• Een paar minuten geleden was er een aardbeving te voelen in de stad Groningen. Zelf was ik te druk bezig om iets te merken, maar mijn huisgenoot kwam mijn kamer binnenstormen: 'Margot, de muren trillen!'
    Ik heb het eventjes op gezocht en vanuit heel de provincie Groningen komen meldingen binnen. Schijnbaar was het nog best wel een heftige aardbeving. Heerlijk toch, die gasboringen in Slochteren.

    Hebben jullie het ook gevoeld of hebben jullie ooit een aardbeving meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 14:00 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik woon in Utrecht, dus ik heb niks gevoeld. Maar het schijnt dat de komende jaren er steeds meer aardbevingen en vulkanen als gevolg daarop zullen gaan komen, dus het zal ben ik bang niet de laatste zijn... Het lijkt me echt super eng, ik hoop dat het niet in de gevarenzone komt bij ons.

    Ik schrok me dood! Ik dacht dat het een boot was, maar mijn moeder sms'te me dat het een aardbeving was, en op mijn school daar te voelen was. Hier thuis ook, de schrik zit er bij nog hevig in.
    KLIK, van rtvnoord.nl.
    Ik viel bijna van mijn stoel af, niet van schrik, maar van de beving. Nog even wachten tot we weten hoe hevig 'ie was.
    Ik heb 't wel vaker gevoeld, maar ik woon hier ook al heel mijn leven. ^^

    Het was 2.8 op de schaal van richter. (Bron rtvnoord.nl)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 14:21 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Het lijkt me echt vervelend om daar best regelmatig last van te hebben.

    Ik was ooit op vakantie in Zwitserland toen er 's nachts een kleine aardbeving was. Ik merkte niets, want ik sliep, maar mijn ouders en zus voelden wel wat getril. Maar het was niet heftig of zo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kuekuatsu schreef:
    Ik woon in Utrecht, dus ik heb niks gevoeld. Maar het schijnt dat de komende jaren er steeds meer aardbevingen en vulkanen als gevolg daarop zullen gaan komen, dus het zal ben ik bang niet de laatste zijn... Het lijkt me echt super eng, ik hoop dat het niet in de gevarenzone komt bij ons.


    In Nederland zal niet zo.snel.een vulkaan ontstaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Glader schreef:
    (...)

    In Nederland zal niet zo.snel.een vulkaan ontstaan.


    Haha nee dat snap ik ook nog wel. Ik had het over de aardbevingen :') En die voorspelling geld zeg maar voor de hele wereld.

    Niks van gemerkt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik volgde rond die tijd een college in een van de gebouwen van de RuG midden in de stad, maar ik heb niets gemerkt.

    Ik kan me sowieso niet herinneren dat ik ooit een aardbeving heb meegemaakt, zelf al woon ik al mijn hele leven in (de provincie) Groningen. Blijkbaar zit ik precies in het goede gedeelte? :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kuekuatsu schreef:
    Ik woon in Utrecht, dus ik heb niks gevoeld. Maar het schijnt dat de komende jaren er steeds meer aardbevingen en vulkanen als gevolg daarop zullen gaan komen, dus het zal ben ik bang niet de laatste zijn... Het lijkt me echt super eng, ik hoop dat het niet in de gevarenzone komt bij ons.




    Groningen over tien jaar:



    Groningen over 50 jaar


    quidquid excusatio prandium pro

    Helaas was ik niet thuis. Ik mis ze altijd.

    SolidSnake schreef:
    (...)



    Groningen over tien jaar:



    Groningen over 50 jaar



    hahah

    over tien jaar ben ik er dan wel bij

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 16:21 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb niks gevoeld. Maarja, ik woon vlakbij Utrecht en dat ligt een heel stuk van Groningen af :')

    Het lijkt me trouwens wel heel gaaf om een keer een aardbevinkje te voelen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mneuu. Niks gevoeld, was in Groningen centrum op dat moment.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 19:20 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    SolidSnake schreef:
    (...)



    Groningen over tien jaar:



    Groningen over 50 jaar




    Nah, ik hou van Middle Earth, maar als Groningen in Mordor gaat veranderen ga ik in Zuid Limburg wonen!

    Vinception schreef:
    Ik heb niks gevoeld. Maarja, ik woon vlakbij Utrecht en dat ligt een heel stuk van Groningen af :')

    Het lijkt me trouwens wel heel gaaf om een keer een aardbevinkje te voelen.


    wat was dit ookalweer

    SolidSnake schreef:
    (...)



    Groningen over tien jaar:



    Groningen over 50 jaar



    Beter vernietigen we Groningen nu het nog kan.

    OT: Niks van gemerkt, maar ik was dan ook niet in Groningen. Ik kan mij eigenlijk ook niet herinneren dat ik ooit een echte aardbeving heb gevoeld.


    Happy Birthday my Potter!