• Met tijden en datums (cat).
    Normaal zou ik al lang de tijden voor de jaaropening volgende week maandag moeten hebben, maar die heb ik dus nog niet. Nu werk ik even op school en kon ik aan iemand vragen wat de tijden waren. Zij wist het ook niet en zei dat we in het blad van de school moeten kijken (Scalamare heet het). Niemand heeft dat ding gekregen aan het eind op het jaar, omdat ze plotseling besloten om het alleen op internet te zetten. Ik kon hem ook niet vinden op internet. Die vrouw zei waar ik het kon vinden, nog niet gevonden. Blijk het op een site te staan waar dus niemand in de vakantie op kijkt, want die site is voor cijfers en rooster ._.
    Maar de tijden staan daar ook niet in. Geweldig, nu zijn er 1200 leerlingen die niet weten wanneer ze naar school moeten voor de jaaropening (cat)
    Mijn ortho staat geplant op die dag, dus mag ik die ook weer verzetten. Dadelijk kan ik hem niet meer verzetten en heb ik een probleem.

    Iemand ook leuke schoolproblemen (in de vakantie) ?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hahaha, dat is nog eens flink chaotisch.
    Bij mij viel het wel mee, hoewel ze twee keer de verkeerde boekenlijst gestuurd hebben. Gelukkig heb ik zelf de goede gevonden.


    Your make-up is terrible

    Ja, ik moet een stageplaats zien te hebben tegen 19 september, maar alle mogelijke stageplaatsen waar ik ben geweest, reageren maar niet terug. I'm pretty fucked...


    Take me to wonderland

    Ik ben nog altijd aan het wachten op het bericht dat ik ben aangenomen op de hogeschool en de intro is morgen ...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    Ik ben nog altijd aan het wachten op het bericht dat ik ben aangenomen op de hogeschool en de intro is morgen ...


    Nou, dat is nog eens goed geregeld :Y).
    Hoop dat je je bericht nog voor morgen krijgt.

    Ikzelf heb al wat kleine dingetjes meegemaakt, wat niet echt interessant is en niet zo chaotisch als het jouwe is.


    Enjoy life

    Reticent schreef:
    Ik ben nog altijd aan het wachten op het bericht dat ik ben aangenomen op de hogeschool en de intro is morgen ...

    Dat is handig o.o

    Ik herinner me net dat ik ook allang mijn rooster zou moeten hebben....

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:03 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet nog steeds niet wie mijn mentor is (onze vorige is vertrokken) ik heb nog steeds mijn rooster niet. Ik heb geen flauw idee wanneer ik moet beginnen, het staat ook nergens op de site. En we hebben geen boekenlijst gehad, niemand van ons, wat betekent dat ik op mijn intuïties maar wat boeken besteld heb waarvan ik denk dat ik ze nodig zal hebben.


    Chaos is a ladder.

    Bij mij is voor het eerst alles duidelijk. (cat)
    Hmm, misschien gaat er nog wel wat mis met het intekenen voor tentamens. Lijkt me net wat voor mij. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Moet alleen nog zo snel mogelijk een stageplaats zien te vinden. Vandaag een aantal een mail gestuurd. Morgen weer een paar nieuwe proberen.Hopelijk gaat er morgen niks mis op mijn eerste schooldag.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Moet alleen nog zo snel mogelijk een stageplaats zien te vinden. Vandaag een aantal een mail gestuurd. Morgen weer een paar nieuwe proberen.Hopelijk gaat er morgen niks mis op mijn eerste schooldag.

    Stageplaats *krimpt in elkaar*
    Ik vind een stageplek hebben altijd zo'n onmogelijke opgave. Het lukt zo moeilijk om er één te krijgen.


    Chaos is a ladder.

    Ja. Zo gaat het op mijn school dus altijd, met alles.
    Welcome to hel:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Vanillivi schreef:
    (...)
    Stageplaats *krimpt in elkaar*
    Ik vind een stageplek hebben altijd zo'n onmogelijke opgave. Het lukt zo moeilijk om er één te krijgen.


    Gewoon mailen en als ze niet reageren bellen. Desnoods langs gaan als het in de buurt is (ik neem aan van wel aangezien je er stage wil lopen) en zeggen dat je al gemaild en gebeld hebt. En positief blijven!


    Physics is awesome