• een rol:P

    wil jij een rol in mijn niewe quiz?

    Je bent een 15 jarig meisje. Het is 1996. Er is(je denkt het je amar in) oorlog in Nederland en Duitsland. Het klinkt raar maar onze geliefde koningin(uche uche) Zocht rusiej met konleklijk geval in Duitsland. Maak er maar gwn koning van. Maar Nu heeft Duitsland Nederland aan gevalle. En Nederland wilde dat wat in de 2de wereld oorlog gebeurd is voor komen. Vele doken onder. En Nederland vocht terug. Natuurlijk dooken ook velen in Duitsland onder…

    Dan veder int verhaal sit jij in een kelder samen met je zusje. Als Een jongentje bij Julie in die kelder komt. Dat is dus Gustav. Nou Julie raken bevriend en alles en die oorlog gaat nog wel tijdje door. ik verklap niet alles. Allen nu als de oorlog voor bij is verlies je gustav uit het oog. Je siet hem wle weer op tv ensow. En je wou dat je hem nog een zag. Nu ga je toevallig op vakantie naar Italie Waar je Bill tegen komt. Bill is opslag verleifd en wil je mee nemen. Je gaat mee. Maar wil vrienden blijven. Terwijl je ngo geen idee hebt van wie hij nu eigleijk is. Tot je gustav weer ziet (H)


    Rollen:
    Hoofdrol: Die versin ik self srry. : Shay.

    Zusje hoofdrol(is tweeling): JoyDivision

    Later vriendin bill: Nickaaii

    Later vriendin Tom: samFAINT

    Beste vriendin Bill: Xethalicious



    Nog ovrr:

    Later vriendin Georg:

    Kleine zusje van Georg:




    Versin .u.b nam voor:

    Moeder Gustav:

    Moeder: Hoofdpersoon:


    Wat heb ik nodig?

    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Plaatje: set je niet bij kies ik self 1:
    Tekstje:
    Wat vind je van dit idee?:
    Denk je dat zo quiz al bestaat?:
    Toevallig een titel?(A)


    xxx Michelle

    Ik wil en jij ook nog wakker? lol


    You can't touch music but music touch you

    jaa:P alleen vul je dan wel ff in??(A)

    en ikdoe gwn de eerste de beste want ik wil s sel mogelijk aan beginne,, kome ernt geneog doe ik voor lge platsen self wat

    ik wil oooooook!
    Info komt er aaan.

    Ik wil latere vriendin tom, of beste vriendin bill.

    infovolgt.


    i need you like a heart needs a beat.

    ja is goed:P

    ik vind: doe je info? dan heb je recht op een rol als se er nog sijn^^ ik doe neit oneerlijk: allleen de beste =.='iemand aners was dan mss wel eerder x] dus doe je infoo en hebk die rol nog? je mag hem,, is de rol beset? wil ej dan en van die andere?:P

    Naam:
    Sam
    Leeftijd:
    16
    Rol:
    latere vriendin Tom,of beste vriendin Bill
    Plaatje: set je niet bij kies ik self 1:
    Tekstje:
    Leute!

    Ik ben Sam, ja, wat moet ik zeggen.
    16 jaar oud.
    Ik heb veel meegemaakt, vooral tijdens de oorlog,
    wat een rottijd was dat.
    Mijn hobies, zijn tekenen en lezen, en muziek.
    Ik heb een betrouwbaar karakter en ben bijna altijd vrolijk..
    Maarja, ik weet verder niet zo heel veel meer,
    dus ik ga stoppen!

    Liefs
    Wat vind je van dit idee?:
    vettt, en heel origineel.
    Denk je dat zo quiz al bestaat?:
    Nope.
    Toevallig een titel?
    Even a war can't seperate us.


    i need you like a heart needs a beat.

    Naam: Nickita
    Leeftijd: 18
    Rol: later vriendin Georg Bill of Tom maakt mij niet uit welke van de 3 ;)
    Plaatje: zet je niet bij kies ik zelf 1:
    http://i296.photobucket.com/albums/mm164/soadroxs/really%20hot%20emo%20chicks/emogirl2.jpg
    Tekstje:
    Haay ik ben Nickita
    ik ben 18 jaar en ben een levens genieter miss dat ik daarom altijd vrolijk ben
    Ik ben verslaafd aan lolly`s kauwgom en muziek daarom ga ik de deur nooit uit zonder mijn mp3 en maak zelf ook graag muziek
    Ik hou van teken en teksten schrijven als ik een idee heb voor een tekst ga ik meestal op een rustig plekje zitten zo kan ik me beter concentreren ;)
    shoppen is niet echt iest wat ik graag doe maar als iemand vraag of ik mee ga ga ik altijd wel mee voor de gezzeligheid
    Maar ik ga nu wand me mob gaar af
    bye bye <3
    Wat vind je van dit idee?: goed en orgineel
    Denk je dat zo quiz al bestaat?: niet dat ik weet ;)
    Toevallig een titel?
    ff denken


    You can't touch music but music touch you

    okee dan 1 vraagje als kan? wie hb je allleer liefst? want dan de ik dat natuulijk. Je mag self wete wie jehet aler lefste als rol heb.:) ma als te lag duurt keis ik wel usse wat julieaan gegeve hadde x]

    dankjwel hun! <3


    i need you like a heart needs a beat.

    Nog een keer bedankt voor de rol <3


    You can't touch music but music touch you

    graag gdn hoa^^

    ik heb snel susje nodig eerder kan ik no neit aan beginne(A)

    Naam: Lara
    Leeftijd: 15
    Rol: zusje^^
    Plaatje: set je niet bij kies ik self 1: geen plaatje dusxD
    Tekstje:
    Hey lieve mensjes!
    Lara hier! Jullie kennen me waarschijnlijk niet dus laat ik me eens beleefd voorstellen;). Ik ben dus Lara, het zusje van *hoofdpersoon*. Ik heb echt een verslaving aan te veel dingen: slapen, chocolade, muziek en buiten wat rondhangen, maar het leukste is toch shoppen met me zus *slijmslijm*.
    Helaas is het nu oorlog, en komt er van alles weinig terecht. Maar goed met z'n allen slepen we er ons wel doorheen:D
    Love Lara
    Wat vind je van dit idee?: ontzettend origineel:D
    Denk je dat zo quiz al bestaat?: I don't think so
    Toevallig een titel? Finding love in a War? (ofzoxD)


    I am an idiot, I move.

    ookkeee ik heb dusss genog om te begine x] ma heb wel meer spelers nodig ofcourse x]




    Naam: Xetha

    Leeftijd: Zelfde als Bill

    Rol: Beste vriendin Bill [A]

    Plaatje: set je niet bij kies ik self 1: Das duidelijkxD

    Tekstje: Hallo, ik ben beste vriendin van Bill. Ik houd van kletsen en computeren. Echt een style heb ik niet, I'm just myself. En ik houd er ook erg van om te shoppen met Bill. Dat is zo melig! En mijn kleur ogen zijn bruin. Mijn haarkleur is oorspronkelijk ook bruin, maar heb het geverft. Nu is het rose met blond, en aan de onderkant zwart. En, meer over mezelf weet ik f niet te verzinnen! x'3

    Wat vind je van dit idee?: Erg cool, orgineel! ^^

    Denk je dat zo quiz al bestaat?: Nee lijkt me niet... :Y)

    <
    33


    Scream for mercy!