• Dat je erachter komt dat die ene acteur een psychopaat speelt in Criminal Minds en een vader in een kinderprogramma speelt.
    Ik kijk veel Criminal Minds en ken inmiddels bijna alle afleveringen uit mijn hoofd. In seizoen 7, episode 2 ("Proof" ) gaat het verhaal over een creep die zuur gebruikt om de zintuigen van vrouwen weg te halen. Meneer in kwestie heeft als baby zuurstoftekort gehad en giet het zuur o.a. in de ogen of mond terwijl hij het allemaal filmt. Echt een engerd.


    Nu kijk ik van verveling nog wel eens Nickelodeon of Disney Channel op televisie. Daar kwam het programma "Austin en Ally" langs, wat gaat over een jongen die een bekende popster probeert te worden en een meisje dat zijn songwriter is. En toen kwam de vader van het meisje langs...



    Ik zie hem nog zo dat zuur over de handen van zijn bloedeigen nichtje gieten ;-;

    Om dit topic nuttig te houden: hebben jullie ook ooit zoiets gehad?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 10:26 ]


    From these ashes, I will rise

    Er is geen seizoen elf. Het seizoen dat jij bedoelt, is zeven. En je vergeet dat die 'creep' mentaal gehandicapt was.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 10:23 ]


    comfort in c h a o s

    Nah, meestal als ik een acteur in een serie of film zie, dan koppel ik hem voor altijd aan die ene rol... Ook als ik hij of zij later in een andere film zie, dan denk ik nog steeds dat hij dat personage is uit die andere film. Heb ik vooral bij de acteurs van Harry Potter en van Game of Thrones.


    Chaos is a ladder.

    Wollywell schreef:
    Nah, meestal als ik een acteur in een serie of film zie, dan koppel ik hem voor altijd aan die ene rol... Ook als ik hij of zij later in een andere film zie, dan denk ik nog steeds dat hij dat personage is uit die andere film. Heb ik vooral bij de acteurs van Harry Potter en van Game of Thrones.


    Haha en de nieuwe rol die de acteur speelt valt dan tegen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Reid schreef:
    Er is geen seizoen elf. Het seizoen dat jij bedoelt, is zeven. En je vergeet dat die 'creep' mentaal gehandicapt was.

    Sorry, foutje van mij. En ik heb er wel bij gezet dat hij zuurstoftekort gehad heeft bij zijn geboorte, dus dat was ik niet vergeten.


    From these ashes, I will rise

    Threnody schreef:
    (...)
    Sorry, foutje van mij. En ik heb er wel bij gezet dat hij zuurstoftekort gehad heeft bij zijn geboorte, dus dat was ik niet vergeten.

    Ja, maar ik vind het altijd zo denegrerend wanneer mensen zo over de Unsubs praten.


    comfort in c h a o s

    Ik had dit laatst inderdaad ook, ik keek Harry Potter and the goblet of fire. Toen Carlo / Cedric in beeld kwam stelde ik me de hele tijd voor dat hij een vampier was.. :p


    :)

    Die 'creep' is een van mijn favoriete UnSubs. Na de Mulford broertjes van in S02E21 - Open Season. Maar ik wist wel dat die ook in Disney Programma's mee doet


    Ex astris, sciencia

    Reid schreef:
    (...)
    Ja, maar ik vind het altijd zo denegrerend wanneer mensen zo over de Unsubs praten.

    Het spijt me, het was voor mij meer om goed uit te drukken hoe hij op mij over kwam in vergelijking met het kinderprogramma. Ik vond hem trouwens echt doodeng, met de manier waarop hij praatte en alles zo onschuldig en als grapje zag.


    From these ashes, I will rise

    Ik kijk ook heel veel Criminal Minds en een paar weken geleden kwam ik er ineens achter dat degene die Criminal Minds oorspronkelijk heeft bedacht en gecreëerd - Jeff Davis - ook de maker en schrijver is van MTV's Teen Wolf. Nou wist ik dus wel dat hij Teen Wolf had gemaakt aangezien hij daar veel meer naar voren wordt geplaatst als je erover nadenkt dan andere schrijvers en creators, maar dus niet dat Criminal Minds, mijn favoriete programma samen met Teen Wolf, ook van hem afkomstig was :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Reid schreef:
    Er is geen seizoen elf. Het seizoen dat jij bedoelt, is zeven. En je vergeet dat die 'creep' mentaal gehandicapt was.


    Maakt dat hem geen creep meer dan? :'D


    i put the fun in funeral

    Ik heb dat echt altijd met Sean Bean xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha, toevallig. :Y)
    Ik herinner me die aflevering wel. Is ook een hele goede aflevering. Hoe verder de seizoenen, hoe beter de afleveringen lijkt me. =)

    Voor de rest sluit ik me aan bij:

    Wollywell schreef:
    Nah, meestal als ik een acteur in een serie of film zie, dan koppel ik hem voor altijd aan die ene rol... Ook als ik hij of zij later in een andere film zie, dan denk ik nog steeds dat hij dat personage is uit die andere film. Heb ik vooral bij de acteurs van Harry Potter en van Game of Thrones.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb dat met Jennifer Lawrence. Héél erg.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Haha, dat heb ik ook. Ik weet niet hoe hij in Criminal Minds heet, maar ik kan Greg soms ook weinig serieus nemen van Dharma & Greg. Hij speelt in CM volgens mij de 'leider', de zaakaanwijzer, ofzoiets. Er was ook iets met zijn zoontje en vrouw...


    Deep inside, I've never felt alive

    Daae schreef:
    Haha, dat heb ik ook. Ik weet niet hoe hij in Criminal Minds heet, maar ik kan Greg soms ook weinig serieus nemen van Dharma & Greg. Hij speelt in CM volgens mij de 'leider', de zaakaanwijzer, ofzoiets. Er was ook iets met zijn zoontje en vrouw...

    Hotch! Thomas Gibson speelt Hotch. Leider van het team.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 12:24 ]


    Ex astris, sciencia