• Ik zoek dus een website waar je een fanfiction op kan schrijven. Dump alle websites, waar je dat op kan, hier maar, behalve fanfic.nl en Quizlet. Iemand? :')

    Het liefst een website waar je een account aan moet maken. Ja, ik heb genoeg gegoogeled, maar dat helpt gewoon niet.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 14:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Wattpad.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 14:49 ]


    The universal language of art.

    Drews schreef:
    Wattpad


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Drews schreef:
    Wattpad.

    Hartelijk bedankt. Meer mensen?


    Some people are art and do art at the same time

    Tumblr?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Fanfiction.net


    The odds are néver in our favor.

    Ook Engelse sites? Op de meeste kun je ook wel Nederlandse fanfic plaatsen, maar dat wordt niet veel gelezen.

    Anyway:
          x archiveofourown.org - Waarschijnlijk de beste site op dit moment. Heel veel zoekmogelijkheden en bovendien heel veel nieuwe fanfic, want het is gewoon een prettige site.
          x fanfiction.net - Alleen voor fanfic op fictie, dus geen RPF zoals One Direction.
          x harrypotterfanfiction.com - Verrassend genoeg alleen voor HP fanfic.
          x livejournal.com - Dit is geen fanfiction site, maar er staat wel veel op en er zijn een heleboel verschillende communities die daarvoor zijn opgericht.
          x wattpad.com - Ken ik niet echt, maar het is bedoeld voor het posten van verhalen en ook hier staat veel fanfic op.

    Edit: En natuurlijk staat er ook veel op Tumblr, maar dat is vaak vrij lastig te vinden. Verder was ik Deviantart nog vergeten, hoewel dat natuurlijk voornamelijk voor kunst in bedoeld in plaats van schrijfwerk, en heb je nog Dreamwidth.org, een soort dubbelganger van LiveJournal. Tot slot is er nog FictionAlley.org, net als HPFF alleen voor HP fanfic. Maar echt, van al deze sites is AO3 veruit de beste.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 14:58 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als ik op wattpad registreer:

    Oops, something went wrong. We've been notified and should have the problem fixed soon.


    Nja, dan ga ik de andere websites proberen. Hartelijk bedankt allemaal.
    Ja, het liefst zoek ik ook Nederlandse.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 14:58 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    Als ik op wattpad registreer:
    (...)

    Nja, dan ga ik de andere websites proberen. Hartelijk bedankt allemaal.
    Ja, het liefst zoek ik ook Nederlandse.


    Ik geloof niet dat er naast Q en FF.nl veel Nederlandse fanfic sites zijn, eigenlijk. Ik ben ze tenminste nog niet tegengekomen.
    Op FF.net en AO3 kun je overigens wel in het Nederlands posten, en op LiveJournal/Dreamwidth en Tumblr natuurlijk ook. Bij de rest weet ik het niet precies.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 15:00 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zoals Square al zei; archiveofourown.org. Hele goeie site, maar je moet er wel een dagje geduld voor hebben voordat je erop kan; er is een wachtlijst voor de uitnodigingen. Aan de positieve kant moest ik een jaar geleden vijf maanden wachten voordat ik erop mocht, dus een dag is daarmee vergeleken echt niks. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fanfiction.net
    Archiveofourown.org
    Livejournal.com

    Ik lees al mijn fanfiction daar.


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    Zoals Square al zei; archiveofourown.org. Hele goeie site, maar je moet er wel een dagje geduld voor hebben voordat je erop kan; er is een wachtlijst voor de uitnodigingen. Aan de positieve kant moest ik een jaar geleden vijf maanden wachten voordat ik erop mocht, dus een dag is daarmee vergeleken echt niks. :'D

    Toen ik mijn account maakte was die site echt kleppernieuw dus ik had na een dag mijn mail binnen :'D


    Caution first, always.

    Knight schreef:
    Fanfiction.net

    Hier staan echt absurd goede verhalen op soms.


    Chaos is a ladder.

    Thanks everyone (:


    Some people are art and do art at the same time

    fanfiction.net, where all the awesomeness happens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Op Wattpad staan op dit moment vrij veel fanfictions. En ook Nederlandse verhalen worden steeds meer gelezen, omdat Wattpad ook onder Nederlanders vrij bekend wordt. Het is alleen wel vreemd dat je je niet kan registreren...


    I wonder what it feels like to be a unicorn