• Mijn Shawn Mendes fanaccount is verwijderd.

    Inspired.bymendes is weg. Het account waar ik sinds 12 November 2017 dagelijks op gepost heb. Het account waarop ik recentelijk 1K haalde. Het account waarop ik een vriendin ontmoette die ik nooit, NOOIT meer kwijt wil.
    Weg.
    Al mijn edits.
    Weg.

    Zonder enige reden. Nooit heb ik een regel overtreden.

    Bedankt Instagram. Lijkt erop dat jullie echt graag willen dat iedereen opkrast.

    Dus ja. Ik hoop dat ik het terug kan krijgen maar HET IS GEWOON SUPER IRRITANT want het gebeurt de laatste tijd wel vaker.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2018 - 22:30 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Stuur een mailtje


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Revenger schreef:
    Stuur een mailtje
    Welke email?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Dit doen ze heel vaak bij fanaccounts.. Ik had een aantal fanaccounts waarvan 2 ook werden verwijderd.. Heel spijtig maar het heeft met copyright te maken aangezien je namenlijk niet iemand mag posten als jij dat niet bent, celeb of niet. Heel jammer maar helaas gaat dit al heel lang zo.. Je zou een mailtje kunnen sturen maar ik denk niet dat je hem nog terug zal krijgen


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Dit doen ze heel vaak bij fanaccounts.. Ik had een aantal fanaccounts waarvan 2 ook werden verwijderd.. Heel spijtig maar het heeft met copyright te maken aangezien je namenlijk niet iemand mag posten als jij dat niet bent, celeb of niet. Heel jammer maar helaas gaat dit al heel lang zo.. Je zou een mailtje kunnen sturen maar ik denk niet dat je hem nog terug zal krijgen
    Waarom verwijderen ze dan mij, en niet een van die grote accounts? Die zie ik nooit verwijderd worden.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    InMyBlood schreef:
    (...) Waarom verwijderen ze dan mij, en niet een van die grote accounts? Die zie ik nooit verwijderd worden.

    Dat weet ik niet, ik denk gewoon pech..
    Anders kun je misschien een mailtje sturen met de vraag waarom hij is verwijderd?
    Ik zou het anders ook niet weten..


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    Dat weet ik niet, ik denk gewoon pech..
    Anders kun je misschien een mailtje sturen met de vraag waarom hij is verwijderd?
    Ik zou het anders ook niet weten..

    Welke email?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2018 - 22:45 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    InMyBlood, ze bedoelen daarmee dat jij een email kan sturen naar Instagram zelf.

    En over het dingetje met fan accounts, ligt denk ik ook echt aan welk fan account want ik zie er zoveel waar foto's niet van verwijderd worden, oh en met accounts waar veel Art Theft op voor komt, en ook waar ze bepaalde artiesten die ofc niet zo groot zijn nadoen heeft Instagram 9/10 wel schijt aan merk ik.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Shawn Mendes. Ik hield gewoon updates bij over zijn album en over waar hij gespot was enzo. En edits en memes af en toez
    Ik bedoelde eigenlijk naar welk emailadres ik moet mailen.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Zelf heb ik ook het account TolTeam en heb nog geen problemen ondervonden met Instagram,


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    InMyBlood schreef:
    (...)
    Welke email?

    support@instagram.com
    Ik weet alleen niet of ze je helpen, anders zou ik even de help desk van Instagram googlen en kijken wat daar allemaal bij staat.


    Life is a beautiful struggle