• Ik ben al meer dan een jaar opzoek naar foto's van twee personages voor een story, zodat ik zelf een goed beeld van hen in mijn hoofd heb,

    De een is een jongen/man van ongeveer halverwege de 20, hij heeft een bleke huid en donker haar (bruin of zwart)
    De tweede is een meisje van rond de 20 (mag wel iets jonger of ouder) heeft ook een bleke huid (mag ook wel een beetje getint) en heeft ook donker haar (bruin of zwart)

    Weet iemand misschien een (redelijk) bekend persoon die aan deze eisen voldoet?


    ©1998

    Daniël Radcliffe en Selena Gomez


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Daniël Radcliffe en Selena Gomez


    Nope (ik ben echt heel erg kieskeurig en ik heb steeds niet het gevoel van deze is goed...)


    ©1998

    Een jonge Johnny Depp.


    Your make-up is terrible

    Ryley Lanteigne? Is redelijk bekend en voldoet volgens mij aan je beschrijving van de jongen/man. En misschien Missy Peregrym voor het meisje?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:38 ]


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Ryley Lanteigne? Is redelijk bekend en voldoet volgens mij aan je beschrijving van de jongen/man.


    Die komt redelijk in de buurt tnx ^^


    ©1998

    Daniël Radcliffe, Ian Somerhalder, Ben Barnes, Ben Whishaw, Orlando Bloom(jong) voor de jongens.

    Katy Perry, Zooey Deschanel, Megan Fox, Torrey DeVitto, Nina Dobrev, Anne Hathaway, Dita Von Teese voor de meiden.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:39 ]


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    Daniël Radcliffe, Ian Somerhalder, Ben Barnes, Ben Whishaw, Orlando Bloom(jong) voor de jongens.

    Katy Perry, Zooey Deschanel, Megan Fox, Torrey DeVitto, Nina Dobrev, Anne Hathaway, Dita Von Teese voor de meiden.


    Nina Dobrev komt goed in de buurt ^^


    ©1998

    dan doe je die toch? of verzin gewoon een naam! ;)


    You dare to gaze upon me?

    Waarom wil je een bekend persoon?


    ars moriendi

    zandkit schreef:
    dan doe je die toch? of verzin gewoon een naam! ;)


    Ik heb geen naam nodig, die heb ik, maar ik wil graag een beeld bij de personages en die wil ik gewoon heel graag echt hebben..


    ©1998

    Ribery schreef:
    Waarom wil je een bekend persoon?


    Omdat er dan veel foto's van zijn..


    ©1998

    Jongen: Steven R. McQueen, Tom Welling, Logan Lerman, Aaron Taylor-Johnson, Steven Strait, Drew Roy, Dylan O'Brien
    Meisje: Mary Elizabeth Winstead, Ana Claudia Talan, Annabella Acosta, Nina Dobrev.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:51 ]


    The odds are néver in our favor.

    Josh Hutcherson als jongen/man misschien
    Victoria Justice, Claudia Traisac als meisje


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mila Kunis??


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~


    Emile Hirsch?
    En je had Nina Dobrev al voor meisje?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf