• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin :
    ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Edward Hendrikson

    Vandaag ga ik naar One Direction hier in Amsterdam ! Samen met mijn beste vriendin . Het was de bedoeling dat we in oranje gaan . Ik pakte alles wat ik had in oranje en trok het aan . Een oranje zonnebril een oranje hoed, een oranje broek , en een oranje shirt. En we hadden nog meer geluk ! Want we hadden backstage pasjes gewonnen ! Nou ja eigenlijk had ik die gewonnen maar om er alleen heen te gaan is ook saai . Ik pakte mijn fiets en fietste naar mijn beste vriendin ! Ik ging de stad door . Die best wel groot was eigenlijk. Ik parkeerde mijn fiets en drukte op de bel . ]

    ( Het is ongeveer 8 uur in de ochtend )


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Niall en ik hebben vanacht op 1 kamer geslapen. Ik zag dat Niall nog sliep. Best logisch want het is nog maar 8 uur. We sliepen in een hotel wat volgens de Nederlanders heel lux was. Nou ik vind het niks aan hier ! Ik keek naar Niall . Hij ligt zo schattig te slapen . Maar helaas moet ik hem wakker maken want me moeten om 12 uur repeteren voor vanavond . We geven maar liefst 2 show's vandaag in het kleine Nederland. Ik heb gehoord dat er vandaag ook weer mensen waren met backstage passen . Ik ben benieuwd welke megowlen het vandaag weer zijn . Langzaam schudde ik Niall wakker. '' Niall wakker worden !!'' schreeude ik . Direct sprong Niall het bed uit. '' Verdomme Zayn.. '' zei hij . Ik glimlachte. '' Hup douchen jij want we gaan zo ontbijten . ''zei ik . Toen hij ontbijten hoorde was hij direct heel snel die douch in


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Wauw de tour was dus echt zo gaaf. Twee dagen geleden stonden we nog in België en vandaag twee keer in Nederland. Niet gek dat ik op was. Niall wakker worden !!'' schreeuwd een stem waardoor ik van schrik mijn bed uit sprunf. '' Verdomme Zayn.. ''vloek ik en hij glimlacht waardoor ik zucht. e. '' Hup douchen jij want we gaan zo ontbijten . ''zegt hij en blij ren ik naar de kast. Snel gris ik een makkelijke vest en joging aangezien we straks toch wat anders kregen. Eenmaal onder de douche merkte ik hoe moe ik wel niet was. Na het douchen kleed ik me snel aan. 'eten!' riep ik lachend en blij. 'is de rest al wakkr? En uhm hebben we nig iets maast de optredens en waar en wanneer?' ratel ik. Natuurlijk had ik niet opgelet toen het verteld werd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Haha Ja .Niall we moeten na het optreden 2 Fans ontmoeten . Helaas , ik vind dit werk echt heel leuk maar ik wil wat doen met mijn vriendin .. En niet met die 2 rare fans.. '' zei ik gestrest. Ik liep naar beneden en zag daar de rest al zitten . '' Hellow Guyzz!'' zei ik en schoof aan tafel. Ik pakte een hard broodje en sneed hem door midden .. Ik pakte de hagelslag en de boter. Ik deed het op mijn broodje en at het op. Toen ik naar links keek zag ik een paar stomme en lelijke meisjes naar me kijken . En toen ik naar rechts keek zag ik mijn vrienden + mijn beste vriend Niall. Ik glimlachte naar hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Haha Ja .Niall we moeten na het optreden 2 Fans ontmoeten . Helaas , ik vind dit werk echt heel leuk maar ik wil wat doen met mijn vriendin .. En niet met die 2 rare fans.. ' ik glimlach. 'ik snap het Zayn maar je vriendin heeft het ook druk enzo en ze begrijpt dat wel' stel ik hem gerust. Ik was een van de weinige of de enigste die vrijgezel was. Het was balen om te zien hoe verdrietig ze soms waren. We liepen naar beneden en ik begroet de rest waarna ik een hoop eten pak. 'om hoelaat us het eerste optreden?' ik kijk rond en begin te eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    Een hemelse stem wekte me uit mijn slaap: "Lieverd, je moet opstaan want anders kom je te laat." Caitlin's zoete stem klonk fluisterend in mijn oor waardoor ik me omdraaide en haar dichter tegen me aantrok. "Ik wil niet," grinnikte ik. "Hoezo je wil niet?" vroeg ze oprecht verbaasd. "Ik wil wel, maar wil dat je met me meegaat!" grinnikte ik.
    "Je weet dat ik niet kan zingen Li," grinnikte ze met haar melodieuze stem.
    "Het valt best mee!" sputterde ik tegen.
    "Meevallen als in 'ik suck', misschien wel dan," grinnikte ze opnieuw en drukte een zoentje op mijn slaap. "Hop hop. Maak dat je wegkomt of anders moet ik ook weg van Paul. Je weet hoe moeilijk hij erover deed dat ik hier mocht blijven slapen."
    "Ik weet het," zuchtte ik zachtjes. "Maar je bent hier nu! Laten we ervan profiteren!"
    "Ga douchen Payne," lachte ze en duwde me richting de badkamer.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    ( By the way . De meisjes moesten van het management in een ander hotel slapen..)


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Caitlin Sofia Truesdale
    Lachend keek ik toe hoe Liam de badkamer in verdween. Het liefst had ik hier nog uren, of nee, dagen hier met hem willen liggen. Alhoewel, ze moesten dan zeker wel even Starbucks koffie langskomen brengen als ik hier dagen bleef. Het was eigenlijk verboden om in hetzelfde hotel als de jongens te slapen, maar aangezien het gister laat was geworden en ik bijna letterlijk op mijn knieën had gezeten en gesmeekt had of ik hier mocht blijven slapen, zag Paul het voor één keer door de vingers. Helaas moest ik nu dan wel opschieten en snel weer uit het hotel verdwijnen, voor één van de fans me herkende als het vriendinnetje van Liam en zich dan bedachten dat Liam hier ook wel eens zou kunnen logeren. Snel schoot ik in mijn skinny jeans, mijn sleehakken en in een simpel hemdje met daarover dragend een netjes colbertje. In mijn haren vlocht ik snel een vlecht, en dat allemaal binnen de tijd voor Liam klaar zou zijn. Vluchtig bracht ik nog wat eyeliner aan en een beetje mascara zodat ik er niet helemaal vermoeit uit zou zien. "Love?" Liam stak grijnzend zijn hoofd om het hoekje van de badkamerdeur maar al snel veranderde die grijns in een teleurgestelde blik. "Je gaat dus echt al weg?" hij trok een zielig gezicht en kwam alleen met zijn handdoek om zijn middel geknoopt de badkamer uitgelopen. "Het moet wel.. Ik zal er zijn vanavond." Ik dwong mijn mondhoeken omhoog en haakten mijn vingers achter de zijne. Ik vond het enorm jammer dat ik niet kon blijven, ik moest hem al zo vaak missen. Maar ik begreep hem volkomen en ik wist hoe belangrijk het voor hem was. Hij glimlachte. "I know," waarna hij zijn lippen liefdevol op de mijne drukte.


    To love is to destroy.

    Ziallerslove schreef:
    ( By the way . De meisjes moesten van het management in een ander hotel slapen..)


    [Ik heb het zo een beetje opgelost, is dat goed? c:]


    To love is to destroy.

    Meester schreef:
    (...)

    [Ik heb het zo een beetje opgelost, is dat goed? c:]


    yup :)


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    (i found a new Zayn !! NarryFriends neemt de rol van Zayn over)


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Waarom bestuurt iedereen elkaars personage? ]

    Thysia schreef:
    [ Waarom bestuurt iedereen elkaars personage? ]



    ( Ik heb geen idee.. Ik doe het zelf ook xd Stom van me )


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.