• Hoi iedereen,
    Ik weet niet of dit al een keer genoemd is, maar als dat zo is, alvast mijn excuses.

    Het is dus zo dat er gewoon heel veel (leuke) Usernames al bezet zijn. Op zich is dat natuurlijk onvermijdelijk, maar het is vaak zo dat die Usernames bezet zijn door Users die allang niet meer actief zijn. Dat vind ik wel vervelend, vooral als ik een leuk idee heb, wat dan bezet is door iemand die twee jaar geleden voor het laatst actief is.
    Ik vroeg me af of hier misschien iets aan gedaan kon worden. Ik begrijp dat dit misschien te veel gedoe is, maar ik wilde het toch even zeggen.
    Alvast bedankt!

    MODTOEVOEGING:
    Voorstel afgewezen

    Hier kan helaas niets aan gedaan worden.
    Oude usernames blijven om 2 redenen: als de desbetreffende user toch ooit eens terug zou komen en indien we informatie nodig hebben over een bepaalde user. Hier vind je een officieel topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 aug 2013 - 18:40 ]


    Tijd voor koffie.

    Altijd dat gemekker dat mensen weer terug kúnnen komen... -.- Je kreeg bij Kindertent (of zoiets) ook een mailtje als je langere tijd niet meer aanwezig was geweest. Na een bepaalde tijd kwam je naam dan weer vrij.
    Ik snap niet dat Rutger er niet eens over na wil denken, het is echt een megagrote ergernis als mensen maar één keer online zijn geweest en daarna twee, drie jaar niet meer online zijn gekomen.
    Pffffffft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Altijd dat gemekker dat mensen weer terug kúnnen komen... -.- Je kreeg bij Kindertent (of zoiets) ook een mailtje als je langere tijd niet meer aanwezig was geweest. Na een bepaalde tijd kwam je naam dan weer vrij.
    Ik snap niet dat Rutger er niet eens over na wil denken, het is echt een megagrote ergernis als mensen maar één keer online zijn geweest en daarna twee, drie jaar niet meer online zijn gekomen.
    Pffffffft.

    Dat vind ik ook wel, op stardoll hebben ze me ook gewoon verwijderd :3

    Maar wat me wel een drama lijkt als er ineens usernames vrijkomen is dat iedereen er als gek achteraan gaat lopen ;3


    effort never betrays you

    Als ik één, twee of drie jaar niet meer online ben gekomen, denk ik niet meer dat ik terugkom omdat ik m'n wachtwoord allang vergeten zou zijn. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Hier kan helaas niets aan gedaan worden.
    Oude usernames blijven om 2 redenen: als de desbetreffende user toch ooit eens terug zou komen en indien we informatie nodig hebben over een bepaalde user. Hier vind je een officieel topic.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury