• Mijn beste vriendin heeft me verteld dat ze het gevoel heeft dat ze in een verkeerd lichaam zit.
    Ik heb er zelf geen problemen mee. Mijn steun heeft ze; ik ben al blij dat ze gewoon zichzelf kan zijn.

    Hoe denken jullie over genderdysforie?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 21:59 ]

    ImAwesome schreef:
    Ik heb er geen problemen mee. Alleen wel als ze overdreven en nep gaan doen voor aandacht. Maar voor de rest ben ik van mening dat je moet doen waar je gelukkig van wordt en gewoon jezelf moet zijn.


    this(:

    en ik vind iedereen die dit niet kan accepteren en anderen in hun waarde kan laten maar een schaap, volg de kudde en je komt er helemaal (:
    who are you to judge ?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik vind dat het gewoon moet kunnen
    Ik heb net Joël gelezen van Carry Slee, dat boek gaat er ook over echt prachtig verhaal


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een soort van vriendin van mij, waar ik wel eens pauze mee hield, is een jongen, maar wil meisje zijn. Ze heeft inmiddels al borsten, maar op haar achttiende wordt ze compleet meisje.
    Wij allen uit de pauzegroep gaan gewoon normaal met haar om, ze is ook gewoon een meisje.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 11:53 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Persoonlijk zou ik er geen mening over kunnen hebben, omdat ik niet weet hoe die personen zich moeten voelen. Maar ik zou het zeker kunnen accepteren.
    Ik doe mijn eindwerk over genderdysforie/transseksualiteit, dus ga ik de komende maanden veel rond dat ondewerp moeten onderzoeken.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Zelf heb ik er geen problemen mee. Ik vind het alleen maar heel erg voor degene die zich zo voelt. Iedereen is zoals hij/zij is, maar als je jezelf niet thuis voelt in je lichaam, lijkt me dat juist heel erg lastig. Ik vind dat iedereen ook zichzelf moet kunnen zijn, dus als iemand die ik ken dit bekend zou maken, zou ik diegene steunen. Het is al moeilijk genoeg om hier mee rond te lopen en het aan niemand kwijt te kunnen.


    Hamartia