• Op 16 augustus opent de allereerste 1D World pop-up store in België. Na het ongeziene succes van de store in steden over de hele wereld, vervult de tijdelijke winkel nu ook de dromen van 1D-fans in ons land. 3 weken lang wordt het Waasland Shopping Center een trekpleister voor echte Directioners, wat de bijnaam van de fervente One Direction fans is.
    http://www.waaslandshoppingcenter.com/Home


    Ik dacht: ik laat het even weten haha (:

    Blutbad schreef:
    (...)

    Een beetje onzinnig om een apart forum aan te laten maken voor een winkel. Dit staat trouwens keurig in het 1D forum dus ik snap niet waarom het niet zou mogen.

    I wuz joking.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bieberen schreef:
    Ik blijf hopen dat er geen een in Nederland komt. Al die shit bij de Claires word ik ook niet vrolijk van.


    Ach , dan loop je er toch gewoon met een boog omheen ! :'D
    Ieder z'n ding , toch ?

    Ik zou 't wel leuk vinden ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Pennybags schreef:
    (...)

    Het is eerder een soort "meet-plek" voor 1D-fans haha, er is ook een of andere karaoke-ding en je kan met een soort greenscreen een foto maken. Daarbij mag je op de muren schrijven en tekenen, aangezien het toch een pop up-store is. Dus het gaat niet alleen maar om de dingen die je kan kopen.

    Bedankt voor de uitleg, maar ik hoef er alsnog niet heen. En al helemaal niet als er ook één in Nederland wordt geopend.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Bedankt voor de uitleg, maar ik hoef er alsnog niet heen. En al helemaal niet als er ook één in Nederland wordt geopend.


    Lijkt me nogal logisch, als je geen 1D-fan bent :W


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Mullingford schreef:
    (...)

    Bij Overrijsel, Drenthe mag er wel 1 komen voor mij. Maar als er een komt zal die waarschijnljik in Amsterdam zijn ofzo.


    Nee. Gewoon nee. (cat)


    26 - 02 - '16

    wihoooo, ik las het.. en wss ga ik er heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Surgeon schreef:
    Als ik spullen van een band wil kopen ga ik wel naar large.nl.
    Als je per se 1D spullen wil kopen, ga dan gewoon naar de Bart Smit, daar verkopen ze ook genoeg van die spullen.


    Blokker en Intertoys ook.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Heeft voor mij toch geen zin waarschijnlijk komt die winkel dan toch in Amsterdam en ik woon in het noorden van nederland. Ik ga daar dan echt niet special voor heen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    Heeft voor mij toch geen zin waarschijnlijk komt die winkel dan toch in Amsterdam en ik woon in het noorden van nederland. Ik ga daar dan echt niet special voor heen.


    Maak er dan een dagje shoppen in Amsterdam van? Of ga naar andere dingen die leuk vind, zoals de markt misschien?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Maak er dan een dagje shoppen in Amsterdam van? Of ga naar andere dingen die leuk vind, zoals de markt misschien?


    Dat is waar dat zal altijd nog kunnen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ach, ik vind het wel leuk :') Maar bij blokker en bart smit enz. staat het ook in een aparte afdeling. Niet dat je daar last van hebt ofzo.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik was in die van London bij de O2 arena, Ik vond het zelf niet zo speciaal. Best kinderachtig en het is eigenlijk gewoon een kale winkel met een paar tafels met een kleed erover heen. En dat zeg ik als 1D fan.


    Mama told me not to waste my life. She said spread your wings, my little butterfly

    Super.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ._. omg...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    i knoow!! ik ben zooo blij!!! xD


    Only God can judge me.