• Ik verveel me nogal hard en ik zoek dus enkele stories :3
    Veel/weinig hoofdstukken maakt me niet uit, ik reageer veel (because i know how great comments are.)

    Eisen
    * OP story, kom niet af met 1D; HP; JB ; twilight en nog allemaal van die dingen, dat lees ik niet x'D
    * Romantiek is wel een puntje extra :D
    * 16+ mag , maar niet ieder hoofdstuk.

    Dank jullie :D


    And I hope.. we'll meet again..



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops

    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 18:08 ]


    - Cromulent


    In the dance of the death,
    Where every step is one step closer to the end.
    We keep fighting for what we want,
    But what do we want?
    'Cause nothing is like it seems to be,
    And everything is like no one expected it to be.
    In the dance of the death,
    Where every step might be the last one.
    Where every fault might be the last one.
    Where every breath might be the last one.


    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, houdt de regering het stil voor het volk. Meteen beginnen ze met onderzoeken naar een medicijn en omdat ze de burgers erbuiten willen houden, gebruiken ze gevangenen als proefpersonen.
    Gwendolyn Olivia Martch werkt in het onderzoekscentrum als stagiaire en doet van alles. Van inentingen tot gesprekken met de proefpersonen om te kijken, hoe ze er mentaal aan toe zijn. Al meerdere keren heeft ze op het punt gestaan om mensen te vertellen wat er aan de hand is, dat ze moeten vluchten voor het virus, maar ze durft het niet door de Argusogen van de directeur.
    Aiden Christopher Leopard is één van de gevangenen. Met zijn 19 jaar heeft hij de laatste 3 jaar van zijn leven in een cel doorgebracht, voor moord. Wanneer hij hoort dat hij weg kan uit de gevangenis, weet hij niet wat hij moet denken. 25 jaar minder celstraf, maar wat staat er tegenover?
    Gwen en Aiden komen in contact met elkaar en vanaf het eerste moment merkt Gwen al dat er iets is met Aiden. Iets dat hij niet in staat is om te vertellen. Ze zitten in hetzelfde schuitje. Ze willen het kwijt, zó graag, maar ze worden tegengehouden. Gwen belooft terug te keren, voor Aiden, maar ook voor zichzelf.
    Ondertussen is er een kleine groep van mensen ontstaan, die van het bestaan van de proeven af weten. En ook dat de proeven er niet zo lief aan toe gaan. Het begint met kleine opstanden, die steeds verder uit de hand lopen. Ze willen de plekken innemen van de gevangenen, ze willen dat er mensen vrijwillig dit gaan doen, in plaats van de gedwongen mensen.
    Maar ze realiseren zich niet dat de proeven niet zachtaardig zijn, maar dodelijk.


    † Kan gewelddadige scènes bevatten
    † Twee P.O.V.'s
    † Speelt zich af in het voormalige West-Europa
    † Sci-Fi, Drama, Actie, Avontuur



    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    http://www.quizlet.nl/stories/123892/the-septet-vires/



    Maggy Arwens gaat naar een kostschool voor bijzondere mensen.
    Ze maakt al gauw vrienden op die school, maar als ze er gewend is
    op die school gebeuren er rare dingen. Ze ziet opeens rare gebeurtenissen van
    mensen die er helemaal niet zijn. En ze ziet telkens
    gebeurtenissen van het verleden. Als ze paar mensen van school goed
    leert kennen dan ontdekt ze wat hun allemaal zijn. Niet alleen hun, maar
    ook haar zelf, maar er dreigt gevaar op die school.
    Slecht mensen willen misbruik maken van hun.
    Dit is het verhaal over een meisje met een gave.


    yo people