• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    MT


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    MT

    Cairde schreef:
    MT

    Cairde schreef:
    MT


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mijn topics

    [Je bent beroemd, Angel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cairde schreef:
    MT


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cairde schreef:
    MT

    Cairde schreef:
    MT


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    MT


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    (Mon topic :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niamh Rachel Marro.

    Vrolijk huppel ik naar de balie toe. Mijn zeeblauwe koffer rolt gemakkelijk mee en de balievrouw kijkt me nors aan. ‘Niamh Rachel Marro. Ik heb gereserveerd.’ Mompel ik. De vrouw achter de balie typt wat in op haar computer en overhandigt me daarna de sleutel. Ik wens haar een goede dag en zoek dan naar hotelkamer 99. Ik druk het knopje van de lift in en wacht geduldig tot die gearriveerd is. Al snel openen de deuren en een vrolijk lift deuntje dringt mijn gehoorbuizen binnen. Ik stap de lift in en druk op de juiste verdieping. Mijn voet slaat mee op het ritme van het lift deuntje. Als de deuren weer opengaan ren ik opgewonden naar mijn kamer toe, die ik tevens met iemand deel. Ik hoop dat diegene aardig is, want ik kan miet tegen chagrijnige mensen. Ik gooi mijn koffer min of meer op een van de bedden en loop dan naar het balkon toe.

    Michael Diaz.

    Op mijn gemak loop ik naar de balie toe waar ik de sleutel overhandigt krijg naar mijn hotelkamer, nummer 100. Ik bedank de vrouw en loop naar de lift toe. Ik stap in en zet mijn koffer naast me neer. Als de lift weer opengaat kijk ik nieuwsgierig naar alle deuren. Ik open de goede deur en kijk opgewonden naar de kamer toe. Ik bewonder de kamer en loop dan naar het balkon toe. Mijn mond valt haast open en met een blij gezicht kijk ik naar de zee. Geweldig! Ik gooi mijn koffer op een van de bedden en begin dan alles uit te pakken. Ik kijk naar mijn shirt en wissel die snel om voor een andere. Als ik klaar ben met het uitpakken van mijn spullen, laat ik me uitgeput op het bed vallen. Ik pak mijn oortjes en stop die in mijn oor. Al snel schalt er muziek van the Fray door de oortjes, naar mijn gehoorgang. Ik zing zachtjes mee, stop dan en pak mijn waterflesje. Ik drink wat water en laat me opnieuw achterover vallen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:50 ]

    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle

    ''Jaylee en Bentley'' glimlachend kijk ik de vrouw voor de balie aan. Die vrouw had haar dag niet want ze bleef me nors aankijken. ''Hier'' Ik voelde dat er sleutels in mijn handen werden geduwd. Ik gaf de vrouw verder geen aandacht en liep met vorsen voetstappen naar de lift toe en drukte op het knopje. De liftdeuren gingen per direct open wat aangaf dat de lift al op de begane grond was. Ruw duwde Bentley me aan de kant en stapte zelf de lift in. ''Broederliefde.'' Geiriteerd stapte ik zelf de lift in en drukte op knopje numero 4. Ruw duwde ik de sleutel in zijn hand. ''Kamer 100.'' zelf zat ik in kamer 98. Dat betekende dus dat ik en Bentley niet samen zaten wat toch wel jammer was. De klink klonk door de lift en de liftdeuren gingen open. Deze keer stapte ik zonder moeite uit de lift waarna Bentley volgde. Ik liep meteen rechtdoor aangezien kamer 98 vlak voor de liftdeuren zat. Ik stak mijn sleutel in het slot en draaide hem om. ''Hallo''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Abelard schreef:
    [Je bent beroemd, Angel]
    [ Ik zie het ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,