• Hallo Q.

    Ik ben nu bezig aan een quiz met een quiz voor een wedstrijd. Maar ik heb nu pas de uitkomsten toegevoegd. Ik wil daar bij de antwoorden natuurlijk punten bij geven maar dat gaat helaas niet. Als ik dan klik op aanpassen staat er niet dat ik punten kan geven. Iemand anders met hetzelfde probleem? Ik hoop dat het verholpen kan worden voor morgen aangezien dan de deadline is..

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 19:59 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Iemand had die probleem ook al. Je moet een moderator dit probleem mailen, die het weer aan Rutger gaat mailen. Ik vind het echt raar en vervelend. Als het niet op tijd opgelost kan worden, hou ik wel rekening met je.


    -

    Verwelken schreef:
    Iemand had die probleem ook al. Je moet een moderator dit probleem mailen, die het weer aan Rutger gaat mailen. Ik vind het echt raar en vervelend. Als het niet op tijd opgelost kan worden, hou ik wel rekening met je.
    Pff. Echt jammer dit.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hmm, het enige dat ik je op de moment kan aanraden is om volledig opnieuw te beginnen. Je kan dan wel alle gemaakte vragen/uitkomsten copy pasten. Ik heb dit probleem nog nooit gehad en heb er ook nog nooit van gehoord.

    Als je een print screen kan nemen van het probleem, dan kan ik het altijd naar Rutger sturen zodat hij het probleem kan verhelpen. Maar Rutger zal nu het probleem waarschijnlijk niet kunnen verhelpen op zo'n korte tijd. En ik vrees dat je iets te weinig informatie geeft voor hem.


    Let the Night embrace you

    Verwelken schreef:
    Iemand had die probleem ook al. Je moet een moderator dit probleem mailen, die het weer aan Rutger gaat mailen. Ik vind het echt raar en vervelend. Als het niet op tijd opgelost kan worden, hou ik wel rekening met je.


    Ja, ik had dat probleem, ben helemaal opnieuw begonnen ;s

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 20:51 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ja, ik had dat probleem, ben helemaal opnieuw begonnen ;s


    Awh babe (K)


    -

    Als je het probleem iets duidelijker uit kunt leggen incl foutmelding en eventueel een screen shot, dan zal ik kijken of ik het vandaag nog op kan lossen.


    Dit is mijn signature...