• (oftewel; halve maan) is wat mijn nieuwe username, Mikazuki, betekent ^^

    Geïnspireerd door dit liedje (:


    (vertaling)

    Live versie!


    Anyway, heb jij je username nog recent veranderd?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 2:39 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben van plan om hem te veranderen... Ik denk naar Daoine maar een andere usernaam heeft meer stemmen op mijn poll.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mooie naam! Ik moet nog tot 30 augustus wachten voordat ik een nieuwe kan, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mooie naam! Ik heb deze al een tijdje, en zie geen plannen om 'm te veranderen! C:

    Bieberen schreef:
    Mooie naam! Ik heb deze al een tijdje, en zie geen plannen om 'm te veranderen! C:


    Beste idee voor een username ooit, van "Bieber" een werkwoord maken :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mooie username!

    Appa schreef:
    (...)

    Beste idee voor een username ooit, van "Bieber" een werkwoord maken :Y).

    Volgens mij was dat trouwens ooit mijn idee. Ik had het als optie gegeven in een "ik wil een nieuwe username"-topic :')

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 9:44 ]


    From these ashes, I will rise

    Mooie naam. c: Ik heb die van mij laatst veranderd, ja.

    Ik vind 't een heel mooi liedje en ook een mooie naam. Geeft me zin om mijn naam ook nog eens te veranderen in iets Japans. :x :p


    Let the Night embrace you

    Ohh, dat is echt prachtig! Ik alleen al een tijd terug van Lemmy naar Kynareth, moet weer even een nieuwe verzinnen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Threnody schreef:
    Mooie username!
    (...)
    Volgens mij was dat trouwens ooit mijn idee. Ik had het als optie gegeven in een "ik wil een nieuwe username"-topic :')

    Uh, oke? Ik heb 't totaal zelf verzonnen? Haha. Ik heb daar nooit een topic over gezien..

    Ik kan de mijne morgen pas veranderen, hehe. Alleen ik weet niet in wat. D: Leuke username met een mooie betekenis, trouwens.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."