• Hallo,
    Ik wil voor mijn verjaardag een laptoptas vragen aangezien ik begin met een studie in de ICT. Ik heb nu een redelijk oude en lelijke die ik samen met mijn zusje deel, dus dat is niet zo handig. Nu wil ik graag een stevige die de drie jaar in vol gebruik goed kan volhouden en een beetje meisjesachtig is of een leuke print heeft (dat hoeft niet perse meisjesachtig te zijn, zombies zijn oke), geen saaie zwarte. Hoewel ik hem voor mijn verjaardag vraag, heb ik toch hooguit 50 euro ter beschikking omdat mijn ouders niet van de verwennerij zijn. Hebben jullie misschien nog leuke? Ik heb zelf ook al even rond gezocht, maar niets leuks gevonden.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 20:42 ]


    Your make-up is terrible

    Je kunt op campusshop rondkijken. Wellicht dat jouw opleiding er ook op staat waardoor je studentenkorting krijgt ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Media markt heeft er veel en ook goede niet al te duur.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 20:45 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb zelf een Macbook en heb - geen grapje - al dik vijf dure 'laptoptassen' gehad. Elke keer ging er wel iets kapot. Dus nu krijg ik eind augustus als een vervroegd verjaardagscadeau een Cowboysbag, maar die zijn ver buiten jouw beschikking.
    Heb je al op bol.com, wehkamp of V&D gekeken?


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Ik heb zelf een Macbook en heb - geen grapje - al dik vijf dure 'laptoptassen' gehad. Elke keer ging er wel iets kapot. Dus nu krijg ik eind augustus als een vervroegd verjaardagscadeau een Cowboysbag, maar die zijn ver buiten jouw beschikking.
    Heb je al op bol.com, wehkamp of V&D gekeken?


    Wehkamp en bol.com wel, die hebben beide ongeveer hetzelfde. Nou ja, als ze toch niet al te lang meegaan heb ik liever toch niet al te dure haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er eentje van lief en die gaat toch al twee jaar mee :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Assassin schreef:
    (...)

    Wehkamp en bol.com wel, die hebben beide ongeveer hetzelfde. Nou ja, als ze toch niet al te lang meegaan heb ik liever toch niet al te dure haha.


    Ik baal echt, ik had deze gekocht. Is van Trust en dat is gewoon een bekend en betrouwbaar merk. Ik deed er niks anders in op mijn laptop en oplader na en na 2 weken was dat ding kapot. De hengels waren gewoon helemaal doorgescheurd.


    To infinity and beyond •

    Mijn topics. Ik heb hetzelfde probleem...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik stop mijn laptop en spullen al 2 jaar in een rugzak, haha x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb er ook een nodig.. Maar 't punt is.. er moeten nog meer spullen idk.. Want ik heb ook voor 2 vakken boeken nodig.. Soms mn tekenboek of w/e, etui en de oplader van m'n laptop, een muis etc etc.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Ik heb er ook een nodig.. Maar 't punt is.. er moeten nog meer spullen idk.. Want ik heb ook voor 2 vakken boeken nodig.. Soms mn tekenboek of w/e, etui en de oplader van m'n laptop, een muis etc etc.


    Ja, inderdaad. Ik wil ook niet zo'n rare schuifzak die je tegenwoordig veel ziet want er moet veel meer mee.


    Your make-up is terrible

    Vivere schreef:
    (...)

    Ik baal echt, ik had deze gekocht. Is van Trust en dat is gewoon een bekend en betrouwbaar merk. Ik deed er niks anders in op mijn laptop en oplader na en na 2 weken was dat ding kapot. De hengels waren gewoon helemaal doorgescheurd.

    Trust....betrouwbaar? Alles behalve, redelijk algemeen bekend. Niks kopen van trust, ooit.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Mh, lastig. Ik heb niet veel ervaring met laptoptassen, maar wat ik wel weet is dat mijn Cowboysbag echt alles aan kan. Misschien kun je wat langer sparen en op zoek gaan naar een goede leren tas? Als je iets goedkoops neemt, zit de kans er namelijk dik in dat je ieder halfjaar een nieuwe tas moet kopen en dan ben je uiteindelijk meer geld kwijt dan wanneer je één keer wat meer uitgeeft aan iets dat hartstikke lang meegaat.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb een rugtas van Eastpack waar behalve mijn laptop ook nog al mijn boeken in passen, maar ik denk niet echt dat je daar opzoek naar bent.

    Misschien vind je hier wat.

    Thysia schreef:
    Ik heb een rugtas van Eastpack waar behalve mijn laptop ook nog al mijn boeken in passen, maar ik denk niet echt dat je daar opzoek naar bent.

    Misschien vind je hier wat.


    Dankje, die heeft echt veel!


    Your make-up is terrible

    Misschien dat dit kan gelden als een tip: Toen ik nadacht over hoe ik mijn laptop steeds heen en weer van school zou meepakken, had mijn moeder gezegd dat ik best géén laptoptas koop. Aangezien mensen dan zien dat je een laptop meezeult en dat toch wel iets is dat in een grote stad gemakkelijk gestolen wordt. Ik weet nu niet waar jij gaat studeren, maar ik zit in Brussel en dat is inderdaad wel geen honderd procent veilige stad. Dus heb ik gewoon een laptophoes gekocht (zo één maar dan volledig in het zwart) en steek ik mijn laptop gewoon altijd in een simpele schoudertas (zoiets). Niemand verwacht dat daar een laptop in zit. Nu ja, je ziet maar, dat is maar een ideetje. (:


    If we had not a soul, music would have created it.