!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gek worden van de tegenstrijd in mn lichaam, luisteren naar t verstand of je hart? :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind