• Beste,

    mijn zusje heeft gisteren een brief op ons deurmat gegooid.
    ik voel altijd wat er in kan zitten en ik voelde een USB-stick
    het verhaal gaat zo :

    mijn zusje zou onze fotograaf betalen voor ons huwelijk
    vervolgens maar de helft
    wat blijkt dat ze het helemaal niet kan betalen omdat ze geen geld heb

    Wij hebben haar toen 100 euro gegeven zodat zij foto's kon maken van ons.

    dit gaat dus niet door en in die brief van 8 kantjes wordt ons allemaal verwijten en beschuldigingen aan het licht gebracht.
    mijn zusje komt dus niet op mijn bruiloft.

    Ze heeft het zelfs zo bont gemaakt dat mijn vader ook niet meer wil komen.
    hierdoor komt mijn moeder dus ook niet.

    Gelukkig heb ik goede vrienden en die komen wel (yeah)

    ik heb vele tips gehad dat ik heerlijk moet gaan genieten van elk leuk momentje voor mijn grote dag.
    mijn familie moet ik gewoon helemaal vergeten.

    door deze moeilijk dag/dagen/periode ben ik toch blij en optimistisch !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik ben blij dat je ondanks het hele gebeuren toch optimistisch blijft! Maar willen je ouders alleen door het hele gedoe met je zus niet komen? Dat vind ik toch best lullig.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik vind het heel knap van je dat je onder deze omstandigheden nog zo positief kan blijven! Geniet ervan inderdaad.

    Skulls schreef:
    Ik ben blij dat je ondanks het hele gebeuren toch optimistisch blijft! Maar willen je ouders alleen door het hele gedoe met je zus niet komen? Dat vind ik toch best lullig.


    ja, precies, dat bedoel ik !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Fijn dan. Ben je mooi klaar mee.
    Heb je al wel een andere fotograaf? Maar goed van je dat je optimistisch blijft! Dat is heeel belangrijk ^^!
    Maar er gewoon een super leuke bruiloft van, geniet van alle voorbereidingen en geniet super veel op de grote dag! Het is jouw feestje!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dat is best wel een fucked up situatie. Goed dat je toch positief blijft.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Wauw, ik vind het echt knap van je dat je toch optimitisch blijf. Echt kut van je zus allemaal. Geniet van die dag (K)


    -

    Wat is er mis met jouw ouders? Het is je fucking trouwdag, wow. Goed dat je optimistisch blijft! Veel plezier. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Draculea schreef:
    Ik vind het heel knap van je dat je onder deze omstandigheden nog zo positief kan blijven! Geniet ervan inderdaad.

    allemaal vriendelijk dank voor je berichtjes (flower)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dat is echt erg dat je ouders niet komen op je trouw. Ja en dan mag je je familie wel eens vergeten he! Spijtig van je zusje. IK WENS JE NOG EEN HELE FIJNE DAG!!!!! (flower) en ook

    Draculea schreef:
    Ik vind het heel knap van je dat je onder deze omstandigheden nog zo positief kan blijven! Geniet ervan inderdaad.


    I'm a girl in the world

    Draculea schreef:
    Ik vind het heel knap van je dat je onder deze omstandigheden nog zo positief kan blijven! Geniet ervan inderdaad.


    De mooiste dag van je leven en je ouders komen niet? Wat lullig zeg


    Queer zijn is gewoon alles

    Draculea schreef:
    Ik vind het heel knap van je dat je onder deze omstandigheden nog zo positief kan blijven! Geniet ervan inderdaad.


    hier ben ik het helemaal mee eens ^^ toch vind ik het wel echt kut van je ouders dat ze nu niet komen. I mean, je dochter trouwt dat wil je toch meemaken of snap ik het nou niet..?
    ik hoop in ieder geval dat je nog steeds een geweldige bruiloft hebt!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Draculea schreef:
    Ik vind het heel knap van je dat je onder deze omstandigheden nog zo positief kan blijven! Geniet ervan inderdaad.


    To infinity and beyond •

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    De mooiste dag van je leven en je ouders komen niet? Wat lullig zeg


    Some people are art and do art at the same time

    Martenvilijn schreef:
    De mooiste dag van je leven en je ouders komen niet? Wat lullig zeg


    Chaos is a ladder.