• Halloa, covermakers.
    Ik heb een uitdaging voor jullie. (Goed, jullie hebben me door, ik zoek gewoon een cover. Maar dat klinkt zo cliché. :') )
    Mijn nieuwe verhaal gaat Regen heten en daarmee is zowat alles gezegd. Ik laat jullie fantasie, zin en tijd voor de rest het werk doen.
    (Als men liever heeft dat ik zelf afbeeldingen zoek, geen probleem, maar voorlopig wil ik even zien wat jullie ervan maken.) Het liefst zou ik ook een 20/25-jarige op mijn cover hebben (liefst geen pastelblauw of fluoroze haar, voor de rest maakt het niet uit), maar het hoeft zeker niet.

    Ik ben razend benieuwd naar jullie creaties. Als beloning heb ik wat reclame en mijn eeuwige dank te bieden.

    Kleine toevoeging; Het verhaal gaat letterlijk over van de regen in de drup terechtkomen. Mijn hoofdpersonage is een Greenpeaceactiviste (kom nu niet met een eco-cover aanzetten, alsjeblieft.). Klimaatveranderingen zorgen voor hevige regenval, welke de Belgische kust dreigt te verwoesten. Als een maandenlange droogte de voorbode blijkt van deze piekbuien, wilt mijn hoofdpersonage dingen veranderen. Ze wilt de visie van anderen kleuren, maar ook plannen maken voor haar onzekere toekomst en die van haar medemens. Maar angst is een vuil beestje – het nestelt zich daar waar het niet welkom is een zaait brandende paniek.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 15:56 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    MT, I'm bored so I'm going to try something ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zou je misschien wat meer over het verhaal vertellen? Bijv. een korte samenvatting en de sfeer die het ongeveer heeft?


    Credendo Vides

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 15:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Die is prachtig. Ik ga 'm zeker gebruiken. Zo hard dankjewel.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Graag gedaan (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DreamerN schreef:
    Zou je misschien wat meer over het verhaal vertellen? Bijv. een korte samenvatting en de sfeer die het ongeveer heeft?


    Ik ben al wel begonnen aan een cover en ik denk dat ik hem zo af heb... Maar ik heb geen idee of ik een juiste sfeer ermee pak xD...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik ben al wel begonnen aan een cover en ik denk dat ik hem zo af heb... Maar ik heb geen idee of ik een juiste sfeer ermee pak xD...


    Misschien haal ik wel inspiratie uit jouw werk. :'D Het kan niet – niet goed zijn.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ruitenburg schreef:
    (...)

    Misschien haal ik wel inspiratie uit jouw werk. :'D Het kan niet – niet goed zijn.


    Haha oké (: Nog even de laatste puntjes op de i en dan post ik hem.


    Credendo Vides

    MT, Ff kijken of mij iets lukt. Ik ben btw wel weg van je titelkeuze. So mysterieus :3 en I like Greenpeace.


    ~My Mind Is Free~

    Daveen schreef:
    MT, Ff kijken of mij iets lukt. Ik ben btw wel weg van je titelkeuze. So mysterieus :3 en I like Greenpeace.


    Wat een leuk compliment – bedankt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tot nu toe heb deze, maar misschien dat ik hem nog wat aan ga passen.


    Credendo Vides

    Wow. Hoe ga ik verdorie kiezen? (Niet. Ik ga ze beide gebruiken.)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben blij dat je hem in ieder geval leuk vind (:


    Credendo Vides

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 18:24 ]


    ~My Mind Is Free~

    Je naam zou er eventueel ook nog bij op kunnen :)


    ~My Mind Is Free~