• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.


    Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
    -Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
    -Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
    -Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
    Hopelijk tot gauw! Xx

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thomas William Laufreyson
    Toen James begon over eten was ik wel opgelucht. Ik was er dus even vanaf. Toen ik de deur hoorde keek ik even dankbaar naar James. Ik legde mijn boek open op mijn bed en keek door het raam. Ik was benieuwd hoe Audrey het zou hebben en wat haar kamer was. Ik moest straks echt eens met James praten. Wat ik dacht enn voelde was volgens mij meer zijn vekd van expertise dan het mijne.


    Bowties were never Cooler

    James Yaser
    "Kalm aan! Dat eten loopt niet weg." roept ze. Maar daar doel ik niet op. Ik hoop dat de banken onder vrij zijn dus zodat we Loki een beet je rust kunnen gunnen.
    En eigenlijk heb ik altijd honger en kunnen we een gezamenlijke strooptocht door de keuken houden. Altijd leuk. Abby lijkt mij ook wel zo'n persoon. Samen lol maken kon iedereen. Nou ja, bijna iedereen. Sommigen mensen bleven maar doorzeuren. Daar kon ik zo gek van worden. Dan heb ik de neiging hen te slaan. Ik ben niet agressief ofzo. Maar bij die mensen... Altijd hetzelfde.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gregory McEwan
    "I was undressing you?" grijnsde ik, terwijl ik haar naar me toetrok, Anna grijnsde.
    "Zo , zo , mijnheertje wil snel gaan hé?" grijnsde ze, ik likte mijn lippen, Anna wist wel wat dat betekende, we begonnen te kussen en kleedden elkaar uit zonder de kus te verbreken.

    Delilah Gerson kamer 5
    Ik werd opgeschrikt doordat een jongen de stilte verbrak met zijn stem.
    "Hmm, wat zei je?" zei ik, terwijl ik hem bekeek, hij moest Sam wijn aangezien een jongen niet Lizzy zou heten en hij zeker Bae niet was. ik glimlachte even naar hem en vroeg me af wanneer Bae zou komen .


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Gregory McEwan
    "I was undressing you?" grijnsde ik, terwijl ik haar naar me toetrok, Anna grijnsde.
    "Zo , zo , mijnheertje wil snel gaan hé?" grijnsde ze, ik likte mijn lippen, Anna wist wel wat dat betekende, we begonnen te kussen en kleedden elkaar uit zonder de kus te verbreken.


    Anna Sharp
    'I was undressing you?' grijnsde Gregor terwijl hij zijn arm om mijn middel plaatste en mij naar hem toe trok. Ik sloeg mijn armen weer om hem heen. 'Zo, zo, mijnheertje wil snel gaan, he?' vroeg ik hem verleidelijk, terwijl Gregor zijn lippen. Hij wilde inderdaad snel gaan. Ik liet het maar begaan. Ik had de deur op slot gedaan en Gregor was nu toch te hyper om te gaan slapen. Ik wist dat hem dit wat zou bedaren, uiteindelijk, als ik mijn best deed zou hij vrijwel direct daarna naar bed gaan en gaan slapen. Hij had het nodig, in mijn opinie. Daarnaast, we hadden het al een hele tijd niet gedaan -we waren te veel bezig met de nieuwe mensen- en ik had het ook nodig. Ik drukte mijn lippen op de zijne en vlinders vlogen door mijn buik. Ik had hem nooit gezien als mijn vriendje of mijn man, maar hij kon best sexy zijn. Ik trok zijn trui uit en hij trok mijn pullie uit. Onder mijn pullie had ik alleen maar mijn beha aan, dat was puur gewoonte, want erg warm was het niet. Ik zag hoe Gregor er naar keek en deed ze sluiting van achter open, waardoor hij een stukje naar voren sprong. 'Aan u de eer, mijnheer,' lachte ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelde, terwijl ik zijn riem al had losgemaakt en nu de knoopjes opende.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lizzy Franklyn
    Ik speel nog steeds gitaar als een jongen binnen komt, ik kijk hem even aan en speel verder als ik hem iets hoor zeggen en het meisje antwoord: "Hmm, wat zei je?" Die twee zouden zich vast en zeker wel amuseren terwijl ik verder ging met spelen. Ik ging verder met Wings van Little Mix. Ik was een Mixer, maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen andere liedjes speel. Ik heb een brede muziekhorizon, of hoe dat ook zou mogen heten. Het boeit mij niet als ik maar mag gitaarspelen, piano spelen en dwarsfluiten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gregory McEwan
    Anna opende mijn knoopjes en ik trok haar BH uit, grijnzend keek ik aar borsten aan, ik blikte ook even naar de deur en merkte dat deze op slot was, dat was dus typisch Anna... Alles tot in de puntjes voorbereiden
    Ik ging vrolijk mee in de kus tot we alletwee naakt stonden, we hadden dit al veel vaker gedaan , toch was het niet echt van dat we een koppel waren ofzo, meer friends with benefits... De vorige groep was erachter gekomen, en probeerde ons tervergeefs te koppelen, wat voor werkelijk hilarische taferelen zorgde.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Delilah Gerson kamer vijf
    Lizzy zat dus blijkbaar gitaar te spelen, ik had het nog niet opgemerkt, ze ging verder met wings van .Litle mix, zachtjes zong ik mee, hopend dat ze het niet hoorde.
    De jongen bleef wat schaapachtig staan en ik grinnikte.
    "Kom binnen en dump je troep!" grijnsde ik nu ;

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 22:03 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    baaack :D

    Abigail Pierce
    Ondanks mijn opmerking rustiger te gaan lopen bleef James me mee sleuren waardoor ik ongeveer over mijn eigen voeten struikelde en bijna plat op mijn snufferd ding. Oke Done. Ik zette spontaan de rem erop. "KALM AAN tjeez"


    Laurinda Pearl
    Ik keek Dena pruilend aan, "Je liet me alleen, je kwam niet terug.. ik slaap boven btw op de 2de verdieping met een meisje. En jij? Nieuwe vriendjes gemaakt ? Wiieeee? Ik wil je kamer zien Alé" en ik trok haar mee de kamer in waar ze net uit gelopen was en keek rond. "Slaap je hier met 3 jongens? Arme ziel!" en ik vloog haar om der nek


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Anna Sharp
    Gretig keek Gregor naar mijn borsten en ik trok mijn broek uit. Snel trokken we allebei onze onderbroeken uit en in een mum van tijd stonden we naakt tegenover elkaar. 'Oh God, wat heb ik dit gemist,' grijnzde ik breed. 'Bed of bad?' vroeg ik toen snel en Greg wees met zijn hoofd naar het bed. Bed dus. Ik trok hem er in een kus naar toe en vlak voor het bed stopte ik. Het plafond boven het bed was vrij laag, dus ging ik al op het bed liggen.

    Dena Fields
    'Oké,' begon ik. 'Je kent mij nog niet. Sla me, en ik sla je twee keer zo hard. Kijk naar me en ik bek je af.' Ik lachtte even. 'Ik kan er wel tegen, maar toch bedankt. Er zal wel een reden zijn om daar terecht te komen?' Ik dacht aan John en Hunter en zweeg verder heimelijk. 'Laten we naar jouw kamer kijken, ik heb hem nog niet gezien. Is hij leuk?'

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 22:19 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda Pearl

    "eehm... ik heb hem zelf ook nog niet gezien, ik was jou aan het zoeken" en ik pruilde. Ik pakte haar hand en begon haar mee te slepen naar de tweede verdieping waar ik sliep en toch mijn kamer op kamer 6. Ik gooide de deur open en trok Dena mee naar binnen. "Weet jij wie Mabel is? dat blijkt mijn kamergenoot te zijn? Maakt ook niet uit."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Dena Fields - Kamer 6

    'Het spijt me, schat, maar ik heb geen idee. Oh wacht! Ze zit in mijn groep.' Toen zag ik haar zitten in haar kamer. Ik keek even naar Laurinda en gebaarde toen met mijn hoofd naar Mabel. 'Het spijt me, Mabel,' zei ik toen en ik trok Laurinda mee naar mijn kamer, waar we op mijn bed plofte. 'Volgens mij is dat het meisje wat overal bang voor is, tenminste. Ik weet het niet. Ze zal wel aardig zijn.' Ik legde het koffer op de grond en ging languit op bed liggen en klopte naast me, ten teken dat Laurinda naast me moest komen liggen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell
    Ik glimlachte en knikte bij haar woorden. Ik liet me achterover op mijn bed vallen en keek hersenloos naar boven. "Alles lukt zolang ik mezelf ben. Ik vecht constant tegen Hunter, maar goed. Nu hij niet zo hard pusht lukt dat ook wel." Ik zuchtte zacht en begon patroontjes op het plafont te volgen met mijn ogen. Hier werd ik vaak erg slaperig van. Toen ik de deur hoorde slaan als teken dat ze weg was kwam Hunter alweer opzetten. "Dus, Johnny boy, zag ik je daarstraks nou kwijlen over het kontje van een van de jongens hier?" Ik was verward en een rode blos verscheen op mijn wangen. "Misschien... Geef maar toe: Jij valt op jongens... Niet waar... Echt wel, ik weet wat ik zag. Ga nou niet tegen me lopen liegen, je weet dat ik daar zo doorheen zie... Maar wat moet ik dan doen, Hunter? Jij bent al een groot probleem, laat staan zoiets. Dan wordt ik nog een grotere freak dan ik al ben... Zo raar is het toch niet? Ik heb al een aantal jongens hier verlekkerd naar elkaar zien kijken. Je past er recht tussen. Hou het alleen wel wat achter zodat ik ook af en toe nog een stukje vlees krijg... Ieuw Hunter. Dat is heel ongepast... Hou toch op. Je bent vaker wakker geworden naast een van mijn moppies... Ja, maar dat is nou niet echt goed gevallen... Zie je wel. Ik zeg ga ervoor... Maar wat als hij me niet leuk vind... Maar een manier om daar achter te komen. Maar niet morgen, want dan kan ik lekker achter zo'n mooi stukje vlees van de meisjes die hier rond hobbelen aan..." Ik zuchtte en sloot mijn ogen. Ik was al een schizofreen, nu als Hunter gelijk had, en ik wist diep in mijn hart dat hij gelijk had, ook nog gay. Lekker dan.

    [Kunnen jullie de ruzie nog volgen of moet ik het gaan aangeven wie wie is?]


    Bowties were never Cooler

    Laurinda Pearl
    Ik werd door Dena opnieuw mee getrokken in de richting van haar kamer, geweldig die meid! Met zulke vriendinnen ga ik het wel een vakantie vol houden hihi. Dena plofte op bed en zette haar koffer op de grond. 'Volgens mij is dat het meisje wat overal bang voor is, tenminste. Ik weet het niet. Ze zal wel aardig zijn.' 'No idea, ken der niet. 't zal wel.' en ik plofte men eigen naast Dena op het bed. "Duus al vriendjes met je kamer genootjes, of ken jij ze ook niet?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    KiliOfDurin schreef:
    John Hunter Bell
    Ik glimlachte en knikte bij haar woorden. Ik liet me achterover op mijn bed vallen en keek hersenloos naar boven. "Alles lukt zolang ik mezelf ben. Ik vecht constant tegen Hunter, maar goed. Nu hij niet zo hard pusht lukt dat ook wel." Ik zuchtte zacht en begon patroontjes op het plafont te volgen met mijn ogen. Hier werd ik vaak erg slaperig van. Toen ik de deur hoorde slaan als teken dat ze weg was kwam Hunter alweer opzetten. "Dus, Johnny boy, zag ik je daarstraks nou kwijlen over het kontje van een van de jongens hier?" Ik was verward en een rode blos verscheen op mijn wangen. "Misschien... Geef maar toe: Jij valt op jongens... Niet waar... Echt wel, ik weet wat ik zag. Ga nou niet tegen me lopen liegen, je weet dat ik daar zo doorheen zie... Maar wat moet ik dan doen, Hunter? Jij bent al een groot probleem, laat staan zoiets. Dan wordt ik nog een grotere freak dan ik al ben... Zo raar is het toch niet? Ik heb al een aantal jongens hier verlekkerd naar elkaar zien kijken. Je past er recht tussen. Hou het alleen wel wat achter zodat ik ook af en toe nog een stukje vlees krijg... Ieuw Hunter. Dat is heel ongepast... Hou toch op. Je bent vaker wakker geworden naast een van mijn moppies... Ja, maar dat is nou niet echt goed gevallen... Zie je wel. Ik zeg ga ervoor... Maar wat als hij me niet leuk vind... Maar een manier om daar achter te komen. Maar niet morgen, want dan kan ik lekker achter zo'n mooi stukje vlees van de meisjes die hier rond hobbelen aan..." Ik zuchtte en sloot mijn ogen. Ik was al een schizofreen, nu als Hunter gelijk had, en ik wist diep in mijn hart dat hij gelijk had, ook nog gay. Lekker dan.

    [Kunnen jullie de ruzie nog volgen of moet ik het gaan aangeven wie wie is?]



    Omg ik word hier een beetje bang van...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Rustig maar. Dena mag hem slaan zodra Hunter naar buiten komt]


    Bowties were never Cooler