• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:35 ]

    Nee voor ebay hoeft dat niet. Diehaalt via paypal geld van jw rekening dus no need. Godver wat haat ik t om op mobiel te schrijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Nee voor ebay hoeft dat niet. Diehaalt via paypal geld van jw rekening dus no need. Godver wat haat ik t om op mobiel te schrijven.


    Maar dan snap ik het niet want dat deed 'ie niet.

    Uhm, als het goed is stort paypal een klein bedrag op je rekening.. Dat moest je dan terugstorten ofzo en dan is je paypal account geactiveerd. Heb je dat al gedaan?


    You are beautiful, you are love.

    Yes wat Gotama said. Need to do that first


    No growth of the heart is ever a waste

    Gotama schreef:
    Uhm, als het goed is stort paypal een klein bedrag op je rekening.. Dat moest je dan terugstorten ofzo en dan is je paypal account geactiveerd. Heb je dat al gedaan?


    Terugstorten? Ik heb alleen die getalletjes ingevuld.

    'Kay. Paypal stort kleine bedragen op jouw rekening en die moet je dan - als je het hebt - invullen en dan is jouw paypal account gereed. Nu moet je alleen kijken of jouw account van Paypal gekoppeld staat aan jouw eBay account. Want dan kan eBay het via Paypal het gewoon van jouw bankrekening afschrijven.
    Hier kun je kijken hoe je het moet doen!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 12:31 ]


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    'Kay. Paypal stort kleine bedragen op jouw rekening en die moet je dan - als je het hebt - invullen en dan is jouw paypal account gereed. Nu moet je alleen kijken of jouw account van Paypal gekoppeld staat aan jouw eBay account. Want dan kan eBay het via Paypal het gewoon van jouw bankrekening afschrijven.
    Hier kun je kijken hoe je het moet doen!


    Oh, dat heb ik niet gedaan nee. Ik zal dat eens proberen en kijken of ik iets kan bestellen en anders vraag ik wel hier wat ik verkeerd doe :3

    Zover ik het kan zien, heb je alles goed gedaan, behalve dat laatste gedeelte bij Ebay ;p

    Het bedrag van PayPal hoef je niet terug te storten. Heb ik nooit gehoeven namelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Zover ik het kan zien, heb je alles goed gedaan, behalve dat laatste gedeelte bij Ebay ;p

    Het bedrag van PayPal hoef je niet terug te storten. Heb ik nooit gehoeven namelijk.


    Dat laatste heb ik nooit hoeven doen (yes, 28 cent gratis, daar kan ik een blikje drinken mee kopen)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 12:50 ]

    Als ik iets wil bestellen dan staat er dit:

    Koppel een creditcard aan uw PayPal-rekening als u deze aankoop wilt betalen.


    Maar je kunt paypal toch gebruiken zonder creditcard? D:

    Sofinite schreef:
    Als ik iets wil bestellen dan staat er dit:

    (...)

    Maar je kunt paypal toch gebruiken zonder creditcard? D:

    Ja, dat moet kunnen. Je weet zeker dat je bank dus gekoppeld is? Zo ja, dan moet je op Ebay gewoon goed rond zoeken naar een andere optie. Want ik kan gewoon betalen met PayPal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ja, dat moet kunnen. Je weet zeker dat je bank dus gekoppeld is? Zo ja, dan moet je op Ebay gewoon goed rond zoeken naar een andere optie. Want ik kan gewoon betalen met PayPal.


    Ik weet zeker dat 'ie gekoppeld is want dat stond er ook. Meh, dan ga ik zoeken.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ik weet zeker dat 'ie gekoppeld is want dat stond er ook. Meh, dan ga ik zoeken.

    Wat raar zeg. Bij mij is PayPal gekoppeld aan mijn Ebay account (dat kon ik namelijk op "Mijn Account" ) en mijn PayPal is gekoppeld aan mijn bankrekening (dat kun je zien onder "Profiel" en dan "Bankrekening toevoegen of verwijderen" ).

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 13:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ik weet zeker dat 'ie gekoppeld is want dat stond er ook. Meh, dan ga ik zoeken.


    Al op die link gekeken? Als je die stappen volgt, dan is ie' gewoon gekoppeld ^^


    To infinity and beyond •

    Father schreef:
    (...)
    Wat raar zeg. Bij mij is PayPal gekoppeld aan mijn Ebay account (dat kon ik namelijk op "Mijn Account" ) en mijn PayPal is gekoppeld aan mijn bankrekening (dat kun je zien onder "Profiel" en dan "Bankrekening toevoegen of verwijderen" ).


    Bij mij is alles gewoon gekoppeld maar ik krijg steeds dat bericht dat ik een creditcard moet toevoegen als ik iets wil betalen :l