• There are many ways to judge one's character. Some are unfounded, others are based on hunches or experience, and a rare few tests have been built using scientific knowledge to be able to adequately judge someone's personality.

    This quiz is not one of those. This quiz shall judge your character in a rather black and white way. It will be entertaining and hopefully elicit a smile, but be warned: There are some very serious and sometimes even difficult questions ahead. Choose the answer which is the closest to what you would do in a given situation.


    Ik vermoed dat het inmiddels wel duidelijk is, het gaat hier om een persoonlijkheidsquiz! De quiz is engelstalig en bevat 30 vraagjes. In de antwoorden wordt naar twee dingen gekeken: Waar je valt op de schaal van Good/Neutral/Evil en waar je valt op de schaal van Lawful/Neutral/Chaotic. (Als je niet snapt wat ik ermee bedoel, dat wordt uitgelegd bij het antwoord wat je krijgt)


    Even een klein voorbeeldje van wat de 9 alignments zijn en wat voor soort mens bij iedere alignment hoort


    Ik zou jullie aanraden om de quiz gewoon te maken en niet te veel na te denken over de mogelijke uitkomsten en wat je hebben wilt, want dan is de lol er een beetje af natuurlijk!

    Dus, hup hup en ga hem maken 8D
    linkje

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:20 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn Engels is slecht :'P Sorry.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Moet het echt zo lang? (cat)

    Alright, alright...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kun je die Quiz niet maken in het Nederlands? Muh, anders doe ik dit morgen wel met Google vertaler erbij. Er staan voor mij veel te veel moeilijke woorden in namelijk. ;3


    Pretty is just a pretty word.

    Everybody should join team Neutral Good.
    We hebben taart.


    i put the fun in funeral

    Bij Lawful Neutral had Percy moeten staan :')
    Ik ben hem nu aan het maken ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lawful Good it is ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lawful good. Ik vind het niet erg om met Hermione vergeleken te worden, heh. (krul)

    Anyway, geweldige quiz. Heel erg lang, maar ook zeker een van de beste die ik in een lange, lange tijd tegen ben gekomen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Lawful good. Ik vind het niet erg om met Hermione vergeleken te worden, heh. (krul)

    Anyway, geweldige quiz. Heel erg lang, maar ook zeker een van de beste die ik in een lange, lange tijd tegen ben gekomen. ^^


    En de eerste die ik in elkaar heb gezet :Y)

    Het oorspronkelijke plan was 15 vragen. Maar er waren veel leuke vragen!

    Hm, iedereen is good. Zelf had ik ook lawful good xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Fauxlivia schreef:
    Moet het echt zo lang? (cat)

    Alright, alright...


    Jup! Ik hou van lange dingen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mullingford schreef:
    Kun je die Quiz niet maken in het Nederlands? Muh, anders doe ik dit morgen wel met Google vertaler erbij. Er staan voor mij veel te veel moeilijke woorden in namelijk. ;3


    Hm, ik hou niet zo van Nederlands


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zie nu pas dat er 30 vragen zijn en ik zit bij 14, haha ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    True Neutral

    Mijn Engels is niet zo goed, maar goed genoeg om het te berijpen. Al had ik voor een paar woorden google vertaling nodig . Ik heb al een tijdje niet zo goede quiz gezien ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    QueenOfHell schreef:
    True Neutral

    Mijn Engels is niet zo goed, maar goed genoeg om het te berijpen. Al had ik voor een paar woorden google vertaling nodig . Ik heb al een tijdje niet zo goede quiz gezien ^^


    Kijk, dat vind ik de goeie instelling ^^ door je taalvaardigheid uit te dagen word je beter in engels :D

    Mooi, dan hebben we al de eerste true neutral. Ik begon al bang te worden dat er te veel good uitkomsten zouden zijn 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Lawful Good ^^ (ik ga gewoon doen alsof Percy daar staat, want zo zie ik hem wel :P)
    I like Hermione though ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Team Chaotic-good, babe:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss