• Beste,

    mijn zusje heeft gisteren een brief op ons deurmat gegooid.
    ik voel altijd wat er in kan zitten en ik voelde een USB-stick
    het verhaal gaat zo :

    mijn zusje zou onze fotograaf betalen voor ons huwelijk
    vervolgens maar de helft
    wat blijkt dat ze het helemaal niet kan betalen omdat ze geen geld heb

    Wij hebben haar toen 100 euro gegeven zodat zij foto's kon maken van ons.

    dit gaat dus niet door en in die brief van 8 kantjes wordt ons allemaal verwijten en beschuldigingen aan het licht gebracht.
    mijn zusje komt dus niet op mijn bruiloft.

    Ze heeft het zelfs zo bont gemaakt dat mijn vader ook niet meer wil komen.
    hierdoor komt mijn moeder dus ook niet.

    Gelukkig heb ik goede vrienden en die komen wel (yeah)

    ik heb vele tips gehad dat ik heerlijk moet gaan genieten van elk leuk momentje voor mijn grote dag.
    mijn familie moet ik gewoon helemaal vergeten.

    door deze moeilijk dag/dagen/periode ben ik toch blij en optimistisch !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik weet de andere kant van het verhaal niet dus ik ga er ook niet over oordelen. Zoals je het nu zegt lijkt het net alsof het allemaal hun schuld is en dat geloof ik nooit, ze zouden de grootste mongolen op aarde zijn om niet naar hun dochters bruiloft te gaan door hun andere dochter.
    Anyway, geniet ervan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik weet de andere kant van het verhaal niet dus ik ga er ook niet over oordelen. Zoals je het nu zegt lijkt het net alsof het allemaal hun schuld is en dat geloof ik nooit, ze zouden de grootste mongolen op aarde zijn om niet naar hun dochters bruiloft te gaan door hun andere dochter.
    Anyway, geniet ervan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    Ik weet de andere kant van het verhaal niet dus ik ga er ook niet over oordelen. Zoals je het nu zegt lijkt het net alsof het allemaal hun schuld is en dat geloof ik nooit, ze zouden de grootste mongolen op aarde zijn om niet naar hun dochters bruiloft te gaan door hun andere dochter.
    Anyway, geniet ervan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het is goed van je dat je zo optimistisch bent, maar wat een rotstreek van je zusje vanwege die brief. Maar dat is best wel raar dat je ouders dan ook niet komen.
    Als het nou zo was dat ze niet zouden komen, omdat je zusje komt, dan zouden ze nu alsnog komen.
    Komen de ouders van je aanstaande man dan wel?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rot voor je.. Pff ik snap jou ouders niet ze willen toch je bruiloft niet willen missen? Je bent hun dochter en hun jouw ouders wat rot zeg.. Maar als je maar wel geniet van jullie dag!!!!!!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Je ouders komen niet?!


    ars moriendi

    Maak er ondanks alles toch een mooie dag van!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Draculea schreef:
    Ik vind het heel knap van je dat je onder deze omstandigheden nog zo positief kan blijven! Geniet ervan inderdaad.


    26 - 02 - '16

    Sever schreef:
    Wauw, ik vind het echt knap van je dat je toch optimitisch blijf. Echt kut van je zus allemaal. Geniet van die dag (K)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    xMythology schreef:
    Maak er ondanks alles toch een mooie dag van!

    Okeej, het is best wel eng dat je nu nog optimistisch blijft, maar wel knap...


    ©1998

    Goed dat je alsnog optimistisch blijft!


    Tijd voor koffie.

    kunnen je ouders zich niet voor 1 dag ff volwassen opstellen en toch komen? ik bedoel ze hoeven niet met haar te praten toch? maar ik vind het toch goed dat je positief bljft!

    Assassin schreef:
    Ik weet de andere kant van het verhaal niet dus ik ga er ook niet over oordelen. Zoals je het nu zegt lijkt het net alsof het allemaal hun schuld is en dat geloof ik nooit, ze zouden de grootste mongolen op aarde zijn om niet naar hun dochters bruiloft te gaan door hun andere dochter.
    Anyway, geniet ervan.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Maak er een hele mooie dag van , en geniet ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa