• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Ik heb net gegeten :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik had een ijsje


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn neefje heeft me bang gemaakt met een kameleon, heb ik dat beest opgemaakt en heen en weer naar hem gerend. Nu heb ik spierpijn, lol.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Arm beest xd hahah


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat kan je wel zeggen, door mijn neefje - hij is drie en wordt vier in september- is zijn staart twee keer afgebroken :') No worries, die groeien weer aan, haha. Mijn oom's tuin zit vol met die dingen en mijn neefje -ja, dezelfde, lol - heeft een salamander overgereden. Arm ding.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wat aardig weer.
    Een echte dieren vriend :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ach wel perongeluk, haha. Het grappige was dat mijn vader de kameleon op zijn shirt legde, maar de staart nog steeds vast hield en toen moest mijn neefje de staart vasthouden. Dat deed hij ook en op een gegeven moment liet hij los en die kameleon klom verder over mijn vader's shirt - naar zijn gezicht en toen sloeg hij 'm van af. Ik moest keihard lachen man :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    hahaha :'D
    Maar bloed het dan niet Ö


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    hahaha :'D
    Maar bloed het dan niet Ö


    Eerst niet, later wel. Arm ding. Nu zit 'ie in een klein boompje, mijn neefje wilt er morgen weer meespelen :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Awh xD Poor little thing xD
    Ik heb dus nu echt zo een medelijden.
    Oke ik ga ff een flesje spa pakken :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ben moe


    16 - 09 - '17

    Ik niet xD En leuk Union J is aan het ruziën. :D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Ik niet xD En leuk Union J is aan het ruziën. :D


    Why?

    Ohja, doet me denken aan Liam, ie heeft blijkbaar iemand van The Unwanted op zijn gezicht geslagen omdat die sukkel Louis nog maar is gay durfde noemen.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Why?

    Ohja, doet me denken aan Liam, ie heeft blijkbaar iemand van The Unwanted op zijn gezicht geslagen omdat die sukkel Louis nog maar is gay durfde noemen.


    Serieus? YOU GO GIRL. Het klonk niet leuk als ik "You go boy" zou zeggen :/.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Serieus? YOU GO GIRL. Het klonk niet leuk als ik "You go boy" zou zeggen :/.


    Haha xp


    16 - 09 - '17