• Naar mijn idee lopen die 'spelletjes' ondertussen een beetje uit de hand. Er staan meer spelletjes dan RPG's, gewone topics of andere dingen in mijn actieve topics lijst en het is echt irritant, vooral omdat sommige mensen die meest onnozele spelletjes weten te verzinnen die nergens op slaan en driekwart ervan op elkaar lijkt. Nog niet te beginnen over alle spelletjes die echt dubbel zijn en niet gesloten worden. En anders wil ik iemand die controleert welke spellen teveel op elkaar lijken, misbruikt worden of hetzelfde zijn en die gewoon sluit. Ik word er echt helemaal gek van.

    NIEUWE SUGGESTIE:

    Net als bij 'Ik zoek stories' topics, dat je niet vaker dan op zoveel verschillende topics per uur mag reageren. (cat) Nu schopt iemand allerlei spelletjes de actieve topics lijst in en het is zo irritant! Het is niet zo moeilijk om op spelletjes te reageren die er al in staan toch?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 0:59 ]


    Your make-up is terrible

    Komt er toch niet. Daarvoor is GM er.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Komt er toch niet. Daarvoor is GM er.


    + Ik had het ook al een keer voorgesteld.
    Helaas, want ik word er helemaal gek van...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Assassin schreef:
    Naar mijn idee lopen die 'spelletjes' ondertussen een beetje uit de hand. Er staan meer spelletjes dan RPG's, gewone topics of andere dingen in mijn actieve topics lijst en het is echt irritant, vooral omdat sommige mensen die meest onnozele spelletjes weten te verzinnen die nergens op slaan en driekwart ervan op elkaar lijkt. Nog niet te beginnen over alle spelletjes die echt dubbel zijn en niet gesloten worden. En anders wil ik iemand die controleert welke spellen teveel op elkaar lijken, misbruikt worden of hetzelfde zijn en die gewoon sluit. Ik word er echt helemaal gek van.


    Volgens mij heb jij vrij weinig te willen :W
    Anyways, ik heb er geen last van vanwege die GM, maar ik snap dat mensen het misschien wel irritant vinden.


    To infinity and beyond •

    Father schreef:
    Komt er toch niet. Daarvoor is GM er.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vivere schreef:
    (...)

    Volgens mij heb jij vrij weinig te willen :W
    Anyways, ik heb er geen last van vanwege die GM, maar ik snap dat mensen het misschien wel irritant vinden.


    Volgens mij mag ik van alles willen, wil niet zeggen dat het gebeurt.
    Ik had ook GM, maar omdat we geen credits meer kunnen kopen met sms kan ik het niet meer kopen en stoor ik me ontzettend. :'D


    Your make-up is terrible

    Vivere schreef:
    (...)

    Volgens mij heb jij vrij weinig te willen :W
    Anyways, ik heb er geen last van vanwege die GM, maar ik snap dat mensen het misschien wel irritant vinden.


    Dat klonk wel heel erg bitchy.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nee ik ben eigenlijk wel tegen, al moet ik toegeven dat het soms wel teveel is.


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij mag ik van alles willen, wil niet zeggen dat het gebeurt.
    Ik had ook GM, maar omdat we geen credits meer kunnen kopen met sms kan ik het niet meer kopen en stoor ik me ontzettend. :'D


    Je kunt toch gewoon via iDeal of Paypal doen?

    Valentino schreef:
    (...)

    Dat klonk wel heel erg bitchy.


    & ja, het kwam er een beetje verrot uit. Mijn excuses ^^


    To infinity and beyond •

    Oeh ik ben het ermee eens! Ook al lees ik er de laatste tijd overheen net zoals vele andere dingen.. Heb een filter gecreëerd in mijn eigen ogen ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vivere schreef:
    (...)
    Je kunt toch gewoon via iDeal of Paypal doen?

    Niet iedereen heeft dat / wil dat gebruiken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vivere schreef:
    (...)

    & ja, het kwam er een beetje verrot uit. Mijn excuses ^^


    Np. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    I would love for it to happen, to be honest.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    I would love for it to happen, to be honest.

    Ik heb er zelf geen last van, maar kan me er wel iets bij voorstellen, ja.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Escritura schreef:
    I would love for it to happen, to be honest.


    Some people are art and do art at the same time