• Geïnspireerd door de film 'The internship'
    Rpg idee door Tomlinsonz en Raccoon




    'I want to follow my dreams'

    In geheel Londen hingen flyers uit met de tekst 'You can be the star of this hole story.' Het is een stage kamp ,waar mensen tussen de 19 en de 24 naartoe kunnen ,om studies te volgen in 1 van de duurste academies ter wereld ,waar je ,je droom als Acteur/actrice ,zanger/zangeres ,muziekant(e) ,danser(es) kunt waarmaken ,maar slecht 2% zal door mogen. Meer dan duizend jongvolwassenen wagen hun kans en krijgen te horen dat ze zich in groepen van 6 moeten indelen. Maak slimme keuzes ,zoek verschillende mensen met verschillende talenten ,en maak als team julie droom waar. Slechts 1 a 2 groepen ,krijgen de kans om naar de uni van hun dromen te gaan.




    Then you gave to work hard for it ,because...


    De bedoeling van de rpg is ,dat er twee groepen gevormd worden van 3 jongens en 3 meisjes. Het kamp ,waar ze zullen verblijven is een luxueuze buurt met elk bungalows van 3 personen. Meer dan duizend mensen hadden zich ingeschreven en daaruit ,werden er maar honderd uit gekozen om een kans te krijgen om naar de universiteit van hun dromen te gaan. De groepen worden zelf gekozen ,maar wees slim probeer verschillende mensen ,met verschillende talenten te zoeken ,want de opdrachten zullen zeker niet in je eigen comfort zone zitten. Het stage kamp heeft maar 2 groepen die het kunnen maken nodig. Die moeten bestaan uit ,dansers ,zangers of muzikanten en acteurs en actrices




    *sigh* 'I know ,if you don't work enough for it ,then your dream becomes a nightmare'

    ________________________________________________________________________________________________________


    Acteurs/actrices
    -Isis Delores Willson || Go
    -Natalie Carmila Rios || Cozart
    -James Kain || OldHeaven
    -Aidan Benjamin Levi ||KiliOfDurin

    Muzikanten/muzikantes, zangers/zangeressen
    -Chiara Phoebe Johnson || Tomlinsonz
    - Jaylee Cloé Valley ||Faisean
    -Alexander Sam Rosefields || Raccoon
    -Dean Benedict Levi ||KiliOfDurin

    Dansers/danseressen
    -Jasmyn Lara Rizk || Appa
    -Samantha 'Sam' Erin Thomson||Europe
    -George Finn Oakley || Raccoon
    -Jaiden ''JD''Dell Valey || Faisean



    De bungalows
    Kamer Iedereen heeft een aparte kamer
    Keuken
    Woonkamer

    Bungalow 1:
    1.-Isis Delores Willson
    2.-Natalie Carmila Rios
    3.- Jaylee Cloé Valley


    Bungalow 2 :
    4.-Samantha 'Sam' Erin Thomson
    5.-Jasmyn Lara Rizk
    6.-Chiara Phoebe Johnson


    Bungalow 3:
    1.-James Kain
    2.-Dean Benedict Levi
    3.-Alexander Sam Rosefields


    Bungalow 4:
    4.-Jaiden ''JD''Dell Valey
    5.-George Finn Oakley
    6. -Aidan Benjamin Levi


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje)
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Tomlinsonz
    Vragen mogen altijd gesteld worden.



    Regels kamp

    Wees altijd om 8 uur in het grote aula ,hier zullen alle opdrachten gegeven worden.
    De punten worden pas later berekend dus je zult niet weten hoeveel punten je krijgt.
    Je moet samenwerken in groep ,dat is vooral het belangrijkste.
    Geen geweld of je word van het kamp gesteurd.
    Geen drugs alcohol os seksuele misbruiken in het kamp
    Iedereen is s'nachts in zijn bungalow.
    Geen eigendommen vernielen.

    Start ,
    Het begint dat iedereen toekomt om 9 uur. Je moet naar de grote aula gaan en daar mag je ,je koffers afgeven ,je naam word erop geplakt met een sticker en dan mag je da aula in. Nadat de mentor zijn speech gegeven heeft ,mogen de mensen hun eigen groep kiezen. Daarna krijg je ,als je de aula uitgaat een blad ,met je kamer nummer op ,een huissleutel en de lijst met je 2 kamergenoten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 13:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Samantha 'Sam' Erin Thomson.
    'Hey, ik ben Aidan en dit is mijn broer Dean. Aangenaam' zegt de jongen die Aidan heette. Ik kijk hun beide even aan, ze leken echt veel op elkaar. Ik zie hun naar me kijken en ik krijg meteen rode wangen. Ik zie dat Aidan al snel een stoot tegen zijn ribben krijgt. Ik kijk Dean even aan en vraag dan 'Tweeling?' Ik lach even, ik vind tweelingen altijd zo leuk. 'Wat kom jij hier doen?' vraagt Aidan dan vrolijk. 'Eh, ik eh, ik keek de aula even rond, en eh, toen zag ik jullie met z'n tweeën staan niksen en ik dacht eh, ik kom hun gezelschap brengen' beantwoord ik zijn vraag. Ik lach even, en ik begin weer te blozen. Ah man, wat bloos ik toch snel.


    That is a perfect copy of reality.

    Natalie Carmila Rios

    Alex vond het 'Gaaf' waarvoor ik hier was. 'Ja ik zie het wel zitten, hopelijk willen mensen, me wel in een team hebben.'
    Ik glimlach. 'Je lijkt me anders best wel aardig hoor,' Geef ik toe, 'Alhoewel, nu lijk je me best aardig. Nu, zo, hoe je ehm.. hier zo ehm.. tegen mij ehm.. praat.'
    Terwijl ik praat maak ik een aantal handbewegingen. Die maakte ik altijd als ik niet helemaal wist hoe ik iets uit moest leggen; zoals nu. 'Als je snapt wat ik bedoel dan.'
    Ik glimlach even, meer zodat mijn domme opmerkingen minder opvallen, en bijt zachtjes op mijn lip. Hopelijk verklaarde hij me nu niet voor gek, want dan was mijn mening over hem al een klein beetje veranderd. Dat gebeurde overginds ook vaak; dat ik mensen verkeerd inschatte. Ik hoop dat hij niet zo is.
    Ik kijk naar de aula die steeds voller begint te stromen waarna ik mij weer tot Alex keerde.


    Do what people say you can't.

    Aidan Benjamin Levi
    Ik glimlachte naar het meisje toen ze rode wangen kreeg, maar niet veel later zag ik haar eens goed naar ons kijken. "Nee, ik ben ouder." zei Dean in een ook duidelijk lagere stem dan de mijne. Ik vond het prima niet de oudste te zijn. Ik hield niet zo van volwassen zijn, me zo moeten gedragen en verantwoordelijkheid hebben. Mijn vraag vatte het meisje blijkbaar verkeerd op. Ik lachte kort en schudde mijn hoofd waardoor mijn krullen heen en weer stuiterden. Dean hoorde ik achter me ook zacht lachen. "Nee, gekkie. Waarom ben je op deze school? Welke opleiding volg je?" Ik keek haar weer nieuwsgierig aan met een kwajongensglinstering in mijn ogen, die daar eigenlijk altijd in twinkelde.


    Bowties were never Cooler

    Samantha 'Sam' Erin Thomson.
    Op mijn vraag of ze een tweeling waren zei Dean 'Nee, ik ben ouder.' Je kon het ook wel horen aan zijn stem, maar ze leken gewoon zoveel op elkaar. 'Nou, dan lijken jullie veel op elkaar' zeg ik dan lachend. 'Nee, gekkie. Waarom ben je op deze school? Welke opleiding volg je?' vraagt Aidan aan me, nadat ik blijkbaar zijn vorige vraag niet echt goed heb begrepen. Ik kijk hem raar aan 'School? Opleiding? Whut. Dit is toch een kamp? Maar in ieder geval, ik ben een danser. Jullie?' beantwoord ik Aidan zijn vraag. Mijn ouders zeiden dat dit een kamp was, en geen school. Ze hebben toch niet gelogen. Zodat ik hierheen zou gaan?


    That is a perfect copy of reality.

    Aidan Benjamin Levi
    Ik knikte bij haar woorden. "Dat is het ook, maar je bent hier toch ook om wat te leren." Zei Dean. Ik hoopte vooral ook dat ik hierdoor werd toegelaten met een beurs op een van de opleidingen waar ik naartoe wilde. Die waren namelijk vrij streng met selecteren en ik wilde het zo graag, al had ik minder ervaring dan de meesten hier. Ik deed vooral graag Shakespeare of ik deed andere mensen na gewoon voor mijn lol. "Ik ben een acteur en Dean een muzikant en songwriter." Ik oogde even naar de gitaar. Ik haalde nog een hand door mijn haren. Ik begon vrolijk stukken tekst uit mijn favoriete toneelstukken en films te quoten. Van Romeo and Juliet en Henry V tot Saw en Jurassic Park. Dean verontschuldigde zich voor me. Tja, ik had nou eenmaal van dit soort buien.


    Bowties were never Cooler

    (Op wat moet ik reageren?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Raccoon schreef:
    George Finn Oakley

    Het meisje begon te grinniken ,en JD ,schonk haar een dodelijke blik toe. Bij mijn vraag grijnsde hij. ''Ik doe dans'' zei hij ''Zang maar in dansen en acteren ben ik ook niet slecht'' zei Jaylee dan.''Zingen kan ik ook niet verkeerd hoor. Mijn tweelingzusje kan het gewoon beter'' vervolgde Jaiden dan op haar ,waarna hij door haar haren woelde en naar haar knipoogde. "Ik doe ook dansn,maar het varieert nogal."grijns ik."Maar,zijn jullie familie of vrienden?"vroeg ik hun dan ,om het zeker te weten ,het is best vervelend als je zoiets niet weet.


    Hierop :3 ,ik post zo met Alexander


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik wil even melden dat ik vannacht op vakantie ga, tot de 25ste. :]
    Ik heb volgens mij wel wifi, maar alleen op m'n telefoon dus hele lange posts worden het dan niet. :3
    En als ik geen wifi heb mogen jullie Natalie ook wel besturen.]


    Do what people say you can't.

    Cozart schreef:
    [Ik wil even melden dat ik vannacht op vakantie ga, tot de 25ste. :]
    Ik heb volgens mij wel wifi, maar alleen op m'n telefoon dus hele lange posts worden het dan niet. :3
    En als ik geen wifi heb mogen jullie Natalie ook wel besturen.]


    (Oke ,hier zal ik dan op letten ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexander Sam Rosefields

    Ze glimlachte even. 'Je lijkt me anders best wel aardig hoor,' zei ze en ik glimlach licht. 'Alhoewel, nu lijk je me best aardig. Nu, zo, hoe je ehm.. hier zo ehm.. tegen mij ehm.. praat.' vervolgde ze dan en ik knikte zachtjes al teken dat ik het begrijp. Terwijl ze praatte maakte ze telkens handgebaren ,wat best grappig was. 'Als je snapt wat ik bedoel dan.' zei ze weer en ik knikte. "Ja ,dat snap ik ,ik vind je tot nu toe ook heel aardig."zeg ik met een glimlachje en kijk dan door de zaal ,het begon echt drukker te worden ,hopelijk gingen we snel beginnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Natalie Carmila Rios

    Een lichte opluchting ging door me heen toen hij me niet voor gek verklaarde. Tenminste, dat zei hij niet. 'Ja, dat snap ik,'
    Woohoo, hij snapte me. Oké, niet dat dat zo bijzonder was, maar vaak als ik zo ratelde snapte niemand er iets van. 'Ik vind je tot nu toe ook heel aardig,' zei hij daarna met een glimlachje.
    'Nou, dankjewel.' mompel ik en grinnik even.


    Do what people say you can't.