• De zon is hier in Nederland en hopelijk ook in België volop aan het schijnen. Gisteren heb ik lekker met mijn beste vriend op zijn balkonnetje een wijntje gedronken maar vandaag moet ik echt weer werken. ):

    Hebben jullie leukere plannen?


    ars moriendi

    Ahh lekker. Ik had gisteren scouting, smiddags lekker thuis en savonds in het park muziek.

    Vandaag met mensen van scouting richting het water en chillen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb vanochtend nog gewerkt, maar nu zit ik in de tuin in de zon. En morgen en overmorgen ben ik vrij. Mijn moeder neemt dan vrij dus we gaan gewoon iets leuks doen denk ik. ^^ Maximaal genieten van dit weer, aangezien het nog wel eens zeldzaam kan zijn haha.

    Zo ff het zonnetje in maar niet te lang want verbrand heel snel. Denk straks lekker met een vriend in de tuin chillen.


    The truth is out there.

    Zelfs in Engeland is het 26°C! Dit gebeurt nooit hier!! Ik ben in extase!!!!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Zelfs in Engeland is het 26°C! Dit gebeurt nooit hier!! Ik ben in extase!!!!


    Dat had ik ook vorig jaar in juni toen ik er was! Allemaal lange en enigszins warme kleding meegenomen want het is toch rotweer in Engeland, was het opeens bloedjeheet hahahah

    Mijn vriendin en ik wilden gaan picknicken maar uiteindelijk zijn we lekker op het balkon gaan zitten want dan kunnen de katten ook even naar buiten, dus de kleinste kat ligt lekker in de schaduw na zijn grote ontdekkingstocht en de andere twee liggen onder onze stoelen hahahah


    Spinning around, I'm weightless.

    Wiarda schreef:
    Zelfs in Engeland is het 26°C! Dit gebeurt nooit hier!! Ik ben in extase!!!!

    Dat is inderdaad nog specialer dan goed weer in Nederland - en dat is al bijna non existent. :'D Geniet ervan!


    ars moriendi

    Hier in New York State is het na drie maanden van continue sneeuw ook eindelijk warm. :'D Maar dan wel meteen stikbenauwd, help. We hebben hier al de 28 graden aangetikt, maar nu is het weer wat koeler (maar zeer vochtig). En ik heb finals dus ik kan er niet echt van genieten. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb onverwachts gebarbecued. Oh ja, en ik draag een jurkje. Ik heb het gevoel dat ik daar de krant voor had moeten bellen bc dat gebeurd nooit haha (':


    We were the forever that didn't last