• Dat je erachter komt dat die ene acteur een psychopaat speelt in Criminal Minds en een vader in een kinderprogramma speelt.
    Ik kijk veel Criminal Minds en ken inmiddels bijna alle afleveringen uit mijn hoofd. In seizoen 7, episode 2 ("Proof" ) gaat het verhaal over een creep die zuur gebruikt om de zintuigen van vrouwen weg te halen. Meneer in kwestie heeft als baby zuurstoftekort gehad en giet het zuur o.a. in de ogen of mond terwijl hij het allemaal filmt. Echt een engerd.


    Nu kijk ik van verveling nog wel eens Nickelodeon of Disney Channel op televisie. Daar kwam het programma "Austin en Ally" langs, wat gaat over een jongen die een bekende popster probeert te worden en een meisje dat zijn songwriter is. En toen kwam de vader van het meisje langs...



    Ik zie hem nog zo dat zuur over de handen van zijn bloedeigen nichtje gieten ;-;

    Om dit topic nuttig te houden: hebben jullie ook ooit zoiets gehad?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 10:26 ]


    From these ashes, I will rise

    Mulford schreef:
    (...)
    Hotch! Thomas Gibson speelt Hotch. Leider van het team.

    Zou best kunnen. ^^
    Ik kijk best veel crimeseries, en ik weet van CSI LA alleen dat er eentje Catherine heet. ;D En Horatio, Horatio vergeet ik nooit :Y) (CSI Miami)


    Deep inside, I've never felt alive

    Bij NCIS is Gibbs, wel je weet wel; Gibbs.
    Maar in Freaky Fridy (ik geloof dat de film zo heet..) speelt hij plotseling een vader. Is toch wel even wennen hoor! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Holes schreef:
    Ik had dit laatst inderdaad ook, ik keek Harry Potter and the goblet of fire. Toen Carlo / Cedric in beeld kwam stelde ik me de hele tijd voor dat hij een vampier was.. :p


    ik had dit alleen dan andersom ik kon die twilight vampier niet anders zien dan een dode Cedric.. =/


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Alan Rickman in elke film waarin hij geen Snape speelt. :'D Mijn beste vriendin is helemaal gek van die kerel dus heb ik al enkele films met hem als iemand anders dan de tovenaar gezien, en het blijft maf.


    ars moriendi

    Oh, en een aantal acteurs uit de film the Mist spelen ook hoofdrollen in de tv-serie the Walking Dead. Andrea, Carol, Dale.. Ze stonden plots allemaal in de supermarkt. -3-


    ars moriendi

    Haha, ik ken die aflevering van Criminal minds inderdaad. Da's best een raar idee ja!

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 14:00 ]


    Bad decisions make good stories.

    Haha ja The Sheriff (in Teen Wolf), speelt ook in Mean girls (2 geloof ik). ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat had ik in het begin heel erg bij Mona uit PLL, omdat ik als kind geobsedeerd was door 'Bratz' en die film dus echt heel vaak heb gezien, zag ik Mona als Jade uit Bratz, nu niet meer, gelukkig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    teamZouis schreef:
    Haha ja The Sheriff (in Teen Wolf), speelt ook in Mean girls (2 geloof ik). ^^

    Linden speelt in Mean Girls OO
    Ik wist wel dat Holland Roden een rol had in één van de films van Bring It On...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis