• One Direction
    Wie kan er nu nog om deze vijf jongens en naam heen? Ze zijn de grootste en bekendste band van het moment.
    Behalve een tour, album, nieuwste aanwist voor de band en parfum is ook een nieuwe film niet te missen. Deze zal anders worden dan nu voorgaande. Het word allemaal veel en veel groter uitgepakt.
    Voor de nieuwe film zal de groep in drieën worden gesplitst. Elke duo krijgt een ander land toegewezen. Hier zullen ze samen naar af moeten reizen, om de mooiste momenten van One Direction te ontdekken via de fans en het filmen, maar tegelijkertijd moeten ze ook helpen om de stad weer wat leven te laten krijgen. Ze moeten de mensen helpen, dus eigenlijk een soort ontwikkelingshulp. Eens in de zoveel tijd zullen de jongens contact met elkaar kunnen opnemen, om te zien hoe het met de andere gaat. Maar is deze reis wel de juiste optie geweest? Zal er romatiek of drama ontstaan?> Zullen de jongens elkaar in de haren vliegen of veranderen bromances in romances? Zullen er relaties onstaan met de mensen daar?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je op reis willen en waar naartoe:
    (Alleen voor de jongens)

    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: Stantuffo [1,3]
    -Liam James Payne: Maberu [1,6]
    -Niall James Horan: Vexy [1,2]
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry [1,1]
    -Zayn Javadd Malik: Gereserveerd; LarryTycoon
    -Jaxon Finn Diaz da Alvez: Limits


    Mensen die de jongens tijdens de reis ontmoeten:
    - Nahid Keren Brinn: Appa [1,3]
    - Erin Hailey McCallister:Skull [1,1]
    - Chereelynn Jay Quinn: Faisean [1,2]
    - Alice Zoë Grey: Raccoon [1,3]
    - Lauren Cara Jones: Lootus [1,4]
    - Danelea Caitlin Lockheart: WishingLarry [1,5]




    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    - Topics worden alleen aangemaakt door Tomlinsonz en Beanies
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

    Met dank aan de fantastische Beanies voor het idee. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 18:28 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lootus schreef:
    Heeej Ambeer!


    Hiiiiiii Demi :'D.

    Go schreef:
    I KNEW YOU WOULD USE FRANSISCO :'D

    En er staat niks bij welke tekst er op zijn pols staat :Y)


    Je kent me te goed ^-^

    Weet ik, ging perongeluk, heb het nu verwijderd x]

    -Verwijderd-

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 21:11 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Why is this page getting so freaking weird.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tomlinsonz heeft per ongeluk -denk ik- haar post verkloot xd.

    Het is weer gefixt x'D

    Maar, Thysia kan je er nog bij zetten met wie hij op reis wilt en waar naar toe?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    Het is weer gefixt x'D

    Maar, Thysia kan je er nog bij zetten met wie hij op reis wilt en waar naar toe?


    Did it. ;')

    ik & Thysia gaan vandaag dus voor een week op vakantie alleen aangezien we midden in de jungle van nederland zitten, weet ik niet zeker of we internet bereik hebben... Dus misschien kunnen we de hele week niet posten ):


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Ik ben terug van vakantie. Liam komt er zo snel mogelijk aan.


    Reality's overrated.

    (Cairde --> Faisean (Mode in het iers)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb degene die nog een reservering hadden een GB gestuurd. [:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Kan ik mijn naam veranderen? : Chereelynn Jay Quinn?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Nichelle, je weet denk ik wel hoe of wat ^-^
    Rol: Een van de meisjes.
    Naam: Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre
    Leeftijd: Net 18 jaar, 14 Februari
    Nationaliteit: Frans
    Karakter: Gwenaelle is spontaan, vriendelijk en eerlijk. Ze uit haar mening snel en is niet bang om af en toe een brutale opmerking te maken. Ze is extravert en af en toe nogal speels, mocht ze in een vreselijk goed humeur zijn. Gwenaelle wordt vaker afgebeeld als een zorgeloos en vrolijk meisje dat altijd een glimlach op haar gezicht heeft. Toch is Rose erg gevoelig voor kritiek en valse opmerkingen. Ze zal nooit tonen aan de buitenwereld dat ze ook een zwakkere kant heeft, aangezien ze maar al te goed weet dat mensen hier enkel op zouden gaan doelen. Meestal sluit ze zichzelf dan op in haar slaapkamer om tot rust te komen en alles weer te verwerken.
    Gwen vertrouwt mensen heel snel en maakt makkelijk vrienden, maar als je haar vertrouwen schaadt kun je er zeker van zijn dat ze vreselijk teleurgesteld is en af en toe nog wel eens boos. Boos kan ze enkel nooit lang zijn, want het lachen staat haar beter aan. Maar met pijn en verdriet wilt ze nog wel eens tijden rondlopen, ze kropt het vaak op totdat het eens eruit zal komen.
    Dat Gwen erg vriendelijk is ingesteld, betekent niet dat ze nooit uit een gemene hoek kan komen. Als iemand uithaalt naar haar familie of vrienden springt ze direct in de verdediging en bijt ze van zichzelf af met gemene opmerkingen. Ook heeft ze een hekel aan mensen die denken dat ze enkel uit perfectie bestaan en mensen waarvan ze denkt dat ze nogal 'nep' zijn. Deze mensen laat ze snel links liggen, maar ze zal niet gemeen reageren. Negeren is ook een kunst.
    Gwen staat nogal vreemd tegenover verlegenheid. Ze houdt er niet van, maar wil stille en verlegen mensen vaker als haar vrienden bekronen. Ze vindt het een uitdaging om deze mensen te helpen, maar doet er niet altijd de moeite voor. Verder is Gwen meer one-of-the-guys dan iemand met veel vriendinnen. Haar vriendinnen zijn op één hand te tellen, terwijl ze met jongens vaak veel makkelijker wegloopt. Als vrienden uiteraard.
    Uiterlijk:


    Gwen heeft pikzwarte haren tot die los haar onderrug raken. Dit in combinatie met haar sneeuwwitte huid, waar geen oneffenheid te vinden is, en kersenrode lippen lijkt ze net op sneeuwwitje. Ze mist alleen de jurk en het happy ever after gedeelte. Toch is de naam van het prinsesje ook haar bijnaam geworden. Van de meeste mensen pikt ze dat wel, maar sommige mensen moeten het echt niet zeggen, want dan staat het meisje echt niet voor zichzelf in. Het enige nadeel, vind ze zelf, dat ze niet ze heel groot is. Daarom zal je haar negen van de tien keer ook op hakken vinden.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 16:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Faisean schreef:
    Kan ik mijn naam veranderen? : Chereelynn Jay Quinn?


    Ja, natuurlijk. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wanneer worden de groepjes gemaakt?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,