• Hoi! Het leek me leuk om een meeting in Leeuwarden te organiseren. Ik heb hier geen ervaring mee ofzo

    whoe want's? Datum, activiteit en tijd in overleg natuurlijk


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ken niet echt veel friezen op Q dus erg spannend, hopen dat ik genoeg geld heb, ik kan en mag. Maar het lijkt me leuk om eens wat nieuwe mensen te ontmoeten c: mwerp (cat)

    Celebration schreef:
    Ik ben ook een Fries(:
    Maar ik weet niet of ik echt gwn naar een meeting zal gaan...


    dan kunnen we wel samen, want zo'n gevoel heb ik ook, tenminste zoiets van
    wtf moet ik daar van verwachten en zo


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ik ga vaker naar meetings en het is vaak zovan even wat shoppen of omhangen in de prinssentuin gewoon wat kletsen en mensen knuffelen oh.. haha

    oké, lol.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ik woon in Drenthe, maar ik weet niet..


    Pretty is just a pretty word.

    als we een datum kunnen prikken dat iedereen kan lijkt me wel handig :) Op een zaterdag (Maar ik geloof dat veel van jullie dan moeten werken) of in de eerst volgende vakantie. (Kerstvakantie? Maar dat is nog wel een eind weg.)
    En ik ken ook niemand. Dat lijkt me nou het leuke, maar ook het spannende; je weet niet wat je ervan moet verwachten.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    de herfstvakantie duurt nog maar een paar (8 ofzo) weken


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Datum lijkt me indd wel erg handig, liever niet op een zondag of zoiets, want je weet wel... zondaaaag haha c:

    xImaginary schreef:
    (...)

    dan kunnen we wel samen, want zo'n gevoel heb ik ook, tenminste zoiets van
    wtf moet ik daar van verwachten en zo

    Dan kunnen we indd wel samen gaan(:
    Btw ik ben de hele herfstvakantie weg, dus kan dan sws niet..


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    Dan kunnen we indd wel samen gaan(:
    Btw ik ben de hele herfstvakantie weg, dus kan dan sws niet..


    sorry dat was ik vergeten :$


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet