• Ik heb een hekel aan Tom&Bill. Ik vind ze arrogant. Bovendien vind ik Tom een wannabe gangster en Bill.. tja.. homoseksueel bezig. In ieder geval erg meisjesachtig. En wat is jouw mening over hen?

    Ruzie kan gebeuren, maar stoor mij er niet mee aub =].


    Life is hard and then we die

    ik weet ook niet of ik Bi ben, ik kij kde laatste tijd wel heeel vaak naar meisjes, en als ik mezelf daar op detrap, ga ik altijd anar de gront kijken >.<


    Dunno ><

    (...)
    Ik ook. :Y)

    Ja, maar jij bent gewoon een ikweetnietwatikbenwantikkijkopstraatwelnaarjongensmaarikweethettochnietzeker-kind! xD


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik weet ook niet of ik Bi ben, ik kij kde laatste tijd wel heeel vaak naar meisjes, en als ik mezelf daar op detrap, ga ik altijd anar de gront kijken >.<

    Hihi! ^^
    Deed ik eerst ook! =D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    kmoe door ^^ en zeg nu ma wa je wilt, ma ik weet beter !! dusja boebaai fa(c)kers


    Pffffft.
    Kind, jij weet niks beter dan ons. :'D En weetje, ik ben liever een facker dan een fan zoals jou.. o-o Het is niet mijn probleem dat jij niet ziet hoe het echt zit.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    kmoe door ^^ en zeg nu ma wa je wilt, ma ik weet beter !! dusja boebaai fa(c)kers
    Wij zijn geen fakers omdat wij een lolletje hebben over Bill. Dat slaat nergens op. Bill ligt er heus niet van wakker hoor dat er een paar fans zijn die niet de vloer kussen waar hij gelopen heeft. Zo een ben jij er duidelijk dus wel, aangezien jij alles ontkent. Meet reality! Come on! Bill gedraagt zich als een wijf, kleed zich als een wijf dat valt niet te ontkennen.


    Life is hard and then we die

    Hmm.. ik weet niet of ik bi ben. Nooit geprobeerd ofzo. Ik wil het wel proberen, maar ik zou niet weten bij wie en of ik daarmee de vriendschap niet verpest.

    Je kan genoeg mensen hier op Q ontmoeten die het zijn, hoor! ^^
    En daar kan je eventueel mee meeten! =D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik weet ook zeker, dat als TH kapt, dat Billina Snel genoeg uit de kast komt, en toe geeft dat hij op ze broertje geilt..


    Dunno ><

    (...)
    Ja, maar jij bent gewoon een ikweetnietwatikbenwantikkijkopstraatwelnaarjongensmaarikweethettochnietzeker-kind! xD

    Dat is ook weer waar xD

    (...)

    Idd. Waarschijnlijk als ToHo stopt, komt Bill er snel genoeg voor uit. Maar met zoveel vrouwelijke fans die denken dat hij wel met een van hun (hunzelf dan vooral :'D) trouwt, is dat moeilijk.


    soort van krijsende tienertjes rond de 13/14 ( ik dus ook maar niet krijsend)
    kunnen hem krijgen,
    en anders is het pedo en dat is vies, en akn die de bak in ^^
    waar het te soft voor is en dus alleen maar verkracht wordt door vieze rukkende mannetjes, dus dat gaat niet gebeuren ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)Wij zijn geen fakers omdat wij een lolletje hebben over Bill. Dat slaat nergens op. Bill ligt er heus niet van wakker hoor dat er een paar fans zijn die niet de vloer kussen waar hij gelopen heeft. Zo een ben jij er duidelijk dus wel, aangezien jij alles ontkent. Meet reality! Come on! Bill gedraagt zich als een wijf, kleed zich als een wijf dat valt niet te ontkennen.

    Inderdaad! [/amen] :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Hihi! ^^
    Deed ik eerst ook! =D
    ik eh.. doe dat ook. maar ik heb al een jaar een vriendje enzo.. mja, ik weet niet wat ik er mee moet.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Inderdaad! [/amen] :Y)

    amen 2 ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik weet ook zeker, dat als TH kapt, dat Billina Snel genoeg uit de kast komt, en toe geeft dat hij op ze broertje geilt..


    Ja, dat weet ik dus ook zeker.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)ik eh.. doe dat ook. maar ik heb al een jaar een vriendje enzo.. mja, ik weet niet wat ik er mee moet.

    Oooooooooh!
    Dat veranderd de zaak! x')
    Didn't see thát one coming!
    Hmm, voel je je nog goed als je met hem bent enzo?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Je kan genoeg mensen hier op Q ontmoeten die het zijn, hoor! ^^
    En daar kan je eventueel mee meeten! =D
    Ik weet het. Naja, k zie wel. Tis wel vervelend dat er zoveel uit België komen XD Dat is zo ver weg.


    Life is hard and then we die