• Heee hallo Quizzers,

    Waarschijnlijk denken jullie bij het lezen van de titel al 'ja, dat kunnen wij toch niet voor jou uitmaken, of je verliefd bent of niet?' xd Nee dat klopt inderdaad, dat weet ik zelf ook. Maar ik wordt helemaal gek van mezelf en van mijn gepieker en moet t toch even kwijt..

    Sinds een paar maanden ben ik bevriend geraakt met een jongen en het was me al opgevallen dat hij soms met me flirte. Ik was er heilig van overtuigd dat het van mijn kant alleen maar vrienden is, dat heb ik hem toen ook gezegd. Maar nu begin ik steeds meer te twijfelen. We hebben ondertussen al meerdere keren met elkaar afgesproken, en we spreken wat dat betreft best open met elkaar over gevoelens. Ik weet dan dus ook dat hij me steeds leuker is gaan vinden en dat hij nu echt verliefd op me is. Dat kan ik ook aan zijn ogen zien. Maar ik ben er zelf nog steeds niet uit. Ik denk dat er ook van mijn kant misschien wel wat meer is, want we hebben bijvoorbeeld al twee keer dat we met elkaar hebben afgesproken, heel lang geknuffeld. Dan sloeg hij bijvoorbeeld een arm om me heen, of pakte hij mijn hand vast. En dat voelde goed, ik voelde me daar echt ontzettend prettig bij. Sterker nog, hij heeft me ook al best vaak kusjes gegeven, gewoon in mijn nek of wang he, niet op de mond, maar ook dat vond ik heel prettig ;$
    Maar toch.. Op de een of andere manier voel ik nog geen vlinders, en als ik dan zie hoe verliefd hij naar me kijkt.. Zo verliefd ben ik volgensmij nog niet. Iniedergeval, ik heb niet het idee dat ik hem ook zo verliefd aankijk..

    Ik ben, zoals jullie misschien al gemerkt hebben, iniedergeval best in de war. Ik voel op dit moment (nog?) geen vlinders en voel me ook niet echt verliefd, maar alles wat hij doet voelt wel echt heel goed. En als hij niet bij me is, of zoals nu, hij is dit hele weekend naar het festival Solar, waardoor we dus niet kunnen facebook chatten, dan mis ik hem wel..

    Denken jullie dat ik verliefd op hem ben?

    Nja goed, iniedergeval hartstikke bedankt voor het lezen, want ik moest dit echt even kwijt, ik wordt echt gek van mezelf..

    Edit:
    Bij nader inzien.. Ik denk dat ik toch wel verliefd ben.. Ik had vandaag weer met hem afgesproken bij hem thuis, en we hebben bijna de hele dag geknuffeld :x En 's avonds, toen hij me thuis bracht met de auto, heeft hij me zelfs op mijn mond gekust :$

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 0:47 ]


    Inspiration can hit you any time

    Je vind hem in ieder geval wel leuk.
    Misschien is het de aandacht die je leuk vind?


    Alleen maar tranen van geluk

    Edit:
    Bij nader inzien.. Ik denk dat ik toch wel verliefd ben.. Ik had vandaag weer met hem afgesproken bij hem thuis, en we hebben bijna de hele dag geknuffeld :x En 's avonds, toen hij me thuis bracht met de auto, heeft hij me zelfs op mijn mond gekust :$


    Inspiration can hit you any time