• Hallo allemaal,

    Valentijnsdag is weer in zicht! Gaat jullie iets doen/hebben jullie al iets gedaan voor iemand?

    Vandaag heeft een vriendin namens mij (maar wel anoniem) een kaart aan m'n crush gegeven :) Alleen appte m'n crush naar die vriendin de vraag of het van mij kwam :P De vriendin heeft met mijn toestemming ja teruggeappt en mijn nummer gegeven (omdat zij ergens heen moest en niet meer als tussenpersoon kon fungeren). Zit nu stikzenuwachtig te wachten op een appje van m'n crush. Aaah.

    x


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Oeeeh ik duim voor je dat je snel een berichtje ontvangt!

    Mijn vriend en ik doen zoals altijd niks met valentijnsdag haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hopelijk kom er snel een berichtje van je crush :3!

    Geen vriendje, dus ook geen Valentijnsdag. Ik wacht wel op de grote kortingen op chocolade :Y)


    Seasons will change, but I shall remain

    Spannend! Succes [=


    i wanna die with you once or twice.

    Ah wat leuk! ^^

    Ik doe nooit wat met Valentijnsdag (niet dat ik een vriend heb atm - but whatever). Ik wacht voornamelijk op de tijd er na, want dan is al het chocolade in de aanbieding.

    Meh, happy single, dus ik doe niet mee.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga mijn verjaardag vieren :p


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Hahaha chocolade is ook mijn grote liefde ;)
    Ik zit 'm wel te knijpen hier :P We zijn allebei meisjes en ik weet zeker dat ze bi is, alleen hoeft dat natuurlijk niet te betekenen dat ze me leuk vindt... Ik vind haar al bijna een jaar leuk (met een kleine pauze), maar ik heb nu pas wat durven ondernemen. Het zou toch wel jammer zijn als ze helemaal niks voor mij voelt, maar ja. Ik blijf duimen :')


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    AtIas schreef:
    Ik ga mijn verjaardag vieren :p

    Oh gefeliciteerd alvast!


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Oeh, spannend! Ik hoop dat zij iets leuks appt (wbw)

    Een haarspeldje heeft meer romantiek in zijn leven dan ik, dus ik doe er eigenlijk nooit iets mee. Ik merkte wel dat er vorig jaar opeens een heel aantal jongens tegen mij begonnen te praten waar ik echt al eeuwen niet meer mee gesproken had op fb rond Valentijnsdag vorig jaar. Gelukkig dit jaar nog geen last van gehad, het kwam echt over alsof ik een laatste redmiddel was oid :W

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 19:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Oeh, spannend! Ik hoop dat hij iets leuks appt (wbw)

    Een haarspeldje heeft meer romantiek in zijn leven dan ik, dus ik doe er eigenlijk nooit iets mee. Ik merkte wel dat er vorig jaar opeens een heel aantal jongens tegen mij begonnen te praten waar ik echt al eeuwen niet meer mee gesproken had op fb rond Valentijnsdag vorig jaar. Gelukkig dit jaar nog geen last van gehad, het kwam echt over alsof ik een laatste redmiddel was oid :W


    Haha het is een meisje maar dankjewel :)
    Ach, je vindt nog wel de ware ;)


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Lily_Evans schreef:
    Oeh, spannend! Ik hoop dat zij iets leuks appt (wbw)

    Een haarspeldje heeft meer romantiek in zijn leven dan ik, dus ik doe er eigenlijk nooit iets mee. Ik merkte wel dat er vorig jaar opeens een heel aantal jongens tegen mij begonnen te praten waar ik echt al eeuwen niet meer mee gesproken had op fb rond Valentijnsdag vorig jaar. Gelukkig dit jaar nog geen last van gehad, het kwam echt over alsof ik een laatste redmiddel was oid :W

    Oh je hebt het al verbeterd hahah :P


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Ik ga Lisette (Indila) volgens onze traditie een Valentijnsmailtje sturen :Y) Verder ga ik heel alleen mijn natuurkunde en Frans leren mimimi

    Ik hoop dat je crush iets leuks appt! ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oeeeh, spannend. (wbw)

    Ik ga lekker niks doen met Valentijn. Het was nog vaag mijn doel om iemand te strikken en mee te nemen naar de nieuwe bioscoop die dan opengaat, maar ik geloof dat dat hem nu niet echt meer wordt. :'D

    En ook leren voor de toetsweek, lol.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 19:27 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pontmercy schreef:
    Ik ga Lisette (Indila) volgens onze traditie een Valentijnsmailtje sturen :Y) Verder ga ik heel alleen mijn natuurkunde en Frans leren mimimi

    Ik hoop dat je crush iets leuks appt! ^^

    Awwh dat klinkt als een leuke traditie :) Ik voel je, ik voel je. Heb volgende week toetsweek *collapses*


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    LaDispute schreef:
    Hahaha chocolade is ook mijn grote liefde ;)
    Ik zit 'm wel te knijpen hier :P We zijn allebei meisjes en ik weet zeker dat ze bi is, alleen hoeft dat natuurlijk niet te betekenen dat ze me leuk vindt... Ik vind haar al bijna een jaar leuk (met een kleine pauze), maar ik heb nu pas wat durven ondernemen. Het zou toch wel jammer zijn als ze helemaal niks voor mij voelt, maar ja. Ik blijf duimen :')

    Chocolade is heaven :Y). Liefde is ingewikkeld, denk ik, geen idee ik ben nooit verliefde geweest :'). Ik hoop voor je dat het dan wordt met haar!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 19:29 ]


    Seasons will change, but I shall remain