• Intro komt nog. Lets talk:)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    AnoukXox schreef:
    Hoe gaan we dit oplossen? Dit moet afgelopen zijn.. Als we nou gewoon afspreken dat Mila en Chloe gewoon mee uitgaan, Jaylee hoeft niet aardig tegen ze te zijn of whatever, maar Mila en Jaylee worden wel overal bij betrokken zodat ze niet alleen achterblijven? Iedereen mee eens? Hopelijk ben jij[angel] er het ook mee eens? Je mag nog steeds boos op ze zijn ja? Maar zo houden we het tenminste wel meer als een groep.
    Dan gaat het toch niet goed? Ik geef ze die pasjes maar ik mag ze niet? Sorry maar dat vind ikecht belachelijk


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Monticia schreef:
    (...)

    I thought, let's bring some happines in the dark times ;o


    You dis a great job ;D

    POPCORN :D


    Bowties were never Cooler

    AnoukXox schreef:
    (...)

    You dis a great job ;D


    Yay! Mission accomplished :]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Cairde schreef:
    (...) Dan gaat het toch niet goed? Ik geef ze die pasjes maar ik mag ze niet? Sorry maar dat vind ikecht belachelijk


    Daar ben ik het wel mee eens, want dat is nou niet heel realistisch. Maar als die twee nou zelf VIP-pasjes krijgen? Dan zijn ze nog wel bij de grote groep, maar niet echt buitengesloten.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik snap het hele pasjes verhaal niet, maar goed. Ze gaan straks toch gewoon allemaal samen naar de club?
    (Ik probeer niet meer drama te creëren, ik volg het gewoon niet helemaal meer. Mijn personage heeft alleen nog in de sportschool gezeten)


    Bowties were never Cooler

    Monticia schreef:
    (...)

    Daar ben ik het wel mee eens, want dat is nou niet heel realistisch. Maar als die twee nou zelf VIP-pasjes krijgen? Dan zijn ze nog wel bij de grote groep, maar niet echt buitengesloten.


    Ik vind het goed. Problem solved

    KiliOfDurin schreef:
    Ik snap het hele pasjes verhaal niet, maar goed. Ze gaan straks toch gewoon allemaal samen naar de club?
    (Ik probeer niet meer drama te creëren, ik volg het gewoon niet helemaal meer. Mijn personage heeft alleen nog in de sportschool gezeten)
    Jaylee heeft 12 V.I.P. pasjes waarvan 8 in gebruik zijn. Nu is dat kind boos omdat ik haar geen een geef en ze trek het haar te persoonlijk aan terwijl het om haar personage gaat. Nu ''mag'' ze me niet meer. Maar maak je niet druk ik mag dat kind ook niet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rustig. Ik zei geen drama. Maar bedankt voor de uitleg, al snap ik de hoeveelheid 12 niet, maar goed


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Rustig. Ik zei geen drama. Maar bedankt voor de uitleg, al snap ik de hoeveelheid 12 niet, maar goed
    Ze gaan niet allemaal samen naar de club volgensmij? Aangezien niet iedereen elkaar kent?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Ze gaan niet allemaal samen naar de club volgensmij? Aangezien niet iedereen elkaar kent?


    [daar kunnen we voor zorgen, dat is wel gezelliger.]

    Maar het is een gezamelijke rpg, het doel is er een groep van te maken en er zijn 16 jongeren in het hotel... Niet boos ofzo bedoeld en misschien ben ik wel gewoon dom, maar ik snap dan niet waarom geen 16 pasjes.


    Bowties were never Cooler

    Cairde schreef:
    (...)Jaylee heeft 12 V.I.P. pasjes waarvan 8 in gebruik zijn. Nu is dat kind boos omdat ik haar geen een geef en ze trek het haar te persoonlijk aan terwijl het om haar personage gaat. Nu ''mag'' ze me niet meer. Maar maak je niet druk ik mag dat kind ook niet.


    ''Dat kind heet Kim ja? We Zouden het gezellig houden.

    AnoukXox schreef:
    (...)

    ''Dat kind heet Kim ja? We Zouden het gezellig houden.
    Ik spreek geen mensen bij hun naam aan als ik ze niet ken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    KiliOfDurin schreef:
    Maar het is een gezamelijke rpg, het doel is er een groep van te maken en er zijn 16 jongeren in het hotel... Niet boos ofzo bedoeld en misschien ben ik wel gewoon dom, maar ik snap dan niet waarom geen 16 pasjes.


    Precies.dat dacht ik dus ook. Als we gewoon doen dat een paar mensen die al uitgaan de rest ontmoeten e n ze uitnodigen? Dan gaan we sowieso samen.