• ik heb teveel tijd en vindt het leuk om abo te zijn ^^
    Heb je een leuke story die voldoet aan de eissen, zet hem in de reacties ^^

    Eissen:
    Fantasy/Horror/Scifi
    1D of Jb mag, liever niet^^
    er wordt regelmatig aan geschreven
    En er wordt niet om kudos gevraagd ^^
    Xxx


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Op mijn profiel staat 2 OP. Er mag sowieso niet meer om kudo's gevraagd worden.^^


    -

    What When I'm Dead || ft. Justin Bieber

    What when I'm dead || ft. Justin Bieber

    They think what they think
    but what they think is not true.
    It's my life
    but you have destroyed.

    Nederlands geschreven
    Justin is beroemd
    Started at 30-07-'13



    Klik op de spoiler voor de proloog om een idee te krijgen van het verhaal!

    Met twee cola liep ik de woonkamer weer binnen van het appartement wat ik en Allison deelden. We waren al beste vriendinnen sinds we samen in groep 1 kwamen. Zometeen begon Celeb Gossip, het roddelprogamma. Natuurlijk wisten we dat niets te geloven was, maar zeg nou zelf, kijken was altijd leuk, toch? De presentatrice kwam in beeld met een ernstig gezicht. Op de achtergrond verscheen een foto van Justin Bieber. Ik en Allison waren vanaf het moment dat we hem onder de username Kidrauhl op internet vonden al fan. Tegenwoordig dus een belieber. Ik vroeg me af wat hij nu weer uitgespookt had. Er was tegenwoordig elke dag weer wat met hem en hij was steeds arroganter geworden. Toch bleven ik en Allison Belieber. Maar de presentatrice had dit keer wel een heel ernstig gezicht. 'Tragisch nieuws over popstar Justin Bieber. De zanger is gisterennacht dood gevonden in zijn auto, die in brand heeft gestaan. Autopsie was niet meer mogelijk, maar de politie weet zeker dat de stoffelijke resten van Justin zijn. Waarschijnlijk is hij uit de bocht gevolgen terwijl hij onder invloed van alcohol reed. Een enorm verlies voor alle nabestaande en al zijn Beliebers.' Met een verward gezicht en een traan die over mijn wang gleed keek ik Allison aan. Mijn idool, dood?


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Possessed by The Oracle

    "It's like I was possessed and I couldn't control my own body ..."



    It all began on a cold winterday in New York when Luke in a possessed trance stabs an innocent man to death in a restroom of a small diner ...



    Based on a game
    Full Dutch
    Sometimes English keywords
    Contains strong language
    Contains violence
    A chapter a week
    By xSunshineee

    Angelina Jolie as Inspector Clara Victa
    Chris Tucker as Inspector Tyrone Macomsen
    Jude Law as Luke Kaps
    Guy Pearce as priest and Luke's brother Marc Kaps
    Anthony Hopkins as The Oracle
    Kate Winslet as Luke's ex Steffani Hayne
    Halle Berry as Tyrone's girlfriend Sandra Mabe
    Bailee Madison as The Indigo Child
    Judie Dench as psychologist Aggy


    Ik ben pas begonnen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 3:08 ]


    16 - 09 - '17



    The Revenge Of The Hand.
    A Lord of the Rings story!
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten worden opnieuw gevraagd om naar het dorp Bree te komen en in actie te komen. Alsof het al niet erg genoeg is, word een groot leger van Agandaûr gespot. Duizenden Orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The South, has just begon.


    »»Genres««
    •Fantasy
    •Actie
    •Fanfiction


    Whut



    Horror | Drama | Onbekende personen

    Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten.
    Terwijl de ene na de andere klus wordt verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese
    ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze haar dierbare sterveling slechts gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.



    "Let it out, let it fade
    Just let it out, burn away"




    "Just a child, just my friend
    Your alive, held by them
    And I've not got money, but I've got hope
    And maybe I'm the only, but no one knows
    But sometimes God gets confused
    He certainly did when he picked you


    #trailer
    #titelsong
    Spring Hughes
    Silver Roxen
    Written in dutch, Spoken in english
    Warning: This story contains Violens, Death, Harm and Love.


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door BLOF
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zal proberen ze vandaag allemaal te lezen^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Normaal gesproken schrijf ik er heel regelmatig aan en post ik toch 2x per week, maar door de zomervakantie is dit beduidend minder geworden door te weinig schrijftijd. Van zodra de vakantie voorbij is, zal er weer meer gepost worden (:

    Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    I'm sorry JB stories hier, maar ze zijn - vind ik zelf - origineel. Dus je kunt een kijkje nemen ^^


    To infinity and beyond •

    http://www.quizlet.nl/stories/121668/de-onderwereld--een-gift-van-de-engelen/

    Ik ben er net mee begonnen (er staat eigenlijk nog maar één hoofdstuk op...), maar ik zal wel regelmatig uploaden! :) Het gaat over een meisje die dacht dat ze een redelijk normaal leven had, maar dan ineens wordt ze meegetrokken in een wereld vol vampieren. Ze krijgt dingen te weten die ze nooit geweten had en ook krijgt ze een groot geheim over zichzelf te weten. :)

    Ik heb wel 2 stories. Het enige probleem is dat ze van 1D en JB zijn. Ik hoop dat je ze toch leuk vindt of er een kijkje wil nemen. -Never let you go || Justin Bieber -Live. Love. Laugh. ft Louis William Tomlinson
    Nog veel succes met het verder zoeken naar leuke stories :).
    XXX


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Ik denk dat je deze wel leuk vindt. (:
    Er zijn al veel hoofdstukken dus je kunt ver vooruit en ik heb nog heeel veel klaar staan! Ik post ongeveer iedere dag mits men dat bij kan houden. ;D


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden, mits de lezers dat kunnen bijhouden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heyhey!
    Ik lees nu een story en hij is HE LE MAAL geweldig! Zou je er misschien erop willen abboneren? Zker de moeite waart!

    http://www.quizlet.nl/stories/118674/the-love-game--one-direction/?message=247
    Xx

    nobody likes me

    Het ergste dat er kan gebeuren is mij overkomen. Mijn vader stierf en mijn moeder liet me achter. Ik was pas 6. Midden in het bos werd ik alleen gelaten. Als ik dit verhaal vertel zeggen mensen vaak:"geloof je nog wel in de liefde" ik vertel je. Ik geloof er niet meer in. Liefde is slechtst een illussie....


    Stay strong