• Ik zag dit topic voorbij komen en ik herkende mijn probleem er vrijwel meteen in. Ik wil gewoon eens een leuke avatar die ik écht voor een lange tijd als profielfoto ga nemen. Maar ik vind gewoon echt nooit iets waarvan ik het echt een langere tijd wil houden. Ik zoek iets met vampieren, iets waarbij je duidelijk kan zien dat het een vampier is (foto's worden kleiner en als profielfoto kunnen sommige foto's er dan slecht uitkomen) dus ik zoek echt een profielfoto van iets met vampieren (geen bekende vampieren uit films of boeken maar echt die een tradionele sfeer met zich mee brengen) Dus als jullie goede foto's van vampieren kunnen vinden, dan ben ik zeer blij als je ze hier neer zet. :Y)

    Op Tumblr, weheartit en DeviantArt heb ik al gekeken maar ik kan zelf niet echt iets vinden.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 17:23 ]


    Chaos is a ladder.

    Je wilt dus alleen foto's en geen tekeningen enal? Ik zal eens gaan kijken wat ik voor je kan doen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Je wilt dus alleen foto's en geen tekeningen enal? Ik zal eens gaan kijken wat ik voor je kan doen :Y)

    Nah, tekeningen zouden op zich wel mogen. Hangt er een beetje vanaf hoe ze zijn, maar ik wil ze graag wel duidelijk hebben en alles. (:


    Chaos is a ladder.



    Zoiets?


    Physics is awesome






    Some people are art and do art at the same time




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'





    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'



    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 17:54 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'







    - Bedankt iedereen. Aan deze plaatjes heb ik ook altijd nog wat als ik iets op mijn profiel zoek. 8D


    Chaos is a ladder.

    Niet heel duidelijk, but I just like it.






    If you don't stand for something, you'll fall for anything.








    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~








    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~