• Zou iemand alsjeblieft deze trailer voor mij kunnen maken? Ik zou diegene echt onwijs dankbaar zijn! Het is voor mijn verhaal hier op Quizlet.

    Titel: King and Queen in New Orleans

    Liedje: Florence and The Machine - Seven Devils

    Filmfragmenten op volgorde:
    Hele filmpje
    0:44 tot 0:58
    0.04 tot 0:43
    0:16 tot 0:36
    2:31 tot 2:45

    Volgorde:
    Ik zou graag eerst een zwart veld willen zien met daarop in witte letters de titel van het verhaal en daarna graag alle filmfragmenten en daarna graag weer een zwart veld met weer in witte letters de naam van het verhaal.


    Chaos is a ladder.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Uroboros schreef:
    Mag ik jou even een tip geven. Probeer zo weinig mogelijk beelden te gebruiken van mensen die spreken. Zeker als er geen muziek aanwezig is. Als je dat doet, zal je trailer al een stuk mooier zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Mag ik jou even een tip geven. Probeer zo weinig mogelijk beelden te gebruiken van mensen die spreken. Zeker als er geen muziek aanwezig is. Als je dat doet, zal je trailer al een stuk mooier zijn.

    Bedankt voor de tip.
    Ik heb trouwens niet zelf de beelden uitgekozen hé! Ik heb gewoon de beelden in elkaar geplankt die Klayley gekozen heeft. Veel eigen inbreng heb ik er dan niet in.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Oh, hij is echt helemaal perfect en helemaal zoals ik het wilde! Ontzettend bedankt! (=


    Chaos is a ladder.

    Klayley schreef:
    Oh, hij is echt helemaal perfect en helemaal zoals ik het wilde! Ontzettend bedankt! (=

    Mooi! Graag gedaan :)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk