• Voor alle dingen over het topic en de mensen die meedoen aan het topic :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ergens denk ik dat je gelijk hebt ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eigenlijk denk ik dat ook, ze heeft nog maar 5 forum berichten ö

    Ja en ze is bijna nooit online. Heel fijn in een RPG waar ik haar tegenspeelster ben en dus heel weinig reactie van 'Zayn' zal krijgen. Nu kan ik lekker als irritant zusje overal tussen gaan zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik denk dat onze gedachten toch redelijk overeen komen nu


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    I think they do. Poor Alli =(


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Ja en ze is bijna nooit online. Heel fijn in een RPG waar ik haar tegenspeelster ben en dus heel weinig reactie van 'Zayn' zal krijgen. Nu kan ik lekker als irritant zusje overal tussen gaan zitten.


    Awh geeft niet, je bent wel een heel lief zusje :3

    Hahahah, wel balen dat er van dat soort mensen altijd reageren.... Ik heb zelf nu denk een jaar ervaring en zit twee jaar op q en heb een beetje veel forumberichten waar ik zeer actief ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Depay schreef:
    I think they do. Poor Alli =(


    D: Ik snap wat je bedoeld. En ik bedoel het niet, omdat ik nu ook weinig kan

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 22:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het is echt jammer ja. Want nu komt het dadelijk op het punt dat iedereen met de 'gewenste jongen' is en dan moet ik waarschijnlijk super lang wachten op een bericht van één zinnetje haha! Ach ja.. Misschien dat als ze over een tijdje niet reageert dat er een vervanger gezocht kan worden ofzo.. Anders is er vrij weinig aan zonder echte tegenspeler.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Haha, ik denk wel dat als het te lang duurt er een vervanger komt. Dat is negen van de tien keer wel het geval, dus nu ook wel. Zeker als we op dat punt aankomen en er heel weinig tot niet word gereageerd, want dat is gewoon drie keer niets. Daarbij was er iemand die de rol wilde hebben, dus wie weet hoe het loopt en misschien word er later wel ineens gereageerd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Well, lets hope so, want anders is er voor jou ook niet veel aan haha.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Hooooi, ik ben terug van musical schijven! Wat heb ik gemist en wat kan ik doen met Avah?


    Happy Birthday my Potter!

    Een beetje vertrouwen houden, want je weet het hier nooit, en anders kom ik jou toch stalken :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alli mag Harry & Brookelle wel storen ^^

    Mag het ja? Dan stuur ik haar nog even snel de trap af ^^


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.