• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:35 ]

    Sofinite schreef:
    (...)

    Bij mij is alles gewoon gekoppeld maar ik krijg steeds dat bericht dat ik een creditcard moet toevoegen als ik iets wil betalen :l

    Ik zal eens proberen iets te bestellen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik zal eens proberen iets te bestellen :'D

    Hmm, ik kan meteen kopen en heb nergens last van. Raar zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Hmm, ik kan meteen kopen en heb nergens last van. Raar zeg.


    Kan ook aan het product liggen! Als Sofinite even de link geeft van het product, dan kunnen we kijken of we het kunnen bestellen of dat we ook een creditcard moeten gebruiken. Ik had het laatst ook ineens, ligt aan de verkoper.


    To infinity and beyond •

    Kijk eens of alles onder "Profiel" en dan "Persoonlijke Gegevens" goed staat op Ebay. Daar gaat het namelijk ook over Financiële gegevens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Demitria schreef:
    (...)

    Kan ook aan het product liggen! Als Sofinite even de link geeft van het product, dan kunnen we kijken of we het kunnen bestellen of dat we ook een creditcard moeten gebruiken. Ik had het laatst ook ineens, ligt aan de verkoper.

    Aaah, okay :Y) Smart idea.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zou het er anders aan liggen dat ik op ebay.com keek in plaats van .nl?

    Sofinite schreef:
    Zou het er anders aan liggen dat ik op ebay.com keek in plaats van .nl?


    Nope. Ik bestel alles op .com! Geef de link is van het product?


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Nope. Ik bestel alles op .com! Geef de link is van het product?


    Ik wilde deze bestellen omdat ik die nergens anders kon vinden. Maar ook op .nl krijg ik dat creditcard-ding D:

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ik wilde deze bestellen omdat ik die nergens anders kon vinden. Maar ook op .nl krijg ik dat creditcard-ding D:

    Als ik op "Nu Kopen" druk kom ik gewoon op de pagina waar ik mijn aankoop kan bevestigen. Er staat wel:
    "Ga door naar PayPal om je betalingsopties te bekijken"
    Dus het kan zijn dat ik alsnog met creditcard moet betalen, maar dat ga ik niet proberen, want dan ben ik verplicht het te kopen :'D

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 13:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Als ik op "Nu Kopen" druk kom ik gewoon op de pagina waar ik mijn aankoop kan bevestigen.


    En ik krijg dan dat bericht dat ik een creditcard moet toevoegen :l

    Sofinite schreef:
    (...)

    En ik krijg dan dat bericht dat ik een creditcard moet toevoegen :l

    Raar zeg...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ik wilde deze bestellen omdat ik die nergens anders kon vinden. Maar ook op .nl krijg ik dat creditcard-ding D:


    Ik kan 'm wel bestellen met directe overschrijving.. dus er zit iets niet goed met je instellingen ben ik bang!


    To infinity and beyond •

    Father schreef:
    (...)
    Als ik op "Nu Kopen" druk kom ik gewoon op de pagina waar ik mijn aankoop kan bevestigen. Er staat wel:
    "Ga door naar PayPal om je betalingsopties te bekijken"
    Dus het kan zijn dat ik alsnog met creditcard moet betalen, maar dat ga ik niet proberen, want dan ben ik verplicht het te kopen :'D


    Nee hoor, je kunt op het laatste moment nog op 'annuleren en terug naar ebay' drukken ^^ Maar ik kan 'm dus wel gewoon kopen, dus er zit iets niet goed in de instellingen.


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Nee hoor, je kunt op het laatste moment nog op 'annuleren en terug naar ebay' drukken ^^ Maar ik kan 'm dus wel gewoon kopen, dus er zit iets niet goed in de instellingen.

    Nou dan weet Ellen wat ze moet doen. Alles doorspitten en doorkijken naar betalingsshit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had het weggeklikt en nu moest ik opnieuw inloggen en nu stond dat 'Ga door naar PayPal om je betalingsopties te bekijken' er opeens wel, terwijl dat er nooit stond en nu krijg ik weer hetzelfde, alleen staat er boven iets anders. Nu staat er 'Koppel een creditcard aan uw PayPal-rekening als u deze aankoop wilt betalen.'