• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:35 ]

    Father schreef:
    (...)
    Nou dan weet Ellen wat ze moet doen. Alles doorspitten en doorkijken naar betalingsshit.

    Dat heb ik al 3x gedaan D: Hoe staat alles ingesteld bij jullie dan? Want ik kan echt niets vinden :l

    Sofinite schreef:
    Ik had het weggeklikt en nu moest ik opnieuw inloggen en nu stond dat 'Ga door naar PayPal om je betalingsopties te bekijken' er opeens wel, terwijl dat er nooit stond en nu krijg ik weer hetzelfde, alleen staat er boven iets anders. Nu staat er 'Koppel een creditcard aan uw PayPal-rekening als u deze aankoop wilt betalen.'


    Hmm.. ik vind het echt vreemd want ik kon wel in een keer door met overschrijving.


    To infinity and beyond •

    Guys, guys, ik denk dat ik het snap!
    Dat ding dat ik wilde bestellen daar had ik van .com .nl gemaakt, en in de lijst bij .nl stond dat shirtje er niet bij. Nu klik ik dus op iets randoms in die lijst en klik dan op kopen en nu kan het wel gewoon. Dus ik denk dat het dan aan het product lag, maar dan vind ik het nog raar dat ik op .com niets kan :l

    Sofinite schreef:
    Guys, guys, ik denk dat ik het snap!
    Dat ding dat ik wilde bestellen daar had ik van .com .nl gemaakt, en in de lijst bij .nl stond dat shirtje er niet bij. Nu klik ik dus op iets randoms in die lijst en klik dan op kopen en nu kan het wel gewoon. Dus ik denk dat het dan aan het product lag, maar dan vind ik het nog raar dat ik op .com niets kan :l

    Zolang het nu maar werkt is het goed, toch?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sofinite schreef:
    Guys, guys, ik denk dat ik het snap!
    Dat ding dat ik wilde bestellen daar had ik van .com .nl gemaakt, en in de lijst bij .nl stond dat shirtje er niet bij. Nu klik ik dus op iets randoms in die lijst en klik dan op kopen en nu kan het wel gewoon. Dus ik denk dat het dan aan het product lag, maar dan vind ik het nog raar dat ik op .com niets kan :l


    Lag niet aan 't product want ik kom 'm wel gewoon bestellen haha. Dus ik snap 't inderdaad ook niet echt :')


    To infinity and beyond •

    Father schreef:
    (...)
    Zolang het nu maar werkt is het goed, toch?


    Maar nu kan ik het niet bestellen dus er klopt nog steeds iets niet ;___;

    Sofinite schreef:
    (...)

    Maar nu kan ik het niet bestellen dus er klopt nog steeds iets niet ;___;

    Well, I really don't know. Sorry D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Demitria schreef:
    (...)

    Lag niet aan 't product want ik kom 'm wel gewoon bestellen haha. Dus ik snap 't inderdaad ook niet echt :')


    Hoe staan jouw instellingen dan allemaal? Want waarschijnlijk heb ik gewoon nog iets verkeerd :')

    Sofinite schreef:
    (...)

    Hoe staan jouw instellingen dan allemaal? Want waarschijnlijk heb ik gewoon nog iets verkeerd :')


    Ik weet niet of ik dan naar m'n instellingen op eBay moet kijken of Paypal, gewoon eBay, toch?


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik dan naar m'n instellingen op eBay moet kijken of Paypal, gewoon eBay, toch?


    Ik heb geen idee :') Maar ik heb nog verder dingen opgezocht en ik ben dus niet de enige die dat elke keer krijgt, en dus nu ga ik het naar paypal mailen omdat die mensen daar dat ook allemaal gedaan hebben en zij krijgen dat bericht niet meer. Of volgens iemand anders moet je heel vaak klikken en dan krijg je dat bericht op een of andere vage manier niet meer.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee :') Maar ik heb nog verder dingen opgezocht en ik ben dus niet de enige die dat elke keer krijgt, en dus nu ga ik het naar paypal mailen omdat die mensen daar dat ook allemaal gedaan hebben en zij krijgen dat bericht niet meer. Of volgens iemand anders moet je heel vaak klikken en dan krijg je dat bericht op een of andere vage manier niet meer.


    Hmm :/ Ik zou even mailen inderdaad, die weten er meer vanaf dan dat ik weet :') Maar ik vind het vreemd dat het bij mij toen wel in een keer goed ging.


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik dan naar m'n instellingen op eBay moet kijken of Paypal, gewoon eBay, toch?

    eBay ja. Ik denk dat PayPal wel goed staat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    eBay ja. Ik denk dat PayPal wel goed staat.


    Volgens mij ook eBay ja. Want PayPal kun je daar niet echt iets aan veranderen.

    Ik heb dit bij mijn instellingen. Meer instellingen op eBay heb je niet, want ik wordt elke keer naar Paypal gelinkt.


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    Ik heb dit bij mijn instellingen. Meer instellingen op eBay heb je niet, want ik wordt elke keer naar Paypal gelinkt.

    Je hebt ook nog wat bij "Account -> Persoonlijke Gegevens" en dan onder "Financiële gegevens".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.