• If you could wish upon a star, what would you wish for?

    Ik zou wensen, dat het me in dit leven lukt een boek uit te geven.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 16:27 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zou wensen, dat Neil Druckmann ooit mijn collega zou mogen zijn (:

    Ik zou wensen dat ik voor de rest van mijn leven zou kunnen leven op acteren — als wens voor mezelf. En als wens voor anderen, houd ik het bij mijn net iets aangepaste wens van toen ik vier was: Ik wens dat iedereen een thuis heeft.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Geld. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eh, ik zou stiekem wensen dat mijn gevoelens voor mijn leraar wederzijds zijn. *blush*

    Ik zou meer wensen wensen, natuurlijk. (nerd)

    Oké, flauw. Om eerlijk te zijn vind ik dit altijd een hele lastige vraag. Ik heb niet veel concrete dromen (op "ik hoop dat ik deze tentamens zal halen" na, maar ik denk eigenlijk dat ik daar geen ster voor nodig heb). Op dit moment hoop ik eigenlijk vooral dat mensen om me heen en op Q een prettige week hebben, want ik weet dat sommigen juist het tegenovergestelde meemaken en ze verdienen zoveel beter.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou wensen dat ik altijd normaal geweest zou zijn.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Ik zou meer wensen wensen, natuurlijk. (nerd)

    Oké, flauw. Om eerlijk te zijn vind ik dit altijd een hele lastige vraag. Ik heb niet veel concrete dromen (op "ik hoop dat ik deze tentamens zal halen" na, maar ik denk eigenlijk dat ik daar geen ster voor nodig heb). Op dit moment hoop ik eigenlijk vooral dat mensen om me heen en op Q een prettige week hebben, want ik weet dat sommigen juist het tegenovergestelde meemaken en ze verdienen zoveel beter.


    Slijm slijm xD Oke nu ben ik flauw bezig! Ik had dat vorig jaar echt ook dat ik alleen maar wenste dat ik mn tentames zou halen (which i didn't :X)
    Ook geen land dat je ooit hoopt te bezoeken? Dat is oik een soort wens, hoeft immers niet groot te zijn.
    Of je gaat gewoon voor het obvious: wereldvrede xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zou wensen dat ik niet meer ziek was.


    The truth is out there.

    Laleah schreef:
    (...)

    Slijm slijm xD Oke nu ben ik flauw bezig! Ik had dat vorig jaar echt ook dat ik alleen maar wenste dat ik mn tentames zou halen (which i didn't :X)
    Ook geen land dat je ooit hoopt te bezoeken? Dat is oik een soort wens, hoeft immers niet groot te zijn.
    Of je gaat gewoon voor het obvious: wereldvrede xD


    Nee, niet echt, eigenlijk. Wensloos gelukkig, that's me. (krul) Nou nee, dat ook weer niet, maar ik vind het wel altijd lastig. Of oh, ik zou willen dat ik weer wat meer kon schrijven. Toch nog iets gevonden wat niet heel vaag of studiegerelateerd is. :'D
    Wereldvrede was optie nummer twee, om eerlijk te zijn, maar dat lijkt me een wat grote taak voor een kleine ster.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou wensen dat mijn zusje een epilepsie meer zou hebben.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    I would wish for more wishes. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dat ik mijn verhaal binnen niet afzienbare tijd zou uit kunnen geven


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zou wensen dat ik dit jaar met glans ga slagen voor al mijn vakken. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou wensen dat ik nooit die depressie had gekregen.


    26 - 02 - '16

    I would wish for a perfectly healthy mind, cause now I'm alive but not living. And I hate it


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one