• One Direction
    Wie kan er nu nog om deze vijf jongens en naam heen? Ze zijn de grootste en bekendste band van het moment.
    Behalve een tour, album, nieuwste aanwist voor de band en parfum is ook een nieuwe film niet te missen. Deze zal anders worden dan nu voorgaande. Het word allemaal veel en veel groter uitgepakt.
    Voor de nieuwe film zal de groep in drieën worden gesplitst. Elke duo krijgt een ander land toegewezen. Hier zullen ze samen naar af moeten reizen, om de mooiste momenten van One Direction te ontdekken via de fans en het filmen, maar tegelijkertijd moeten ze ook helpen om de stad weer wat leven te laten krijgen. Ze moeten de mensen helpen, dus eigenlijk een soort ontwikkelingshulp. Eens in de zoveel tijd zullen de jongens contact met elkaar kunnen opnemen, om te zien hoe het met de andere gaat. Maar is deze reis wel de juiste optie geweest? Zal er romatiek of drama ontstaan?> Zullen de jongens elkaar in de haren vliegen of veranderen bromances in romances? Zullen er relaties onstaan met de mensen daar?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je op reis willen en waar naartoe:
    (Alleen voor de jongens)

    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Stantuffo [1,3]
    -Liam James Payne: Maberu [1,6]
    -Niall James Horan: Vexy [1,2]
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry [1,1]
    -Zayn Javadd Malik: Gereserveerd; LarryTycoon
    -Jaxon Finn Diaz da Alvez: Limits


    Mensen die de jongens tijdens de reis ontmoeten:
    - Nahid Keren Brinn: Appa [1,3]
    - Erin Hailey McCallister:Skull [1,1]
    - Chereelynn Jay Quinn: Faisean [1,2]
    - Alice Zoë Grey: Raccoon [1,3]
    - Lauren Cara Jones: Lootus [1,4]
    - Danelea Caitlin Lockheart: WishingLarry [1,5]




    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    - Topics worden alleen aangemaakt door Tomlinsonz en Beanies
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

    Met dank aan de fantastische Beanies voor het idee. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 18:28 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Awhhh wat ben je toch weer lief ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Beanies schreef:
    Awhhh wat ben je toch weer lief ^-^


    Valt toch wel mee ;3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een meisje die de jongens tijdens de reis ontmoeten?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Mag ik een meisje die de jongens tijdens de reis ontmoeten?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bwuh, ik vind dit een erg leuke RPG, maar ik ga bijna op vakantie dus dat gaat 'm niet worden. :3
    Ik ga dit wel volgen. ^^


    Do what people say you can't.

    Rol: Girl
    Naam: Erin Hailey McCallister.
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Australisch.
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Extra:
    Met wie zou je op reis willen en waar naartoe: Harry Styles.

    Beginnetje.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 15:40 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Topic aangepast ^_^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zou ik Zayn mogen?

    OldHeaven schreef:
    Zou ik Zayn mogen?


    Ja tuurlijk, ik zet je erbij.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zou ik Liam mogen?


    Reality's overrated.

    Moet de extra bandmember mannelijk zijn? Ansers wil ik die dan wel (: -vrouwelijk en dan die andere laten vallen-

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 21:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik harry? (:


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Go schreef:
    Moet de extra bandmember mannelijk zijn? Ansers wil ik die dan wel (: -vrouwelijk en dan die andere laten vallen-


    De extra bandmember moet mannelijk zijn (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol: Boobear
    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd (16-21): 21 jaar, 24 December 1991
    Nationaliteit: Brits, Doncaster.
    Karakter: Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is biseksueel, iets wat het misschien wel verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:




    Extra: x
    Met wie zou je op reis willen en waar naartoe: Hazza ^-^ Naar het land van de suikerspinnen en regenbogen of anders maakt het niet uit.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 13:15 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hahaha, Naomi die laaste GIF x3. Oh, en die schele Lou :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.